[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Lütfen acil yardım!!!! Menü 1 i seçince direk menüye atıyo secmani de denediğimde de aynısı oluyo program yükleniyor telefonun içindeki setup a gelince direk iptal edip menuye atıyor ne yapabilirim??

Sayın Ferret arkadaşım Nokia 6210 Navigator telefonum var ama bu sertifikalandırma olayına nereden başlıyacam hiçbişey anlamadım sanırım Os 9.3 oluyomuş...Bu version için olanı yokmu acaba?
Saygılarıma,

arkadaşım paylaştıgın bilgi için teşekürler ama ben bu işi beceremiyecegim galiba
benim cihaz n79 yardımcı olurmusun

arkadaslar e63 te HelloCarbide i açıyorum menü 1 diyorum program kapanıyor soru falan sormuyor ne yapmam gerekır yardımcı olursanız cok sevınırım

Arkadaslar

Sybian destek bolumunde, anl_tr arkadasimizin n95 hack konusu var, forumda aratip bulun ve hackleyin n95 olmayanlar da denesin bir cok farkli modelde ise yariyor.. Cepden baglandgm icin link veremiyorum,hepinize yardm edicm insallah,konuyu bulun gerisini yaparz.
 


aa-tolga

aa-tolga

Üye
inşaallah çalısır.

--------------- Ekleme ---------------

hello carbide çalıştırdım secenek menu1 diyorum program kapanıyor ve bir sey yok.Telefonum 6220c versiyon 4.13 son yazılım
 

serdark2381

Üye
dosya bozuk diyor her yükleme çalıştırdığımda bu nasıl bi iş anlamadım gitti

ilk sayfalara baktık yükledik 50 sayfa olmuş konu hepsini okumamız mı gerekiyor şimdi bu sorunu çözmek için

madem olmuyor bu iş oraya neden yazdın bari düzeltip altına yazsaydın 50 sayfadır biz uğraşıyoruz yaparken ecük dikkat et diye ayağımızı ona göre uzatırdık bu nasıl bi iş anlamadım ben 2inci sayfada n95 sıkıntı diye başlamışsınız hala daha aynı şeyi konuşuluyor gibi geldi
 

dEdE_SoN10

Üye
hellocarbide i çalıştırdıktan sonra menu1 i seciyorum hiç bir şey çıkmıyor ondan sonra ne yapmam lazım acaba?
 

datasoft__63

Üye
n79 da olmuyor nasıl yapalım
 
kral7

kral7

Üye
bişeye yaramıyo bu ya yüklemiyo bile boşuna bu paylaşım
 

dolunayy_35

Üye
Arkadasım su hellocarbide programını kuruoruz menu1e basınca direk kapanıyor . Kaçgündür hacklemeye calısıorm cihazı . ama olmuyor. n95 v31 bnm yapamıorm :S
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
optadan sertifika almadan çözülmüyor daha.
 

TBOYH

Üye
hellocarbide sertifikası dolmuş yüklenmi yenisini koyarmısınız.
 

husoow

Üye
certifikat istiyorrr...
 

ajdar1234

Üye
ben ilk defa synbian telefon kullanıyorum ve bu işi yarım saatte hallettim. telefonum n82.
dosya bozuk diyorsa ilk sayfadaki installer.exe sizin cihaza uymuyor demektir.bendede öyle oldu.orta sayfalarda bir arkadaş link koymuş. ordaki installer.exe ile tekrar yapın hallolur.
hellocarbide kapanıyor demişsiniz.gayet normal.kapandıktan sonra başka uygulamada çalıştıramazsınız.o yüzden xplore u arka plana atacaksınız.
c:sys/bin/ i ve private i göremiyorsanız x-plore ayarlarından sistem klasörlerini göster gibi bi seçenek var.onu seçerseniz sorununuz çözülür.
ben yaptım ve bitane tema kurdum eskiden sertifika isteyen.sorunsuz kuruldu kullanıyorum.

sadece 2 program yükledim ben.yani anlatımın üst kısmını uyguladım.diğer kısım ne işe yarıyor anlamadım açıkçası.bilen varsa bi söylesin bana :)
herkese kolay gelsin...


bu arada x-plore u kuramayanlar tarihi geri alsınlar.ben böyle hallettim.bu defada eski sürüm dedi.kontöre kıyıp güncelledim ve keyfime baktım :)
29 kontör gitti...
 

TBOYH

Üye
hellocarbide de menu 1 e basınca hiçbirşey olmuyor bnde ne yapmalıyım
 

by.emrem

Üye
Çözüm üretmek çok güzel bşy helal olsun paylasım ıcın tsk..
 
james54

james54

Üye
cok ii calısma gercekten tskrler..
 

ajdar1234

Üye
hellocarbide de menu 1 e basınca hiçbirşey olmuyor bnde ne yapmalıyım

menü1 e basıp soruya yes diceksiniz.ama bu işlemden sonra hiçbir uygulamayı çalıştıramazsınız(teli açıp kapamadıysanız).bu yüzden daha öncesinde x-plore u arka planda çalıştırmaya devam etmelisiniz...
 

TBOYH

Üye
menü1 e basıp soruya yes diceksiniz.ama bu işlemden sonra hiçbir uygulamayı çalıştıramazsınız(teli açıp kapamadıysanız).bu yüzden daha öncesinde x-plore u arka planda çalıştırmaya devam etmelisiniz...

ama bnde menu 1 deyince soruda çkmıo. sorun orda zatn.
 

asdfjklş

Üye
ben hellcarbide'i tele kuramıom pc den tele yükle diynce telde expired certificate(geçersiz sertifika) diyo. yardımcı olabilrmisnz. bir de telim n81 8gb ve en son yazılım güncellestrmesini ykledm bunla alakalı olabilrmi. yani nokia yeni bir cozm bulmus olablrmı sertifikasız yuklemelr konusnda. ltfn bi cevp lzm bana acl lazm bu progrm.
 
heartache_07

heartache_07

Üye
saol kardeş birinci kısımı yaptım ama sistem klasörüne daimi olorak girebilmeyi başarmış değilim kafam basmadı galiba .. neyse ben işimi gördüm çok saol . beni büyük bir dertten kurtardın ......
 
27cemilcelik1986

27cemilcelik1986

Üye
ya biraz geç olacak gibi:hmmm ama bende c:/sys gosterıyor ama acmıyor acılcak bısey yok yani :allalla:
dün versiyonunu yukselttm acaba ondan mı:allalla:
tel : n95
 
xcvxc

xcvxc

Üye
arkadsım bende c sys var ıcınde bın klosoru yok ve ıcıne klasor yaratmaya calsııncada olmuyor sonra instal.ece kopyalıyım dedıgımde sys klosorunun ıcıne ordada olmadı hata verıyor bu sorun ıcn ne dıceksın acaba ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt