[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

eskibiruye

Üye
Konuyu açan arkadaşa yazıyorum kardeşim dediklerinizi yaptım forumu baştan sona taradım herşey tamam ama dosya bozuk uyarısı alıyorum her ne yüklersem yükleyim dosya bozuk diyor nedir bunun çözümü yahu nedir ?

--------------- Ekleme ---------------

DOSYA BOZUK HATASI VERİYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Arkadaşlar yüklediklerimi temizleyip yeniden işlem yapacaktım herşeyi sildim ama dosya aratırken Z klasörünün içinde installserver.exe çıktı sil diyorum bunu silmiyor acaba hata vermesinin nedeni bu mu.başlangıçta c klasörü diye z klasörüne mi attım yanlışlıkla acaba onuda bilmiyorum hem c de hem de z de installserver olunca bir çakışma olmuş olabilir mi?
bu arada silinmiyor yaa ne yapmam gerek
 


HsyNTR

Üye
Konuyu açan arkadaşa yazıyorum kardeşim dediklerinizi yaptım forumu baştan sona taradım herşey tamam ama dosya bozuk uyarısı alıyorum her ne yüklersem yükleyim dosya bozuk diyor nedir bunun çözümü yahu nedir ?

--------------- Ekleme ---------------

DOSYA BOZUK HATASI VERİYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Arkadaşlar yüklediklerimi temizleyip yeniden işlem yapacaktım herşeyi sildim ama dosya aratırken Z klasörünün içinde installserver.exe çıktı sil diyorum bunu silmiyor acaba hata vermesinin nedeni bu mu.başlangıçta c klasörü diye z klasörüne mi attım yanlışlıkla acaba onuda bilmiyorum hem c de hem de z de installserver olunca bir çakışma olmuş olabilir mi?
bu arada silinmiyor yaa ne yapmam gerek


Telefon hafızasına format at (*#7370#) herşeyi yeniden dene
 

eskibiruye

Üye
Telefon hafızasına format at (*#7370#) herşeyi yeniden dene

Telefon hafızasına format atmak demek herşeyin silinmesi demek değil mi? birşeyleri yedeklememe gerek varmı ? veya neleri yedekleyeyim sizce?
 

backlower

Üye
Bu yöntemde olamadı n95 v.31.0.017 de denendi.HelloCarbide yi çalıştırıp menü 1 seçtiğimde soru filan sormadan kapanıyor ve sys/bin yine görünmüyor.
 

ciwata

Üye
e50 telefonuma kurdum ve o sertifika isteyen programıda yükledim..
teşekkürler..
 

sevdan

Üye
dostum ben denedim fakat once xplorer programini acmadan carbide programini acip ordaki islemleri yapmisim bunu farkettikten sonra senin dedigin gibide hicbir program calismadi ama ben telefonu kapatip actim sonra tekrardan denedim butun işlemleri yaptim modo'dan oncekileri fakat bu seferde unsigned uygulamalari calistirmiyo dostum. :(
simdi ne yapmam gerekiyor
 
OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
çok güzel anlatmışşın ilk önce çok sağol böyle bi konu için ama bende her şeyi yaptım tam modo yu açacaktım telefongüvenli nedeniyle dosya çalıştırılamıyor dedi

--------------- Ekleme ---------------

ya bende dosya güvenlik nediniyle açılamıyor sebebi hello carbideyle bi alakası olabilir mi
 
fre@k@zoid

fre@k@zoid

Üye
ferret tesekkurler sorunlar cozulmustur tum adımları teker teker yapın oluyor
 

eskibiruye

Üye
ferret tesekkurler sorunlar cozulmustur tum adımları teker teker yapın oluyor
sen kendi adına konuş sorunlar çözülmedi senin kendine ait olan sorunun çözüldü heralde.
Ferret arkadaşımız konuyu açmış sağolsun ama 1-2 cevapta bize yazsa keşke. 2 adet telefonum var E71 hack olmuyor diğer yöntemde ise sertifika almam gerek opdadan ama hala alamadım.
N80 de ise hack olayı tamam ama bu kezde yüklemeye çalıştığım her dosya için bozuk dosya hatası veriyor.
Lütfen herkes kendi adına konuşssun.
 

Han Solott

Üye
ya e51 için bu sistemi çalıştıramadım arkadaşlar.
her şey düzgün ikşi üç kere denedim ama bir türlü
c:\sis klasörüne giremiyorum... yok olmyor.. başka bşr yolu varmı acaba
 

bilocanali

Üye
slm ben E65 te denedim herşey tamamda şu bin dosyası bir türlü gözükmedi . gizli klasörleri ortaya çıkardım ama olmadı yine .acaba E65lere olmuyormu bu iş!
 

gorik-51

Üye
Kardeşim çok teşekkürler anlatım için.Yapmam gerekiyodu şu hack i
 
olivetti

olivetti

Üye
yani bu kadar açık anlatımda bile yapamayan varsa foruma bi daha gelmesin :D
 
kenantugrali

kenantugrali

Üye
yardımın için teşşekürler. ben de 6120 vardı onda olmuyordu ama n73 de bebekler gibi çalıştı sağol gerçekten de istediğim buydu yaşasın maxicep
 
KptSyrDft

KptSyrDft

Üye
Kardeş ben hepsini yükledim ama c.sys diye bikalsör yok c nin içinde bi bilgi versen.
 

cihanb

Üye
Sagoll Var ol kardesim helel sana bizimle bu bilgiyi paylaştigin için.... Bütün siteler yalanmiş meger Maxicep olmasaydi hala ugraşiyordum bu iş içinn...

Yalniz N95 için install.exe dosyasi farkli.. bu sayfada verdigin çalişmiyor ileriki sayfalarda linkini vermişsin oradan yükledim çalişti.. bu foruma da koyup mesajini editlersen ileriki arkadslar için daha yardimci olur..

Tekrar sagol...
 

seminay

Üye
arkadaşım çok sağol öncelikle ben bütün uygulamaları yaptım ama modo yüklendiği halde hiçbiryerde yok leftup klasörü de yok.birşey daha tümünün üstüne yazılsın dedikten sonra sys.zip klasörünü silebilirmiyiz.telefonu kapatıp açtım sys klasörü açılmıyor yinede bir yerde yanlış var ama nerde
 

HsyNTR

Üye
Telefon hafızasına format atmak demek herşeyin silinmesi demek değil mi? birşeyleri yedeklememe gerek varmı ? veya neleri yedekleyeyim sizce?

Rehberdeki isimleri sim kartına kopyalayabilir yada yedekleyebilirsin.
Videoları,resimleri vs bu tamamen sana kalmış birşey herşeyi yedeklediğinden emin olursan formatlayabilirsin.
Not;Sistem dosyalarını yedekleme aksi taktirde başladığın yere geri dönebilirsin.
 
kanaryamustafa

kanaryamustafa

Üye
eyvallah sağolsın
 

dumangozlu

Üye
tşk eline sağlık dostum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt