amiral bekleyen arkadaşlar gelmiyormuş:P

bekleyin biraz geliyor

şu çöp yorumunu atanlara cidden kıl oluyorum
ya birader alırsın almazsın o seni ilgilendirir
apple dışında alt seviye cihaz çıkartan yok size de bişey beğendirilmiyor
samsung lg huawei alt seviye çıkarınca laf yok Nokia çıkarınca çöp
ne yaptı bu Nokia size anlamıyorum