[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aGeneL

Üye
bendede aynı sorun var helloCarbide'de Menu1 i seciyorum program kapaniyor
 


ferdi67

Üye
Arkadaşlar hellocarbide yi yukleyemıyorum sertifikası geçmiş ne yamalıyım
 

polig10

Üye
telefonu 15-12-2008 e al yükle olur..hafıza kartına deneyin yüklemeyi orda çalşıyo bazen
 
cennetbahcesi

cennetbahcesi

Üye
....
 

sezbatu

Üye
yaa arkadaşlar Allah rızası için bi yardım edin hellocarbide yi açıyorum beyaz ekran var seçeneklerden 1 i seçiyorum tekrar beyaz ekran lütfen bi yardım edin
 

gundyyy

Üye
kardeş tebrik ederim süpersin ben yaptım oldu sertifika sorunundan kurtuldum yanlız modo güvenlik sebiyle açılmıyor diyo ama olsun o sorun değil emeğine sağlık
 
tonyukuk1

tonyukuk1

Üye
büyüksün ferret usta sağol varol. arkadaşlar işe yarıyor n73te başardım ama tekrar tekrar okuyun harfiyen uyulayınca oluyor.
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Nokia E71 400'lü versiyon için nasıl bir yöntem kullanmalıyım (sertifika hatası yüzünden hiçbir program yükleyemiyorum), tşk.
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Daha en baştan xplore programını açmıyor ki.. kuruyor ama açarken versiyon expired deyip 1.42'ye yükseltmek istiyor (başka türlü açmıyor).. o da ingilizce ve c/sys/bin klsörü görünmüyor (sadece c/sys görünüyor). Bu arada telefon e71, bu iş olmayacak galiba :(
 

emre-magul

Üye
Bunlarında süresi geçmiş nasıl yüklicemki :( ??
 
Crescent-23

Crescent-23

Üye
6220c olmadı :(
 

ygr

Üye
n73 te tıkır tıkır çalışıyor tşk kardeşim
 

fatmabol

Üye
mrb hellocarbideyi calıstırdım 18 soru geldi yes dedim sonra program kapandı x-plore'a gittim sys dosyasına yine girmedi sadece sys dosyası görünüyo ama girmiyo telefonum N79 lütfen yarım edin

--------------- Ekleme ---------------

n95 kullanıyorum hello carbide ve modo yu yükledim ancak c:/sys klasörünün alt klasörleri yok yani içinde BIN diye klasör yok installer.exe yi yükleyemiyorum.Acil yardım

aynı sorun bende de var bin denen klasör bi türlü cıkmıyo cıldıracağım yaaaaa:aha:
 

prototytype

Üye
Hellocarbide i tele kurdum option->menu1 dediim zaman prog kapanıo kendi kendine
:S
 

üsküdarlı

Üye
hocam süresi geçmiş sertifika diyor
 

tutcool

Üye
arkaşlar ben sys dosyanını bulamıyorum ya bilen varsa yardımcı olablir mi gizliği faln yapıorum ama yok c de SYS dosyanı ltfen yardım arkadaşlar buarda telim e65

--------------- Ekleme ---------------

eline saglık kardeş oldu vala yaptım şimdi yüklüm önceden hata aldıgım programları buarda arkadaşlar adımları aynen takip edin ve xplore 1,42 yükleyin yoksa güncelleme hatası verio ve SYS dosyasını bulamayan arkaşlar ki ilk ben de bulamadım xplore MENÜ-ARAÇLAR-AYARLAR GİRİN dili trkçe yapın sora da aynı yerde gizli dosyaları göster ve aşagıda sistem dosyalarını göster die yer var onu da işaretleyin olay tammdır hadi kolay gelsin
 
karayel90

karayel90

Üye
kardeşler e65 de denendi başalırılı olmuştur bilgilerinize
 
cratec

cratec

Üye
bu yöntem sadece fp1 ve prefp1 için fp2 denemesin
 

mert.tekin

Üye
süresi geçmiş sertifika dedi tarihi değiştirdim kurdum hellocarbide fakat yes diye sormadan prodan çıkıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt