Yeni Şarkı :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

NiggaRay

Üye
Nakarat bıraz kötü gibi onun dışında verseler güzel.
 


albüm mü çıkıyor hayırlı olsun
 

yasinzz

Üye
bilmiyorum ben bu tür sevmem darılma ama pendulum veya rammsstein dinlerim ben la genede başarılı la
 

Lumia920

Üye
iğrenç git bi damdan aşağı atla en hayırlısı
 
Mobilim izleyemedim ama paylaştığın ve medeni cesaretin için tebrik + teşekkürler
 
Harika olmus abi ellerine saglik keske bende orda olabilsem
 

Türe

Üye

Guzel olmus guzel agziniza saglik
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar dinleyip vakit ayırdığınız için
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
darısı albümüne can abi

İnşallah abicim bakalım,biz albüm kayıtlarına giriştik tam mikrofon çürüğe çıktı yeni mikrofon almayı bekledik onu aldık bu sefer eski kayıtları başa sardık falan sonra bi kaç şey içime sinmedi oturdum bir daha beatleri yazdım falan şimdi de çok ince eleyip sık dokuyorum ve çok vaktim de yok sarkıp duruyor ama 2013 ten önce kesin çıkacak
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

Evet abim ben fl kullanıyorum ,albümden sonra reason la uğraşıcam biraz.


- - - Eklendi - - -

Youtube da videonun altına nikimi verip küfür eden karaktersiz herif kimse yakalarsam o küfürü ona yedireceğim! Youtube adı İsmailcan Avan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...