• Üye Haberleri - İncelemeleri bölümümüzde sadece üyelerin kendi yazdığı haberler ve oluşturduğu incelemelere yer verilmektedir. Haber kaynaklarından veya farklı bir kategoriden, birebir alınan içerikler paylaşılamaz.

Yeni Nokia 5800i XpressMusic

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Reis-i Eagles

Reis-i Eagles

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Nokia 5800i XpressMusic


Nokia'nın yüksek satış rakamlarına ulaşan popüler dokunmatik cihazı 5800 XpressMusic'e kardeş geliyor. 5800i XM olarak adlandırılacak model FCC onayında. Testlerde rastlanan bilgilere göre cihazdan wi-fi çıkarılmış. Normalde "i" ekinin daha üstün bir cihaz olacağı izlenimini bırakması bakalım bizi ne kadar yanıltacak. 5530XM ile 5800XM arasında olacak cihaz kullanmadığı özelliğe boşuna para vermek istemeyen kullanıcılar için.
 


Odysseus

Odysseus

Üye
Umarım ilk versiyondaki problemler bunda da yaşanmaz. Ne de olsa Nokia denek olarak müşterisini kullanıyor. Wi-Fi olmaması kötü olmuş. GPS var mı acaba ?
 
arslansem

arslansem

Üye
Wi-fi çıkarılıyorsa neden yenisi yapılıyor ki?:pro:
 
Ozan

Ozan

Admin
Dokunmatik Ekran serisinde Nokia resmen rezalet bir iş çıkarıyor nedense.
5800i gibi ara modeller çıkarmasına zaten şaşırmamak gerek ancak bunun yerine daha özellikli ve sağlam modeller çıkarmaya yönelmesi yerinde olacak gibi.
 
aquSTine^

aquSTine^

Üye
mühiş karizma bir telefon
 
mahmut272024

mahmut272024

Üye
arkadaşlar Nokia 5800XM almayı düşünüyorum, sizce bu telefon nasıl, telefon hakkında bir bilgisi olan var mı?​
 

kimbo

Üye
31 temmuzda aldım ben de vatan bilgisayarın kampanyasından.
çok kullanışlı bir telefon.
tabii yenisinde wi-fi çıkarılacak haberi doğruysa çok saçma.
sanırım en büyük problemi mesaj yazarken daha 2.mesaja geçmeden kasması.
onu gideceklerdir.. ben başka bir problem göremedim telefonda..
ayrıca burası Avustralya veya ABD değil ki , sürekli 3G 'nin interneti kullanılsın, ucuz olsun..
 

Calaissien

Üye
5800i başlğını duyunca üzülmğştğm ama daha özelliksiiz bir telefon olduğunu duyunca sevindim :).Ama önce wi-fi'sız sonrada wi-fi'lı bir telefon çıkarsalarış daha mantıklı olurmuş herhalde.
 
alemci_01

alemci_01

Üye
Telefnu alalı 1 ay oldu çok memnunum karizma telefon ses o biçim gps süper düşünmeden alınacak telefon dokunmatik ekranı harika...
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bakalım bekliyoruz.
 
cortex47

cortex47

Üye
arkadaşlar wi-fi çıkartılması bizim ülkemiz için değil tabii ki. zaten bu telefonun ülkemizde satışa sunulacağını sanmıyorum. çin wi-fi'li cihazlara ülkesinde izin vermiyor. ayrıca zaten 3g normal internetten ucuz ise wi-fi kullanmaya ne gerek var (bu son dediğim yine bizim için geçerli değil).
 

asxor

Üye
bu tlf nu türkçe nasıl yapabilirim yardım edebilirmisiniz
 

ecrin1

Üye
5800i den mı bahsedıyorsun fıkrını alabılırmıyım:hmmm
 

disikartal4803

Üye
arkadaşlar telefonda wi-fi mevcut buyrun özelliklerine bakın :

ÇİFT HATLI ( çift hat aynı anda aktif)
ÇİFT KAMERALI
ÇİFT BLUETOOTH
TELEVİZYONLU
TELEVİZYONDAN KAYIT
RADYO ÇALAR
RADYODAN KAYIT
WİFİ İLE İNTERNETE BAĞLANMA (kablosuz internet)
WIFI:802.11b/g wireless internet (EN SON SÜRÜM )
JAWA (bütün jawa programlarını destekler )
BLUETOOTH
3D SENSÖR
SALLAYIN EKRAN TEMASI DEĞİŞSİN
SALLAYIN TV KANALI DEĞİŞSİN
TERS CEVİRİN SESSİZE GEÇSİN
V.B SENSÖRLER
VİDEO KAYDI ( SESLİ)
KAMERA
FLASH

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca telefon yarın elimde olacak o o zaman yazdığım özelliklerden biri dahi eksik olursa yazıcam
 
anectodist

anectodist

Üye
arkadaş söyledi merak ettim ama o baya sıkmış 10 megapixel kamera falan:d:
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Wifi yoksa boşver gitsin
 

fox3579

Üye
arkadaşlar benim bi tanıdığım bana hediye olarak 5800i almış çinden telefon orjinal ama tükçe menüsü yok ingilizce ve çince dil mevcut yazılım yükletmeye gittim malesef yok türkiyede ki 5800 telefonlar 356 rm 5800i xm ler 602 rm ve arkadaşlarında dediklerigibi wifi yok çıkarılmış kötü olmuş.
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
wifi çıkması kötü olur...
 

kadio63

Üye
arkadaşlar ben 5800i anova kullanıyorum.Dış görünüş 5800i fakat telefonun yazılımı sony ericsson w800i bundan eminim.Telefon sanırım cin (china) malı.Bana Pc suite hakkında bilgi verirmisiniz Pc den telefon yoluyla internete bağlanmak istiyorum....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt