---yeni bir telefon almak istiyorum---

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

scan-26

Üye
    Konu Sahibi
---yeni bir telefon almak istiyorum---
ARKADAŞLAR YENİ BİR TELEFON ALMAK İSTİYORUM AMA NE ALSAM BİLEMİYORUM ÇAKMA N97 ALMAK İSTİYORUM BEĞENDİM AMA SİZ DAHA İYİ BİLİRSİNİZ DİYE SİZE DE Bİ SORAYIM DEDİM.....:hmmm
 


BktsBcr

BktsBcr

Üye
güzel seçim. N97 iyidir:oke:
 
fbforever

fbforever

Üye
Telefonun güzel bence s5233
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Bencede gidip n97 nin çakmasını almak gibi bir hata yapmanı istemem.... :)
 
ciko6189

ciko6189

Üye
çakma n97 ye nekadar verceksin 5aydan fazla gitmez :S
 

scan-26

Üye
    Konu Sahibi
n97yi almam da acaba ne alabilirim s5233ü vercem şöyle wifilı bi tel olsun istiyorum...
 

killerkaos

Üye
Arkadaşım 'ÇAKMA' telefon dan performans bekleme...4-5 ay ömrü var o tellerin...Maddi olarak ne düşünüyorsun bilemiyorumki...Tabiki wi-fi dediğinde N79 al derim
 
sport1907-2007

sport1907-2007

Üye
arkadaşım sakın sakkkkın çin malına bulaşma derim senin hevesin o grüntüden dolayı ama cakma n97 eline gectiğinde 1 hfta gecmeden sıkılacaksın ama tercih snn her arkdşa önrdğim gbi sanada fiyatı düşmüşken 5800 Xm düşünmeni öneririm

 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Bende 5800 dyrum....
 
futbol123

futbol123

Üye
nokia 5800 alabilirsin çin malı telefon alma
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
sakın çin malı alma orjinal al 5730 olablir
 

scan-26

Üye
    Konu Sahibi
saolun
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
3.2 MP kamera Wifi dokunmatik symbian qwert klavye hız(128 MB RAM 256 MB ROM)ve farklılık arıyorsan Sony Ericsson P1İ önerebilirim.Aynı telefonu bende kullanıyorum memnunum.Nokia MI ASLA!!!
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
bence 5800 al fiyatı uygun özellikleri de iyi
 

scan-26

Üye
    Konu Sahibi
fiyat sınırı 375 veya 425 olabilir fazla pahalı bir şeyde istemiyorum...:sos
 
futbol123

futbol123

Üye
nokia 5230 alabilirsin 5800 gibi ama wifi yok 3g falan var 399tl
 
jeki01

jeki01

Üye
selam
N79 tavsiyemdir.
Dokunmatik dersen 5800.
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
bencede çin malı alma dokunmatiği çok kötü .. 5800 güzel bnce bi düşün derim ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
7
Görüntüleme
569
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
906
0sıfırcı
Cevap
13
Görüntüleme
783


Üst Alt