Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
meyrock

meyrock

Üye
Dostlar Dokdo rom da ram gostergesini nasıl aktif ediyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani


sonyteam

sonyteam

Üye
benimkide yurtici cihaz ama herhalukarda kesin gidiyomu yoksa gitmeme ihtimalide varmi
Hocam şebeke gitme ihtimaline karşı çözümü belirttim. EFS dosyaları değişeceği için şebekeniz gidebilir, fakat bu büyük bir dert değil. Şebekeniz giderse telefonunuzu download mod (SES KISMA + HOME + POWER) ile açın. Daha sonra ODİN programını açın. ODİN programında PHONE yazan kısmına tıklayın. İndirdiğiniz modem.bin adlı dosyayı seçin ve starta basın. 10 saniyede yüklenecek ve şebeke sorununuz ortadan kalkacaktır.
Olası her ihtimale karşı cihazınızda güvendiğiniz bir yazılımı yüklü iken CWM yardımıyla komple yedeğini (BACKUP) alınız!

Kardes sadece seffaf status bar ve sistem-bildirim seslerini mi ekledin? extra sadece bunlar mi? Note3 veya s4 klavye - beyaz temali systemui - s5 veya s6 tarzi bildirim ekrani s5 hava durumu v.s halinde bir zip hazirlayabilsen o zaman on numara olur. [emoji6]
Hocam bende senin gibi düşünüyordum. s5 tarzı bir hava durumu, launcheri systemui si falan... Ama inan çok gereksiz.
Bu 4.1.2 romlar için beyaz systemui modu var. s4 beyaz klavye falan içerisinde.
Beyaz pixel siyaha göre biraz daha fazla şarj götürür. Siyah hali ile beyaz hali arasında şarj ömrü fark eder elbet.
Eğer illa Accuweather farklı olsun istiyorsan elimde 4.3 stok rom ile sorunsuz çalışan animasyonlu accuweather mod dosyası ve note3 launcher dosyası var. 4.1.2 de çalışmaz.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
Hocam şebeke gitme ihtimaline karşı çözümü belirttim. EFS dosyaları değişeceği için şebekeniz gidebilir, fakat bu büyük bir dert değil. Şebekeniz giderse telefonunuzu download mod (SES KISMA + HOME + POWER) ile açın. Daha sonra ODİN programını açın. ODİN programında PHONE yazan kısmına tıklayın. İndirdiğiniz modem.bin adlı dosyayı seçin ve starta basın. 10 saniyede yüklenecek ve şebeke sorununuz ortadan kalkacaktır.
Olası her ihtimale karşı cihazınızda güvendiğiniz bir yazılımı yüklü iken CWM yardımıyla komple yedeğini (BACKUP) alınız!


Hocam bende senin gibi düşünüyordum. s5 tarzı bir hava durumu, launcheri systemui si falan... Ama inan çok gereksiz.
Bu 4.1.2 romlar için beyaz systemui modu var. s4 beyaz klavye falan içerisinde.
Bence aşırı insanın gözünde çiğ duruyor. Yinede test için uzun süre beyaz temayı kullandım.
Beyaz pixel çok fazla şarj götürüyor. Siyah hali ile beyaz hali arasında şarj ömrü belirgin bir şekilde fark ettiriyor.
Eğer illa Accuweather farklı olsun istiyorsan elimde 4.3 stok rom ile sorunsuz çalışan animasyonlu accuweather mod dosyası ve note3 launcher dosyası var. 4.1.2 de çalışmaz.
Kardesim bu 4.1.2 rom icin dedigin beyaz modlu systemui dosyasini ve seffaf status bar dosyasini paylasirmisin...
 
  • Beğen
Tepkiler: sonyteam
Aziz04

Aziz04

Üye
  • Beğen
Tepkiler: helppo ve uzman47
kartal2378

kartal2378

Üye
  • Beğen
Tepkiler: sonyteam ve Aziz04
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
ARKADAŞLAR STOK ROM ARAYANLAR İÇİN TAVSİYEMDİR! (Böylesini bulamazsın)
Bildiğiniz gibi Galaxy i9300 için çıkan en stabil stok rom sürümü 4.1.2 sürümü olmuştur.
stock romu deneyin. Custom romlardan ve diğer stok romlardan farkını göreceksiniz. Şarj, ekran ışığı performansı, stabillik derecesi en iyi olan stok romdur, HATASIZDIR. (4.3 stok romlardan daha uzun şarj süresi vardır.)
Bu roma ek olarak belli bir takım dosyaları birleştirdim (şeffaf) transparent statüs bar yaptım.Yani 4.3 te gelen statüs bar ile aynı oldu, hiçbir farkı yok. [KİLİT EKRANI DAHİL] Benim düzenlediğim ve sadece bu romda [XXEMJ2 ]çalışan CWM ile flashlanan bir zip dosyam.
Fakat onu nasıl paylaşacağımı bilmiyorum.
Ekstra olarak
Samsungun yeni model Note5 s6 gibi sistem seslerini ve bildirim seslerini xda dan indirip root explorer ile yazılıma sistem dosyası olarak attım. Bunlar linkteki romun içinde değil. Kendim eklemiştim, xda dan bulabilirsiniz.

