Yeni Telefon Kaç Saat Şarj Olmalı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Telefon Kaç Saat Şarj Olmalı ?
Arkadaşlar yeni telefon aldım c5-03.Kaç saat şarj etsem bataryanın ömrü uzar ? Herkes 16 saat diyor.Bu 16 saat ilk şarj için mi yoksa 2-3 şarj için mi ? Yardım eder misiniz ?
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Şarj dolunca fişten çek. :oke:
 
lolaman

lolaman

Üye
Kardeşim keşke telefon almadan önce danışsaydın bizlere sanıyorumki danışmamışsın eğer danışsaydın bunu almazdın kesinlikle ama neyse hayırlı olsun senin tercihin elbette.
 
CorbyW

CorbyW

Üye
O eskide kaldı. Ben alığımda klavuza şöyle yazmışlardı;
İlk dolum için belirli bir süre yoktur,şarj cihazı takılı iken işlerinizi halledebilirsiniz.

Resmen boz demiş. Bende bozdum. :D
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
Yardım edecek olan yok mu ?
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Bİz ne yapıyoruz burda?
 

Neverex

Üye
Şarjı dolunca fişi prizden çek en iyisi. :oke:
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
ama o zaman batarya şoklanmıyormuş
 
NUD

NUD

Üye
İçindeki şok şarj bitince kapalı halde şarj et en fazla 8 saat olacak şekilde
 
MrExpert

MrExpert

Üye
bataryayı ilk aldığında 10 saat sonrada dolduğunda çekmelisin yanı dolu mesajı verdiğinde...
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
8 saat ideal
 
Rygebin

Rygebin

Üye
ben hiç memnun değilim keşke almasaydın wife çalışmıyo ekran yavaş geliyo berbat
 
blackaid

blackaid

Üye
yeni telefonlarda fark etmiyor şarjı dolunca akımı kesiyor 8-10 saat şarj edilmiyor zaten
 
61semih

61semih

Üye
Şarj dolunca fişten çek. :oke:
aynen ılk şarjda tek onemlı olan batarya genelde %30 dolulukla gelır tam olarak bıtene kadar bataryayı boşaltana kadar kullanın bıtınce şarja tak tam dolunca cek bukadar basıt.tabı bu li-on pıller ıcın gecerlı kaldıkı artık her yenı telefonda lı-on pıller var.
ha bana ınanmıyorsanız kullandıgınız telefonun musterı hızmetlerıne maıl atın ve gereklı cevabı alın:good:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
peki arkadaşlar telefonu şarjda kulanmanın bataryaya bi zararı varmı ?
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Dostum artık piller li-ion olarak üretildiği için öyle eski usül saatlerce fişe takmana gerek yok. O piller zaten şoklanıyor :oke:
 
cyber

cyber

Üye
genelde 8 saat olmalı
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Dostum artık piller li-ion olarak üretildiği için öyle eski usül saatlerce fişe takmana gerek yok. O piller zaten şoklanıyor :oke:

lion pillerin şarjdayken kullanılması zarar vermiyor diyorlar hatta tam bitmeden cıkarıp takmakta sorun olmaz diyorlar ama pek inandırıcı gelmiyo acaba dogrumudur batarya ömrünü azaltırmı
 
USAForever

USAForever

Üye
ohoo =D bl-5f var bende , günde 11,12 saat netteyim ve şarj aleti takılı alışın bunlara
 


Üst Alt