[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gentlman

Üye
Installserver.exe yüklenmiyor yardıcı olursanız sevinirim
 


alibil

Üye
6120 de olmuyor HelloCarbide soru bile sormuyo sys klasörü hacklenmiyo ne yazık ki
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
n79da işe yaramıyor carbide menu1de soru bile sormuyor. bastıgında anında çıkıyor.
 
USAForever

USAForever

Üye
evet zor iş çözüm ?:(
 

fifa_05

Üye
Xplore v1.22(sertifikalı) Programını kapatmayın arka plana(menü tusuna basarak arka plana alabilirsiniz)


arkadaşlar Xlpore'yi arka pşanda tutmayı unuttum ve haclemeye çalıştım. Yani hellocarbide'de menu1 e tıklayp yes dedim şu anda hiçbir uygulamayı çalıştıramıyorum. yardım lütfen

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar Xlpore'yi arka pşanda tutmayı unuttum ve haclemeye çalıştım. Yani hellocarbide'de menu1 e tıklayp yes dedim şu anda hiçbir uygulamayı çalıştıramıyorum. yardım lütfen




arkadaşlar yardım lütfen anlayan kimse yok mu?
 
CK1991

CK1991

Üye
tüm sis dosyalarına dosya bozuk diyor :( işlemleri doğru şekilde yaptım
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
arkadaşlar Xlpore'yi arka pşanda tutmayı unuttum ve haclemeye çalıştım. Yani hellocarbide'de menu1 e tıklayp yes dedim şu anda hiçbir uygulamayı çalıştıramıyorum. yardım lütfen

--------------- Ekleme ---------------






arkadaşlar yardım lütfen anlayan kimse yok mu?

Teli Kapat Aç Düzelir .


tüm sis dosyalarına dosya bozuk diyor :( işlemleri doğru şekilde yaptım

Installserver senin tele uyumlu değil,sil düzelir.
 
CK1991

CK1991

Üye
Teli Kapat Aç Düzelir .




Installserver senin tele uyumlu değil,sil düzelir.

dün güncellemiştim n73ü nasıl yapacaz bu işi sildim zaten helloyuda kaldırdım düzeldi ama n73ü nasıl hackliycez yaw app trk de kurulmuyor
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
keşke güncellemeseydin, yeni sürümlerde işe yaramıyor. Opda dan vs. Sertifika alman lazım hack için
 
kaan48300

kaan48300

Üye
Ya arkadaşlar ben HelloCarbideyi tele (Telim= NOKIA 5320 XpressMusic v3.25) kurdum sorunsuz olarak daha sonra kayıtlı xplore'yi (v1.22) arkaplana attım şuana kadar bi sorun yok daha sonra hellocarbideyi açtım Menü1'e bastım banada 1 soru sordu 'Done.Probably' yazısı geldi yese bastım hellocarbide programı kapandı kendiliğinden.Daha sonra açık bıraktığım xploreye geçtim Fakat C/SYS klasörüne erişemiyorum!!! Gizli dosyalar vb.. açık ayarlarda ama SYS klasörüne giremiyorum!!! daha sonra hellocarbide açıkken menü1 olayını tekrar yaptım o açıkken başka program açılmaz yazmışsınız bende başka programlar açıldı..
Cevaplarsanız çok sevinirim yetkili ve bilgili kişiler.. :nono::@:box:megafon::sopa::bann::hmmm:vur :allalla: :aman2:
 
Anwers

Anwers

Üye
YA Ferret kardes ben bu uygulamayii tamamiyla yaptim fakat simdi yuklemelere gelince Unsigned, veya olmasin, hicbirini yukleyemiyorum artik!!! ne yapicam dostum??? her yukleme yapmak istedigimde artik hepsine DOSYA BOZUK DIYOR, ve yuklenmiyorrrr... ?????? saygilar...

