aynen ılk şarjda tek onemlı olan batarya genelde %30 dolulukla gelır tam olarak bıtene kadar bataryayı boşaltana kadar kullanın bıtınce şarja tak tam dolunca cek bukadar basıt.tabı bu li-on pıller ıcın gecerlı kaldıkı artık her yenı telefonda lı-on pıller var.Şarj dolunca fişten çek.![]()

Dostum artık piller li-ion olarak üretildiği için öyle eski usül saatlerce fişe takmana gerek yok. O piller zaten şoklanıyor![]()
