Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

grttt

Üye
teşekkürler emeğiniz için. Benim sorunum telefonda seri numarası istenilen yere kodu tuşlayamıyorum..Sadece # sembolü çalışıyor hangi tuşa bastıysam olmadı..Sorun ne anlamadım.Yardımcı olabilirseniz sevinirim.Telefonum nokia E66.
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
programı kurduysan telefonu yeniden bir başlat..
 

grttt

Üye
program kurulu yeniden başlattım yine de olmadı.
 

ocoist

Üye
hersey için cok tesekkurler ama peki neden sadece tr haritasını yukleyip koymuyorsunuz Eastern Europe dosyasının hepsini indiriyoruz? olmuyor mu?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim internetim kotalı 68 mb harita bir ara yüklerim artık..

--------------- Ekleme ---------------

hersey için cok tesekkurler ama peki neden sadece tr haritasını yukleyip koymuyorsunuz Eastern Europe dosyasının hepsini indiriyoruz? olmuyor mu?
hem o ülkeleri isteyen kişilerde oluyor..
 

neb_sar

Üye
Grtt kardeş aynı sorun bende de var. Sadece # sembolünü tuşlayabiliyorum. Benim telefon da n85. Neden seri numarasını giremiyorum bilmiyorum. Birisi yardımcı olabilirse çok memnun olurum.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilginç bir durum s60 3rd lerde böyle yapıyor demekki..
 

emrecakmak

Üye
tum arkadaslara selamlar.ellerine saglik nadir program harika turkiye haritasinida yukledim ilk seferde fakat ben yurt disinda yasiyorum ve benelux haritasini sanirim 10 kez butun kodlari denedim ve cok iyi incelememe ragmen surekli gecersiz kod girildi uyarisi geldi.bana verilen kodlari yazip birde siz bana yardimci olurmusunuz diye rahatsiz ettim :)

seri no yazmiyorum

yetkilendirme: 5JMM-IGI1-O8JG5(O harf)
harita : TA-EUR-BENELUX-*-200... seklinde bu sondaki 3 noktayi sildim oyle denedim yine olmadi bana yardimci olabilirsen cok sevinirim iyi gunler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
son üç noktayı silmeyeceksin..TA-EEUR-BENELUX-*-2009.06 olmalı..
 

emrecakmak

Üye
tesekkur ederim nadir arkadasim tek E (TA-EUR-BENELUX-*-2009.06) seklinde olarak kabul etti meger sondaki ... noktalar sigmadigi icinmis.iyi forumlar tum duyarli arkadaslara tesekkurler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan canım..
 

bayrampasa93

Üye
N82 olmuyomu bu kardes yukledim ama data felan diyo yeniden baslat diyo programi

--------------- Ekleme ---------------

oldu merci

--------------- Ekleme ---------------

kardes ben yapamadim you must enter ******l device uid and map diyo

--------------- Ekleme ---------------

ikinci cikan kod bu GEJF-EDQG-AB6B ama olmuyo get yeni kod aliyom hep auth nr olarak bu kodu veriyo
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim ilk sayfada nasıl yapılacağını anlattım..
 

mancukya

Üye
Arkadasim ülke olarak degilde Western Europe yada Earsten europe olarak tek lisans alma olayi yokmu tek tek her ülkeyi acmak zor oluyorda ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadasim ülke olarak degilde Western Europe yada Earsten europe olarak tek lisans alma olayi yokmu tek tek her ülkeyi acmak zor oluyorda ?
iyi de öyle toplu koyduğunda program çalışmaz..harita tabanlı çalıştığı için lisans tek harita için alınıyor..
 

happyplayer

Üye
dostum selam..
ben bu ndrive bir turlu n97 ye yukleyemiyorum bu dedigin unsigned dosyasini bulamadim bama bi anlatsan cikamadim icinden ...kusura bakma......

--------------- Ekleme ---------------

Ndrive_unsigned.sis dostum ben bir turlu bu dosyayi bulamiyorum nerede oldugunu soyleyebilirmisin lutfen tsk'ler.

--------------- Ekleme ---------------

iyi de öyle toplu koyduğunda program çalışmaz..harita tabanlı çalıştığı için lisans tek harita için alınıyor..
dostum selam,

3.- Ndrive_unsigned.sis dosyasına sign işlemini yapın bu dosya yokki n-Drive icinde. yaaa kusura bakma bu n97 ye de oluyormu?
ben bir turlu basaramadim. normalde bukadar beceriksiz degilimdir ama burada ne hikmetse sorum yasiyorum.:ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim ana programı indirince çıkması lazım..unsigned değil direk kuruyorsun telefona anlatımı ilk sayfada var..N97 e tabii ki olur...
 

yildirim1642

Üye
teşekkürler dostum biraz zor da olsa 5800 da aktive ettim eline sağlık
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İyi günlerde kullanırsın İnşallah....
 

bayrampasa93

Üye
arkadas bu program rota hesaplamada ve gps sinyali almada hepsinden super mukemmel birsey inanin kasmiyor cok guzel sadece su radarlari ayarliyamadim sitesinde girin baglayin pc den telefonunuzu hersey yeniliyor bir sey sormadan superrrr
 


Üst Alt