eskiden sign.sis kullanıyordum fazla işe yaramıyordu ama bu süper... bu arada bundada sertifika sorunu vardı sign kullanıp düzelttim o yüzden sign in hakkını yemeyeyim 
(( milyonlarca yöntem denedim bi sonuca varamadım. sadece Xplore ve Segmanı çalıştırıyo. bunada şükür 

