Yeni bir telefon seçimi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yeni bir telefon seçimi
Merhabalar arkadaşlar keyifli forumlar

Öncelikle telefonu genelde mesajlaşmak facebook twitter msn yani internet ve mesajlaşmak için kullanacağım nette hızlı sayfa geçişleri seri yani çatır çatır nette dolaşabileceğim bi cihaz arıyorum şu anda 5800 XpressMusic kullanıyorum.

Benim aklımda blackberry bold 9780 var nedense klavyeli modeller aşırı ilgimi çekmeye başladı siz ne düşünüyorsunuz önerileriniz nelerdir ?

Bütçem 500 TL + Şu an kullandığım 5800
 
Takas yada eLindekini iyi bi fiyata satarsan bLackberry faLan hikaye.. E72 derim kLavye seviosan.. catır catır internette doLanırsın kaya gibi teLefon ayrıca.. bizim peder kuLLanıo ordan biLiorm.. ama onu aLacagına nokia 700'de aLabiLirsin..
 
Tepkiler: caner3881

^BaRoN^

Üye
9780 veya Nokia E6 seç birini.
 
Tepkiler: caner3881
    Konu Sahibi
bb 9780 kafama yatıyo aslında bu söylediğiniz modellerede baktım tabi bana özellik olarak artısı eksisi ne olur bilemiyorum ama 9780 tasarım olarak daha bi güzel görünüyo önerilerinizi karşılaştırma şeklinde yaparsanız sevinirim sonradan bunu aldık ama ondada şu özellik varmış keşke onu alsaydım demek istemiyorum bir bb 9780 in performansı nedir mesela pek fikrim yok yani başka bi model seçmem için öncelikle 9780 den üstün olması gerekiyo tabi bide bütçeyi zorlamaması lazım
 

ZaZuM

Üye
eğer 2. El alacaksan motorola milistone ve lg nin 600 650 falan çok iyi makineleri var klavyeli olması çok da önemli değil bence sen bilirsin
 
Tepkiler: caner3881

covar

Üye
nokia e6 varken e72 ye kimse bakmaz dostum e6 forever diyorum
 
Tepkiler: caner3881
    Konu Sahibi
bb 9780 kafama yatıyo aslında bu söylediğiniz modellerede baktım tabi bana özellik olarak artısı eksisi ne olur bilemiyorum ama 9780 tasarım olarak daha bi güzel görünüyo önerilerinizi karşılaştırma şeklinde yaparsanız sevinirim sonradan bunu aldık ama ondada şu özellik varmış keşke onu alsaydım demek istemiyorum bir bb 9780 in performansı nedir mesela pek fikrim yok yani başka bi model seçmem için öncelikle 9780 den üstün olması gerekiyo tabi bide bütçeyi zorlamaması lazım
 
    Konu Sahibi
bb 9780 kafama yatıyo aslında bu söylediğiniz modellerede baktım tabi bana özellik olarak artısı eksisi ne olur bilemiyorum ama 9780 tasarım olarak daha bi güzel görünüyo önerilerinizi karşılaştırma şeklinde yaparsanız sevinirim sonradan bunu aldık ama ondada şu özellik varmış keşke onu alsaydım demek istemiyorum bir bb 9780 in performansı nedir mesela pek fikrim yok yani başka bi model seçmem için öncelikle 9780 den üstün olması gerekiyo tabi bide bütçeyi zorlamaması lazım
 

^BaRoN^

Üye
E6 her konuda kat kat iyi.Kamerası,Ekranı,Hızı ve Dokunmatik avantajı.Burdan ikisinin karşılaştırmasına bakabilirsin:

 
Tepkiler: caner3881
    Konu Sahibi
Kendimi bildim bileli nokia kullandığım için olsa gerek E6 ya pek ısınamadım sanırım blackberry bold serisinden bi telefon tercih edicem aklımda 9780 var bu fiyat aralığında başka bir blackberry de olabilir
 
    Konu Sahibi
Düşündüm taşındım araştırdım sordum soruşturdum gittim HTC Sensation XE Aldım
 
Klavyeli arıyosan E6 Al ama sana tavsiyem 5800 çok kötü değil az daha idare et almışken güzel birşey al en az 3 yıl idare etsin seni
 

61semih

Üye
klavyelı alacaksan bb al nokıa nın e serısını tavsıye etmıyorum
 
sony ericsson x10 xperia mini pro veya sony ericsson xperia mini pro (yeni modeli)
 

lolaman

Üye
Nokia E6 al sonra pişman olursun...
 
Eğer ucuz ama işini görücek bir cihaz istiyorsan blackberry curve 8520 al çok ideal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...