Xplore v1.22(sertifikalı) Programını kapatmayın arka plana(menü tusuna basarak arka plana alabilirsiniz)
arkadaşlar Xlpore'yi arka pşanda tutmayı unuttum ve haclemeye çalıştım. Yani hellocarbide'de menu1 e tıklayp yes dedim şu anda hiçbir uygulamayı çalıştıramıyorum. yardım lütfen
arkadaşlar Xlpore'yi arka pşanda tutmayı unuttum ve haclemeye çalıştım. Yani hellocarbide'de menu1 e tıklayp yes dedim şu anda hiçbir uygulamayı çalıştıramıyorum. yardım lütfen
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar yardım lütfen anlayan kimse yok mu?
tüm sis dosyalarına dosya bozuk diyorişlemleri doğru şekilde yaptım
Teli Kapat Aç Düzelir .
Installserver senin tele uyumlu değil,sil düzelir.








QUOTE=Anwers;1549249]YA Ferret kardes ben bu uygulamayii tamamiyla yaptim fakat simdi yuklemelere gelince Unsigned, veya olmasin, hicbirini yukleyemiyorum artik!!! ne yapicam dostum??? her yukleme yapmak istedigimde artik hepsine DOSYA BOZUK DIYOR, ve yuklenmiyorrrr... ?????? saygilar...[/QUOTE]Hocam ellerine sağlık gerçekten süper ve çalışıyor çok da basit.
Ben yaptığım bir yanlışı size söyliyim bende E51 var bu sayfadaki işlemleri yaptım fakat sis dosyalarda direk dosya bozuk demeye başladı bende installserver.exe yi geri sildim ve eski haline dönderdim.Sonrada farketimki benim telefon OS9.2 ben OS9.1 i kullanmışım. OS9.2 için olan installserver.exe ye burdan ulaşabilirsiniz.zaten bu sayfayada ordan gelmiştim
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...tall-server-yeni-modeller-eklendi-142133.html
şuan sorunsuz çalışıyor. daha önce sertifika hatası veren dosyayı sorunsuz kurdum herşey yolunda herkeze kolay gelsin.

Kardeş burada anlatılanları yap sorunsuz halledersin.Ben de 6220 classic v.5.15 kullanıyorum ve telefonumu hackledim.6220de denedim olmadı cys de bin klasörü yok

Bendede aynısı oluyor,helloCarbide açılıyor ama soru ekranı çalışmıyor.cihazım N78 30 lu versiyon.ama bu hello carbide ile ilk versiyonu(11 li olan)hacklemiştim.teşekkürlerYeni ve güncellenmiş telefonlarda (Örneğin bende güncellenmiş N79 var) SYS/bin klasörüne erişilmiyor. (Yada öyle bir alt klasör yok)
HelloCarbide'yi çalıştırıp Menu1'i seçtiğinizde hiçbirşey olmuyor.
Hiçbir soru gelmiyor.
Kimse kimseyi kandırmasın "yok bende oluyor" v.s gibi masallarla.
"Güncellenmiş" s60v3 FP2 telefonlarda çalışmıyor.
(Güncellenmeden önceki hallerinde çalışıyor mu orasını bilmem)
Sanırım HelloCarbide'nin yeni bir sürümü çıkana kadar beklememiz gerekecek![]()
