yeni anakart alacağım ama ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
yeni anakart alacağım ama ?
arkadaşlar eski bilgisayarımın anakartının işlemcinin oturduğu yerdeki tellerin bir iki tanesi zarar gördüğü için şase yapıyor. Buralarda anakart tamiri yapan yok bulunduğum yer pek gelişmiş değil.

Soruma gelirsem anakartı internetten sipariş edecem sahibinden den. Fakat markası Nasıl bilinecek foxconn ama tam adı Nasıl öğrenilir?
Ddr2
intel P IV VAR.


----------Eklendi @ 01:05:01 ---------- Yazıldı @ 01:04:26 ----------

birde fiyatları hakkında bilgi verir misiniz?
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
tam olarak anlayamadım.. :hmmm
yeni anakartmı alıyorsun ? yani 2. el :)
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
eski anakartım bozuk. Tamir olur belki ama buralarda tamir edilmez ben sıfır internetten sipariş etmeyi düşünüyorum ama anakart uyumunu Nasıl yaparız onu soruyorum :) üzerinde sadece foxconn yazıyor
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
anladım.
sistemin nedir.
kullandıgıın parçaların marka modellerini yazarmsın ?
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
valla ben elimden geldiğince açıklamaya çalışırım.Casper almıştım yaklaşık 6 sene oluyor. 3.20 ghz intel pentium 4 var.512 mb ddr2 ram var,nvidia gforce700 512 ekran kartı var,160 gb kırmızı kablo ile bağlanan harddisk var böyle işte.foxconn anakrt ama işlemcinin ordan şasesi var anakartın yenisi almam gerekli önerirseniz iyi olur test moderetörde olmuşsunuz hayırlı olsun gerçekten bu bölümü hakediyorsunz.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
valla ben elimden geldiğince açıklamaya çalışırım.Casper almıştım yaklaşık 6 sene oluyor. 3.20 ghz intel pentium 4 var.512 mb ddr2 ram var,nvidia gforce700 512 ekran kartı var,160 gb kırmızı kablo ile bağlanan harddisk var böyle işte.foxconn anakrt ama işlemcinin ordan şasesi var anakartın yenisi almam gerekli önerirseniz iyi olur test moderetörde olmuşsunuz hayırlı olsun gerçekten bu bölümü hakediyorsunz.
teşekkür ederim :)

size önerim yeni bir pc toplamanız yönünde olacak.
çünkü şuan 500 liraya alınabilecek anakart işlemci ram ve ekran kartı elinizdeki sistemden katkat daha performanslı olacaktır.

ancak
bütçeniz yoksa yeni pc için. sadece anakart için paranız varsa şöyle yapalım...
sisteminizi kaldıracak şekilde en ucuzundan bir anakart önereyim size.

ayrıca kullandıgınız ekran kartı onboard mı yoksa harici ekran kartımı kullanıyorsunuz...
monitörün görüntü kablosu klavye ve farenin takılı oldugu yerdeki mavi girişemi takılı ? en kolay böyle sorayım :)
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
o kadarda anlarım ya ekran kartım harici altta yatay olarak takılı :) ben şöyle diyim size benim laptopum var fakat işte evde bilgisayar kullanan 3 kişiyiz kardeşim ve babam sadece flash oyun oynarlar facebooka bakarlar o yüzden diğer bilgisayara ucuzundan bir anakart alıp laptop tamamen bana kalsın istiyorum:) o yüzden masraf etmiyorum ama c6-01 ime 450 tl ye müşteri çıktı. yani 500 tl bütçem var telefondan sıkıldım zaten 3310 a döncem :P şimdi siz bana ucuzundan bir anakart önerin birde 500 tl lik sistemi söyleyin :) teşekkürler.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
anakart için şu ilana bak derim. sıfır anakartta önerecektim ama 90-100 lira çok para :)
bu anakart işinizi görür. konyadan satılık :)


500 liralık sistem için eski kasayıda kullanacaksınız yeni bir kasa ve powerda gerekli
bu nedenle 500 lira az gelir. isterseniz toplamaya çalışırım
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
genede 0 istersen



bnde toplarim 500 e :ehe
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
anakart için şu ilana bak derim. sıfır anakartta önerecektim ama 90-100 lira çok para :)
bu anakart işinizi görür. konyadan satılık :)


500 liralık sistem için eski kasayıda kullanacaksınız yeni bir kasa ve powerda gerekli
bu nedenle 500 lira az gelir. isterseniz toplamaya çalışırım
bunu alırsam uyar değilmi sorun çıkmaz? bide bozuk çıkma durumu olur mu ki? ben oraya giderim alırımda 100 km buraya :)


----------Eklendi @ 14:52:21 ---------- Yazıldı @ 14:51:57 ----------

genede 0 istersen



bnde toplarim 500 e :ehe
çok pahalı kardes
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
o zmn hasanin tavsiyesi en iyisi eve gidince toplicam sistemi
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye

bunu alırsam uyar değilmi sorun çıkmaz? bide bozuk çıkma durumu olur mu ki? ben oraya giderim alırımda 100 km buraya :)


adama bir mesaj gönderin önce yada telfonla arayın.. kart sorunsuz çalışıyor diye yazmış..
eğer uygunsa anakartı almaya gidin orda başka bir pc de test edip öyle alın...

ancak adam sorun verirse geri alırım gibi şeyler söylerse... inandırmak içinde söylüyor olabilir dikkat et
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi

adama bir mesaj gönderin önce yada telfonla arayın.. kart sorunsuz çalışıyor diye yazmış..
eğer uygunsa anakartı almaya gidin orda başka bir pc de test edip öyle alın...

ancak adam sorun verirse geri alırım gibi şeyler söylerse... inandırmak içinde söylüyor olabilir dikkat et
tamam modum sağol peki bunun sıfırı kaça patlar?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
sıfırı suan varmıdır bılmıyorum eskı bır anakart...
Istersen konyadakı pc cılerı dolaş bıraz 50 lıraya sıfır bulursan al :oke:
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
sıfırı suan varmıdır bılmıyorum eskı bır anakart...
Istersen konyadakı pc cılerı dolaş bıraz 50 lıraya sıfır bulursan al :oke:
teşekkür ederim :) peki şu 500 tlye toplayabileceğimiz sistem nedir eski parçalarla birleştirerek?
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
harddiskin yeterlimi sana cunku harddiskler pahali oluyor 500 tlye
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
evet harddisk gayet yeterli.haricim var zaten.

----------Eklendi @ 16:03:12 ---------- Yazıldı @ 16:02:46 ----------

L-LumieRe
sahibindendeki satılmıs kardesim.Başka önerin varmı?
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye











%10 indirimli 513 tl


----------Eklendi @ 16:15:41 ---------- Yazıldı @ 16:15:07 ----------

şimdi sen hasanı bekle anakartıma sorun bulsun :ehe

----------Eklendi @ 16:17:09 ---------- Yazıldı @ 16:15:41 ----------

ha şimdi indirimede laf söyler :ehe
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
evet harddisk gayet yeterli.haricim var zaten.

----------Eklendi @ 16:03:12 ---------- Yazıldı @ 16:02:46 ----------

L-LumieRe
sahibindendeki satılmıs kardesim.Başka önerin varmı?







power supply dahil 540 TL.
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
hasaaaan !! :ehe benim sisteme yorum yokmu :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt