Yeni Kaydırılabilir Menü N97, 5800

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yeni Kaydırılabilir Menü N97, 5800
Arkadaşlar yeni buldum..Ekran kontrollü menü programı..sertifikalayıp kurun..deneme imkanım yok..deneyen arkadaşlar sonucu yazarlarsa sevinirim..telefonu hackli olanlar denesin..Alttaki bir önceki igilizce versiyonu..


Small aaplet from the Chineses, capable to change the main menu of the smart phone. Any there Gdesk and emulation. After installation, you receive instead of the main thing, the menu with kinetic scrolling вкладок. Besides there is a possibility to move labels a finger In difference from everyones previous, all works accurately and without brakes in both positions of the screen.

Program work on smart phone Nokia N97 is visually shown on video and 5800 (test by myself). Except the menu there is a built in dispatcher of problems. In general the menu excellent, a jamb one – small squares above (instead of the Chinese hieroglyphs).
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: pursewarden, numan.tr, punqermojo ve 21 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağolasın Doğuş..

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar deneyen yok mu hiç?

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar deneyen yok mu hiç?
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Nadir eline Sağlık , uygun telefonum maalesef yok . sırf bu program için alacağım 5800
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bunun için 5800 almana gerk yok İphone al hepten kurtul..
 

korayyzb

Üye
denedim gayet başarılı...5530 ile gayet uyumlu tek dez avantajı kapatmayı bulamadım telefona reset atınca kapanıyo
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hangisini denedin canım?
 
selim6186

selim6186

Üye
ikisinide kuracakmıyız...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
alttakini bir deneyin arkadaşlar ingilizce o..
 

korayyzb

Üye
sadece hang_menu yazanı denedim sanırım içindeki dosyalar aynı

--------------- Ekleme ---------------

alltaki yani
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aynı değil birisi ingilizce olanı ikincisi çince ve bir sonraki versiyonu..
 
selim6186

selim6186

Üye
ikisinide kuracakmıyız...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yok alttakini kurun..konuyu düzenleyeceğim zaten..
 
selim6186

selim6186

Üye
olmuyor özellik desteklenmiyor diyor telefonun sürümü 31.0.101.C02.01 telefon hacklı ama olmuyor....
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bir önceki sayfada arkadaş kurmuş..senin telefonda bunu engelleyen birşey olmalı..ben de homescreen i kurarken böyle bir problem yaşadım ama sonra kurmuştum..desteklenmiyor diyor olabilir ama devam edeceksin..
 
selim6186

selim6186

Üye
orange home screen yüklü o engelliyor olabilir mi yada handy shell
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
engellemez onlar..
 
selim6186

selim6186

Üye
ne engelleyebilir bi tahminin varmı
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefonunun hafızasında fazla program kurulu değilse fabrika ayarlarına döndür bunu sertifikala telefonu hackleyip kur bakalım..
 
selim6186

selim6186

Üye
baya program yüklü.telefon hacklı,neyse teşekkür ederim yardımlar için...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kusura bakma 5800 ım olsa anında çözümü verirdim..
 


Üst Alt