--------------- Ekleme ---------------

Hocam ellerine sağlık gerçekten süper ve çalışıyor çok da basit.
Ben yaptığım bir yanlışı size söyliyim bende E51 var bu sayfadaki işlemleri yaptım fakat sis dosyalarda direk dosya bozuk demeye başladı bende installserver.exe yi geri sildim ve eski haline dönderdim.Sonrada farketimki benim telefon OS9.2 ben OS9.1 i kullanmışım. OS9.2 için olan installserver.exe ye burdan ulaşabilirsiniz.zaten bu sayfayada ordan gelmiştim:)

http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...tall-server-yeni-modeller-eklendi-142133.html

şuan sorunsuz çalışıyor. daha önce sertifika hatası veren dosyayı sorunsuz kurdum herşey yolunda herkeze kolay gelsin.
QUOTE=Anwers;1549249]YA Ferret kardes ben bu uygulamayii tamamiyla yaptim fakat simdi yuklemelere gelince Unsigned, veya olmasin, hicbirini yukleyemiyorum artik!!! ne yapicam dostum??? her yukleme yapmak istedigimde artik hepsine DOSYA BOZUK DIYOR, ve yuklenmiyorrrr... ?????? saygilar...[/QUOTE]


Neyseki arkadaslar problem cozuldu diyerini silip bunu indirdim ve problemsiz Unsigned programlari yukluyorum...dikkatinize bu problemi yasayan arkadaslar ilk yuklediginizi silin ve bunu yukleyin tekrardan ayni sekilde N95 te yuklerken dosya bozuk uyarisi alan arkadaslar. cunku ilk yukledigimiz delefonumuzun modeline uygun olmayani yuklemisiz... ve problem bu yuzdenmis dikkatinize... Ferret emegine yuregine saglik kardes sagollll...:oke:
 

mahmet96

Üye
6220de denedim olmadı c:sys de bin klasörü yok
 
orukm

orukm

Üye
saol
 

djridwan

Üye
arkadaşlar hellocerbide yi yukleyemiyorum ki ben.. süresi geçmiş sertifika diyor nasıl olcak bu iş böle. diğer secman da da aynı app trk telefona yuklenmiyor nasıl iş bu ......... biri yardımcı olurmu??

--------------- Ekleme ---------------

cok teşekkürler dostum gayet sorunsuz başarabildim saol;)
 
ademoz05

ademoz05

Üye
Dostum bende Xplore v1.22 buna bile süresi geçmiş sertifika dedi yüklenmedi :S

telim : nokia 5320 xm
 

derbeder955

Üye
kardeş emeğine sağlık ama bende 5800 var c:sys dosyasını naparsan yap hackleyemiyorum denemediğim program kalmadı c:sys acılmıyı bin dosyasını hiç göstermiyo bi yardımcı olursan sevinirim
 
forever_love

forever_love

Üye
ben bunu daha once denedim sorunsuz oldu şimdi yine deneyecen sorun olmaz umarım emegine saglık :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Yeni ve güncellenmiş telefonlarda (Örneğin bende güncellenmiş N79 var) SYS/bin klasörüne erişilmiyor. (Yada öyle bir alt klasör yok)

HelloCarbide'yi çalıştırıp Menu1'i seçtiğinizde hiçbirşey olmuyor.
Hiçbir soru gelmiyor.
Kimse kimseyi kandırmasın "yok bende oluyor" v.s gibi masallarla.
"Güncellenmiş" s60v3 FP2 telefonlarda çalışmıyor.
(Güncellenmeden önceki hallerinde çalışıyor mu orasını bilmem)

Sanırım HelloCarbide'nin yeni bir sürümü çıkana kadar beklememiz gerekecek :(
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Yeni ve güncellenmiş telefonlarda (Örneğin bende güncellenmiş N79 var) SYS/bin klasörüne erişilmiyor. (Yada öyle bir alt klasör yok)

HelloCarbide'yi çalıştırıp Menu1'i seçtiğinizde hiçbirşey olmuyor.
Hiçbir soru gelmiyor.
Kimse kimseyi kandırmasın "yok bende oluyor" v.s gibi masallarla.
"Güncellenmiş" s60v3 FP2 telefonlarda çalışmıyor.
(Güncellenmeden önceki hallerinde çalışıyor mu orasını bilmem)

Sanırım HelloCarbide'nin yeni bir sürümü çıkana kadar beklememiz gerekecek :(
Bendede aynısı oluyor,helloCarbide açılıyor ama soru ekranı çalışmıyor.cihazım N78 30 lu versiyon.ama bu hello carbide ile ilk versiyonu(11 li olan)hacklemiştim.teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt