arkadaşım paylaşıom için teşekkürler. ama orada bazı bilgiler yanlış c7 de hdmi çıkışı yok yani ca-156 kablosu olmaz sana zahmet bi düzelt orayı
fakat c7 yazmıyor ki e7 yazıyor 
fakat c7 yazmıyor ki e7 yazıyor
![]()



* tuşuna basılı tutunca bluetooth açılır tekrar basınca kapanır 
Kullanıcılar için bilgilendirici bir konu olmuş teşekkürler.

sağol bilgi için eklerimkonu için eline sağlık
madem böyle bir konu var bluetooht kısa yolunu da istersen oraya ekle* tuşuna basılı tutunca bluetooth açılır tekrar basınca kapanır
bu arada ekran kilidi için de her zaman yandaki ekran kilidini kullanmamız gerekmediğini C7 ve C6-01 gibi kırmızı kapatma tuşu olan telefonlarda ana ekrandayken bu tuşa basıp "Ekran ve tuşları kilitle" yi tıklayıp kapatabileceğimizi de ekleyebilirsinSağ eliniz doluysa ve sol elinizle telefonu tutuyorsanız ve SGP tarzı koruyucu kullanıyorsanız bazen o kilidi çekmek çok zor olabiliyor
![]()
bence konu sabitlenmeli çok faydalı bbilgiler içeriyor

ben onu bilmeyenleri olacağını düşünmediğimden koymadım ama bu açıdan baktıkdan sonra onuda ekliyeyimkonu için eline sağlık
madem böyle bir konu var bluetooht kısa yolunu da istersen oraya ekle* tuşuna basılı tutunca bluetooth açılır tekrar basınca kapanır
bu arada ekran kilidi için de her zaman yandaki ekran kilidini kullanmamız gerekmediğini C7 ve C6-01 gibi kırmızı kapatma tuşu olan telefonlarda ana ekrandayken bu tuşa basıp "Ekran ve tuşları kilitle" yi tıklayıp kapatabileceğimizi de ekleyebilirsinSağ eliniz doluysa ve sol elinizle telefonu tutuyorsanız ve SGP tarzı koruyucu kullanıyorsanız bazen o kilidi çekmek çok zor olabiliyor
![]()

çok süper paylaşım bilmeyenler için iyi anlatım olmuş



gerçekten bilgilendirici konu olmuş. Emeğine sağlık. İşte asıl emek budur. Her ne kadar bizler için program-oyun linki koymak çok önemliyse de, o emek değildir, budur emek Tebrikler kardeşim.
İşimiz Bu 
Bu konu sabitlenmeli
yönetim yönetim duy sesimizi sabitleyin qsaw arakadaşımızın eserini uydu be
Güzel Olmuş 
teşekkürler ...

