eskibiruye
Üye
Konuyu açan arkadaşa yazıyorum kardeşim dediklerinizi yaptım forumu baştan sona taradım herşey tamam ama dosya bozuk uyarısı alıyorum her ne yüklersem yükleyim dosya bozuk diyor nedir bunun çözümü yahu nedir ?
--------------- Ekleme ---------------
DOSYA BOZUK HATASI VERİYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Arkadaşlar yüklediklerimi temizleyip yeniden işlem yapacaktım herşeyi sildim ama dosya aratırken Z klasörünün içinde installserver.exe çıktı sil diyorum bunu silmiyor acaba hata vermesinin nedeni bu mu.başlangıçta c klasörü diye z klasörüne mi attım yanlışlıkla acaba onuda bilmiyorum hem c de hem de z de installserver olunca bir çakışma olmuş olabilir mi?
bu arada silinmiyor yaa ne yapmam gerek
--------------- Ekleme ---------------
DOSYA BOZUK HATASI VERİYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Arkadaşlar yüklediklerimi temizleyip yeniden işlem yapacaktım herşeyi sildim ama dosya aratırken Z klasörünün içinde installserver.exe çıktı sil diyorum bunu silmiyor acaba hata vermesinin nedeni bu mu.başlangıçta c klasörü diye z klasörüne mi attım yanlışlıkla acaba onuda bilmiyorum hem c de hem de z de installserver olunca bir çakışma olmuş olabilir mi?
bu arada silinmiyor yaa ne yapmam gerek