Sözün özü;
Linkteki romu kendime göre editledim CWM den hafıza kartıma komple yedeğimi aldım. Herhangi bir custom rom deneyip sorunlarla karşılaştığımda 5 dk içinde bu aldığım yedeğe geri dönüyorum. Şarjı çok iyi giden özelleştirmeye açık hatasız bir stok romdur, mutlaka denemeniz gerekir.
peki kardeş periscope uygulamasını bu romda nasıl açabiliriz 4.4.2 sürmünü destekliyor yaa 4.1.2 açmanın çözümü var mı
 
  • Beğen
Tepkiler: sonyteam ve kartal2378
kartal2378

kartal2378

Üye
sonyteam

sonyteam

Üye
peki kardeş periscope uygulamasını bu romda nasıl açabiliriz 4.4.2 sürmünü destekliyor yaa 4.1.2 açmanın çözümü var mı
Bu konu hakkında bir bilgim yok kardeşim. Kullanılan cihaz en son zaten 4.3 e kadar destek gördü.
Şuana kadar en stabil gördüğüm custom kitkat romu oldu.

Kardesim bu 4.1.2 rom icin dedigin beyaz modlu systemui dosyasini ve seffaf status bar dosyasini paylasirmisin...
Verdiğim linkteki romu yükle ve dosyalardan istediğini CWM yardımıyla flashla.
Linkte 4.1.2 için beyaz tema modu, beyaz s4 klavyesi, beyaz telefon menüsü,rehberi systemui si vs. mod dosyaları vardır. (Telefonla konuşmanız sırasında görüşmeyi kaydetme butonuda vardır.). Bu dosyaların linkleri bütün forumlarda kırılmış.
Zamanında arşivlemiştim. CWM den flashlayacaksınız.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
Bu konu hakkında bir bilgim yok kardeşim. Kullanılan cihaz en son zaten 4.3 e kadar destek gördü.
Şuana kadar en stabil gördüğüm custom kitkat romu oldu.


Verdiğim linkteki romu yükle ve dosyalardan istediğini CWM yardımıyla flashla.
Linkte 4.1.2 için beyaz tema modu, beyaz s4 klavyesi, beyaz telefon menüsü,rehberi systemui si vs. mod dosyaları vardır. (Telefonla konuşmanız sırasında görüşmeyi kaydetme butonuda vardır.). Bu dosyaların linkleri bütün forumlarda kırılmış.
Zamanında arşivlemiştim.
Tesekkurler kardesim.
 
  • Beğen
Tepkiler: sonyteam
sonyteam

sonyteam

Üye
4.1.2 ile ugrasilmaz zaten,4.3 den cok memnunum,hic gerek yok
Şarj konusunda 4.3 baya bi üzüyor insanı özellikle mobil veri ve cihaz üzerinden video izlenimlerinde ne yaptıysam şarj süresini uzatamadım.
4.3'le gelen parçalı sistem menüsü, şeffaf durum çubuğu, çift parmakla durum çubuğu menüsünü büyütme ve gereksiz kilit ekranına widget ekleme gibi özelliklerden başka hiçbir yenilik gelmedi.
Bana göre gelen yeniliklerin günlük kullanımda götürdüğü şarja değmez.
Yinede 4.3 stok romlarda çalışan s4 ün animasyonlu accuweather widgetini ve stok launcherini veya s5 launcher+sistem temasını istersen onlarıda yükleyebilirim. CWM ile flashlanacak zip dosyalarıdır.

