Yeni Kaydırılabilir Menü N97, 5800

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hımm tamam bende bu ne diyordum..gerek yok ben de çevirebilirdim ama uğraşmadım..
 


maktama

maktama

Üye
Sen uğraşma zati, bi ton kişiyle uuraşıyosun halihazırda :D
 

kadirbaran

Üye
Arkadaşlar yeni buldum..Ekran kontrollü menü programı..sertifikalayıp kurun..deneme imkanım yok..deneyen arkadaşlar sonucu yazarlarsa sevinirim..telefonu hackli olanlar denesin..Alttaki bir önceki igilizce versiyonu..


Small aaplet from the Chineses, capable to change the main menu of the smart phone. Any there Gdesk and emulation. After installation, you receive instead of the main thing, the menu with kinetic scrolling вкладок. Besides there is a possibility to move labels a finger In difference from everyones previous, all works accurately and without brakes in both positions of the screen.

Program work on smart phone Nokia N97 is visually shown on video and 5800 (test by myself). Except the menu there is a built in dispatcher of problems. In general the menu excellent, a jamb one – small squares above (instead of the Chinese hieroglyphs).
Selam Arkadaş,
N97 Yüklemek istedim ama her zaman ki gibi Sertifika sorunu yaşadım, yardımcı olursan sevinirim.
Saygılar
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
seritifika almalısın..
 
futbol123

futbol123

Üye
sağol nadir abi
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan Berkeciğim..
 
webplayer

webplayer

Üye
Şimdi doğru anlamış mıyım, menüdeyken parmağımızı sağa doğru kaydırınca başka bir menü bölümüne mi geçiyor? Kaydırmalı menüden kastınız nedir?
Ve telefonum hackli değil nasıl sertifika alabilirim bunun için nasıl olacak bu?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Şimdi doğru anlamış mıyım, menüdeyken parmağımızı sağa doğru kaydırınca başka bir menü bölümüne mi geçiyor? Kaydırmalı menüden kastınız nedir?
Ve telefonum hackli değil nasıl sertifika alabilirim bunun için nasıl olacak bu?
aynen dediğin gibi elince kaydırınca menü kayıyor..siteyi araştırırsan opdadan nasılalınacağı anlatılıyor..
 

akar1976

Üye
denedim güzel özellikle telefon rehberinde iyi işe yarıyor daha önceleri tel defterinden isim bulmak zor oluyordu tavsiye ederim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 
mumi_abi

mumi_abi

Üye
eline sğlık dostum
 

seminay

Üye
çok teşekkürler bir de ekranda görünen toolbar ornage mi daha farklı galiba
 

opyat

Üye
sertifika hatası dior acilll yardımm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sertifika alıp sertifikalayacaksın..
 
everest11

everest11

Üye
5800 wep tarayıcısını dengesizlestırıyor tek sorunu bu hata verdırıyo tarayıcıda
 
dzynn

dzynn

Üye
GDesk ile birlikte mi kullanabiliyoruz anca?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hayır gdesk falan gerekmez..
 

şenolcivil

Üye
bendenedim programı açmıyor bilinmeyen dosya türü diyor yardım
 

Revengeful

Emekli Yönetici
teşekkürler
 


Üst Alt