Haber Yeni Amiralin Kasası Belirdi!

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Samsung'un amiral gemisinde metale geçmesi güzel olmuş. LG G3 de mesela plastik ama fırçalanmış metal görünümü telefonu baya şık ve iyi gösteriyor. Galaxy S serisi gerçekten iyi bir his vermiyordu. Samsung metal kasa işini becermiş, fiyatını bir kenara koyarsak Galaxy Alpha'yı çok yakın bir arkadaşıma tavsiye ettim çok beğenerek aldı. Şuanda da hiçbir sıkıntısı yok, çok kurcaladım telefonu Samsung yapmış bu sefer dedim şık bir telefon. Note 4'ü de başka bir arkadaşımda çok az inceledim o da güzeldi ama genel olarak Note serisini aşırı büyük bulduğum pek ilgimi çekmedi. Benzer şekilde A serisi de güzel geliyor gibi henüz inceleyemedim, ancak fiyatlandırmayı daha akıllıca yapmalı Samsung çünkü A serisi de fiyatlandırma konusunda Alpha gibi sınıfta kaldı bence. Son olarak Galaxy S6'nın da S5'ten daha iyi ve daha popüler olacağına eminim ancak umarım Samsung bu sefer f/p dengesini tutturur.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
Şu tuş sıralamasını bi duzeltseler. Sola geri tusu, sağa da açık uygulamalar. Ortada da home tuşu olsun alırım bi ihtimal samsung. Ama en başta şu ara yuzden bi kurtulsunlar da
 
PriZm

PriZm

Üye
Tuş sıralaması gayet iyi. Bana kalırsa multitask tuşu home tuşuna basılı tutunca açılacak şekilde kalmalıydı ama malesef saçma bir değişiklik yaptılar.

Şayet geri tuşunu sola alma gibi daha da saçmalarlarsa bir daha Samsung almam.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Eğer İyi Birşey Çıkarabilirse Alabilirim Yazın
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
Tuş sıralaması gayet iyi. Bana kalırsa multitask tuşu home tuşuna basılı tutunca açılacak şekilde kalmalıydı ama malesef saçma bir değişiklik yaptılar.
Şayet geri tuşunu sola alma gibi daha da saçmalarlarsa bir daha Samsung almam.

Açıkçası bana göre geri tuşunun sağda olması saçmalık. Sağa tuş koyuyorsun ama sola bakıyor. Tabi tartışma da olmasın tamamen alışkanlık ve zevk meselesi :)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~


Üst Alt