Bence aileye bakar . 98 liyim, terbiyesizlik yapmamışımdır diye umuyorum . Aile insanı buna göre yetiştirir . Fakat ben de asosyalim . Şu internetteki sözlükler ve bazı arkadaş grupları yüzünden agzıma azar azar küfür takılmaya başladı. Kimseye etmiyorum ama, aniden karşıma bir şey çıkınca has.. falan diyorum . Konuşurken de küfretmeye başladım . Benim de gıcığıma gidiyor açıkcası . Fakat evet yeni nesil çok asosyal + şişman oluyoruz bir de. Ben ilkokul 6 da kilo almaya başladım ( daha iyi bilgisayar ve internetin gelişi ), şuan lise 1 de biraz kilo verdim ama sonu kötü olacak bence . Şimdi ilkokul çocuklarına bakıyorum . Yarısı şişman . Şişman dedigim baya şişman . Biz en azından küçükken bir iki ağaca çıktık, top teptik bunlar onu da yapmıyor . Bir de şehir merkezinde oturanların çocukları 100% şişman benim gözlemimce . Oynayacak alan yok onlara . Yeni nesil gidiyor yani... Malesef ben de yeni nesilim .