Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168

dabbe98

Üye
benim telin hafıza giriş yeri sıkıntılı telefonun kendi hafızasına atsam yapabilirmiyim?
benim telin hafıza giriş yeri sıkıntılı telefonun kendi hafızasına atsam yapabilirmiyim?
 


onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
kendi hafizasiyla attigin zaman stabil olmaz hele surum duserken temiz kurulum yapman lazim
 
  • Beğen
Tepkiler: dabbe98
uzman47

uzman47

Üye
Tapatalktan giris olmuyor foruma sebebini bilen varmi arkadaslar?
 

KRALL_

Üye
rom çok hoşuma gitti çok stabil çalışıyor v5.2.1 ama bazı google play storedeki bazı programları yükleyemiyordum... :) Market helper ile hallettim :D
 
Son düzenleme:
incebey38

incebey38

Üye
Arkadaşlar Size Kurmalımıyım Romu
kurdum romu güzel ama ram kullanımı düşürmek için olan program inmiyor link kırık
arkadaşlar ram kullanımı azaltan uygulama yok bulamıyorum yardım
 
uzman47

uzman47

Üye
Arkadaşlar Size Kurmalımıyım Romu
kurdum romu güzel ama ram kullanımı düşürmek için olan program inmiyor link kırık
arkadaşlar ram kullanımı azaltan uygulama yok bulamıyorum yardım
Tarayiciya boeffla config apk yaz indir. Apk yi kurduktan sonra kernel ayarlarini yaparsin. :) Arkadaslar bu foruma tapatalktan giris olmuyor ne zaman normale donecek bilgisi olan var mi?
 
incebey38

incebey38

Üye
Tarayiciya boeffla config apk yaz indir. Apk yi kurduktan sonra kernel ayarlarini yaparsin. :) Arkadaslar bu foruma tapatalktan giris olmuyor ne zaman normale donecek bilgisi olan var mi?
Ayarları Maxcicepdeki Anlatımdan Yapıyorum
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Tapatalktan giriş olmuyor, sanırım forumun yöneticilerinin konuya el atması gerekiyor. tapatalk eklentisi devredışı heralde.
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Tanıdığım İki üç arkadaşın yaptığı uygulama indirin beğenmezseniz silersiniz ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47

ciwano0114

Üye
Kernel ayarını verir misiniz?
Ram 700 lerde. Ram e bir çare lütfen
Blekota 5.2.2 kullanıyorum
 
Serdar reis

Serdar reis

Üye
Blekota 5.2.2 ciktimi
 
incebey38

incebey38

Üye
ben 4.4.4 kullanıyorum ?
 
Serdar reis

Serdar reis

Üye
BLEKOTA 5.2.2 Facebook hesabından yayınlamış. İndirdim ve kurdum ama buraya bir türlü yükleyemedim.kusuruma bakmayın.
 
Son düzenleme:

ciwano0114

Üye
Beta test of the update 5.2.2 is here:



132 MB file size

Buyrun
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve Serdar reis
uzman47

uzman47

Üye
Beta test of the update 5.2.2 is here:



132 MB file size

Buyrun
Tesekkurler. Dostum bunu v5.2.1 in uzerine mi flashlicaz yoksa wipe data yapip sifirdan mi flashlicaz..?
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114
Serdar reis

Serdar reis

Üye
Linki nasıl ekledin kardeşim banada anlatsana
Üzerine flaşh atacaksınız..
 

ciwano0114

Üye
Facebook Blekota sayfasında bulduğumu kopyala yaptım buraya yapıştırdım işte. .

Simple Wipe yaptım.
Wipesiz de 5.2.1 üzerine kurarsanız sorun çıkarmayacaktir büyük ihtimal. . . .
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve burak1553
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Açtığım 5 konu kaç kere okunduğunu kabaca bi hesapladım 425.000 den fazla okunmuş
Herkese teşekkürler ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114 ve uzman47
uzman47

uzman47

Üye
Facebook Blekota sayfasında bulduğumu kopyala yaptım buraya yapıştırdım işte. .

Simple Wipe yaptım.
Wipesiz de 5.2.1 üzerine kurarsanız sorun çıkarmayacaktir büyük ihtimal. . . .
Dostum v5.2.2 guncelleme ile gelen bir yenilik varmi? Ayrica imei klon mu orjinalmi benim klon imei romun orjinal kerneli arter97 ile hat sorunu oluyor mecburen boeffla kernel yuklemek zorunda kaliyorum. Sen nasil yapiyorsun ?
 

ciwano0114

Üye
Dostum v5.2.2 guncelleme ile gelen bir yenilik varmi? Ayrica imei klon mu orjinalmi benim klon imei romun orjinal kerneli arter97 ile hat sorunu oluyor mecburen boeffla kernel yuklemek zorunda kaliyorum. Sen nasil yapiyorsun ?


Değişiklik var
Bildirim çubuğu marsmallow tarzı yapabiliyorsun yüklerken seçeneklerde.
Yine de lolipop seçtim ben. .

Uygulama sayfası 5×6 ya kadar yapabiliyorsun
Aynı şekilde widget sayfası da genişletilmiş


Ayrıca widgetler de gölgelik falan var. .

Şebeke konusunda ise, boeffla kernel yuklemek zorunda kaliyorum. Aksi durumda şebekem gelmiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47


Üst Alt