Silinen Üye 737108
Kapalı Hesap
Samsung'un amiral gemisinde metale geçmesi güzel olmuş. LG G3 de mesela plastik ama fırçalanmış metal görünümü telefonu baya şık ve iyi gösteriyor. Galaxy S serisi gerçekten iyi bir his vermiyordu. Samsung metal kasa işini becermiş, fiyatını bir kenara koyarsak Galaxy Alpha'yı çok yakın bir arkadaşıma tavsiye ettim çok beğenerek aldı. Şuanda da hiçbir sıkıntısı yok, çok kurcaladım telefonu Samsung yapmış bu sefer dedim şık bir telefon. Note 4'ü de başka bir arkadaşımda çok az inceledim o da güzeldi ama genel olarak Note serisini aşırı büyük bulduğum pek ilgimi çekmedi. Benzer şekilde A serisi de güzel geliyor gibi henüz inceleyemedim, ancak fiyatlandırmayı daha akıllıca yapmalı Samsung çünkü A serisi de fiyatlandırma konusunda Alpha gibi sınıfta kaldı bence. Son olarak Galaxy S6'nın da S5'ten daha iyi ve daha popüler olacağına eminim ancak umarım Samsung bu sefer f/p dengesini tutturur.