Tesekkurler kardesim.
Rica ederim
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve uzman47
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
Arkadaşlar suan ben Drn@ I9305 port romunu kullanıyorum 2 aydır birebir stock 4.4.4 5 saat ekran süresini rahat aliyorum çok stabil sizede tavsiye ederim qs romundan daha iyi çünkü s3 un diğer modelinden portlanmis bir rom romun tek eksiği radyo yok ama size radyo apknide atarım
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
romun linkini verseydin qs rom kullanıyorum epeydir memnunun bu romuda denemek isterim görsellik nasıl qs romuna göre
 
bark_41

bark_41

Üye
Arkadaşlar suan ben Drn@ I9305 port romunu kullanıyorum 2 aydır birebir stock 4.4.4 5 saat ekran süresini rahat aliyorum çok stabil sizede tavsiye ederim qs romundan daha iyi çünkü s3 un diğer modelinden portlanmis bir rom romun tek eksiği radyo yok ama size radyo apknide atarım
Görüntülü arama çalışıyormu?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Şarj konusunda 4.3 baya bi üzüyor insanı özellikle mobil veri ve cihaz üzerinden video izlenimlerinde ne yaptıysam şarj süresini uzatamadım.
4.3'le gelen parçalı sistem menüsü, şeffaf durum çubuğu, çift parmakla durum çubuğu menüsünü büyütme ve gereksiz kilit ekranına widget ekleme gibi özelliklerden başka hiçbir yenilik gelmedi.
Bana göre gelen yeniliklerin günlük kullanımda götürdüğü şarja değmez.
Yinede 4.3 stok romlarda çalışan s4 ün animasyonlu accuweather widgetini ve stok launcherini veya s5 launcher+sistem temasını istersen onlarıda yükleyebilirim. CWM ile flashlanacak zip dosyalarıdır.


Rica ederim
Yav hocam bunun hepsini bir rom dosyası yapıp paylaşsan çok iyi olur. :)
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Şarj konusunda 4.3 baya bi üzüyor insanı özellikle mobil veri ve cihaz üzerinden video izlenimlerinde ne yaptıysam şarj süresini uzatamadım.
4.3'le gelen parçalı sistem menüsü, şeffaf durum çubuğu, çift parmakla durum çubuğu menüsünü büyütme ve gereksiz kilit ekranına widget ekleme gibi özelliklerden başka hiçbir yenilik gelmedi.
Bana göre gelen yeniliklerin günlük kullanımda götürdüğü şarja değmez.
Yinede 4.3 stok romlarda çalışan s4 ün animasyonlu accuweather widgetini ve stok launcherini veya s5 launcher+sistem temasını istersen onlarıda yükleyebilirim. CWM ile flashlanacak zip dosyalarıdır.


Rica ederim
Yav hocam bunun hepsini bir rom dosyası yapıp paylaşsan çok iyi olur. :)
 
sonyteam

sonyteam

Üye
Yav hocam bunun hepsini bir rom dosyası yapıp paylaşsan çok iyi olur. :)
Rom dosyası yapmaya gerek yok kardeşim. Küçük küçük yama dosyaları bunlar. CWM den flashlıyorsun sadece o kadar. Linkleri kırıldığı için sitelerde bulmak baya bir zor.
İstediğin 4.3 stok romlarda çalışan s4- s5 animasyonlu accuweather, note3 launcher s5 tema modu veya 4.1.2 için tema modu varsa paylaşırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
Görüntülü arama çalışıyormu?
valla kardeşim hiç denemedim ama dene istersen linkini atıyorum
buyrun arkadaşlar qs romunda daha iyi diyebilirm
romun linkini verseydin qs rom kullanıyorum epeydir memnunun bu romuda denemek isterim görsellik nasıl qs romuna göre
buyur kardeşim bu romu dene bi rom daha var onuda veririm
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve bark_41
morki05

morki05

Üye
Rom dosyası yapmaya gerek yok kardeşim. Küçük küçük yama dosyaları bunlar. CWM den flashlıyorsun sadece o kadar. Linkleri kırıldığı için sitelerde bulmak baya bir zor.
İstediğin 4.3 stok romlarda çalışan s4- s5 animasyonlu accuweather, note3 launcher s5 tema modu veya 4.1.2 için tema modu varsa paylaşırım.
Romun kaynak bilgileri varmı url burada veya özelden yollarmısın?
 
Aziz04

Aziz04

Üye
valla kardeşim hiç denemedim ama dene istersen linkini atıyorum
buyrun arkadaşlar qs romunda daha iyi diyebilirm

buyur kardeşim bu romu dene bi rom daha var onuda veririm
Ferhat bugüne kadar s3 için çıkmış bütün stock ve costum romları kullandın -ki bundan sonrada çıkacak olan rom'larada talipsin- Bunu hepimiz biliyoruz.
Benim merak ettiğim bir rom'u en fazla kaç gün kullandığın?
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
Ferhat bugüne kadar s3 için çıkmış bütün stock ve costum romları kullandın -ki bundan sonrada çıkacak olan rom'larada talipsin- Bunu hepimiz biliyoruz.
Benim merak ettiğim bir rom'u en fazla kaç gün kullandığın?
aziz kardeşim bir romu 2 ay kullandım ve bu son paylaştığım romdu bu :)
 


Üst Alt