Neyi Yemez yayemezzzz

Ohooo Sen Kaç Yaşındasın Ya O Kadar Eskiyi Biliyoneskiden internet mi vardi.
ya kendin ya da arkads vasitasiyla mektup ve konusma olurdu.
eski Turk filmlerinde kaldi sadece.


internete bu kadar bağımlı olursak sosyalliğimiz bu denli azalır..


Ey da :S Ama Yakında Çıkarbunun bide dokunmatiği olsa 2010 model![]()




bunun bide dokunmatiği olsa 2010 model![]()


