Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
birpesimist38

birpesimist38

Üye
Dönüp dolaşıp yine bu rom u yüklüyorum.
Ancak telefon bostayken şarj gitmesi sıkıntısını yaşıyorum. .
Şarj dan daha fazla verim almam için tavsiyeleriniz varmı
greenfy kullanip uygulamaları uyutabilirsin özellikle facei
 


ciwano0114

Üye
greenfy kullanip uygulamaları uyutabilirsin özellikle facei
Facebook mesenger şu an yüklü değil. Bir problem olduğu kesin
Batarya da şişme falan gözükmüyor
Batarya dışında şarjı bu şekilde bitirecek başka bir problem olabilir mi acaba

Blekota v5.2.1 de şarj sorunu yaşayan varmı? ?
 
uzman47

uzman47

Üye
Facebook mesenger şu an yüklü değil. Bir problem olduğu kesin
Batarya da şişme falan gözükmüyor
Batarya dışında şarjı bu şekilde bitirecek başka bir problem olabilir mi acaba

Blekota v5.2.1 de şarj sorunu yaşayan varmı? ?
Pil kullanimindan sikayetci isen dokdo 7.3.2 surumunu bir dene istersen gayet stabil ve pil yonetimi guzel normal sartlarda 4 saat veya uzeri ekran suresi veriyor..
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve nediyelimyani

ciwano0114

Üye
Pil kullanimindan sikayetci isen dokdo 7.3.2 surumunu bir dene istersen gayet stabil ve pil yonetimi guzel normal sartlarda 4 saat veya uzeri ekran suresi veriyor..
Dokto 7.3.2 den Blekota ya geri dönmüştüm
Cm tarz romlari yuklemeyi düşünmüyorum şimdilik
 
uzman47

uzman47

Üye
neden ayiralimki,3 yila yakindir kullaniyorum ve beni hic yari yolda birakmadi,her isimide yapabikiyorum,ayrica masAllah ne kirik ne catlak ne en ufak soyulma var,sifir gibi,ve bu telefondan sonra devrim gibi bir degisiklik olmadi cihazlarda
4.3 e devam mi ? [emoji6]
 
meyrock

meyrock

Üye
Simdilik bende devam ediyorum problem yok kismen s5 romu gibi. [emoji2]
Cumartesiden beridir blekota son versiyonu kullanıyorum. Çeşitli işlemlerle ram kullanımı 500-590 arası yaptım. Ama şarj olarak su gibi giden bi şarj harcaması var. Şarj a bir işlem bulamazsam yine stock rom göründü bize :)
Veya farklılık için resurrection remix ya da dokto yu kurmayı düşünüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve mesut0114
sonyteam

sonyteam

Üye
ARKADAŞLAR STOK ROM ARAYANLAR İÇİN TAVSİYEMDİR! (Böylesini bulamazsın)
Bildiğiniz gibi Galaxy i9300 için çıkan en stabil stok rom sürümü 4.1.2 sürümü olmuştur.
stock romu deneyin. Custom romlardan ve diğer stok romlardan farkını göreceksiniz. Şarj, ekran ışığı performansı, stabillik derecesi en iyi olan stok romdur, HATASIZDIR. (4.3 stok romlardan daha uzun şarj süresi vardır.)
Bu roma ek olarak belli bir takım dosyaları birleştirdim (şeffaf) yaptım.Yani 4.3 te gelen statüs bar ile aynı oldu, hiçbir farkı yok. [KİLİT EKRANI DAHİL] Benim düzenlediğim ve sadece bu romda [XXEMJ2 ]çalışan CWM ile flashlanan bir zip dosyam.
Ekstra olarak
Samsungun yeni model Note5 s6 gibi sistem seslerini ve bildirim seslerini xda dan indirip root explorer ile yazılıma sistem dosyası olarak attım. Bunlar linkteki romun içinde değil. Kendim eklemiştim, xda dan bulabilirsiniz.

Sözün özü;
Linkteki romu kendime göre editledim CWM den hafıza kartıma komple yedeğimi aldım. Herhangi bir custom rom deneyip sorunlarla karşılaştığımda 5 dk içinde bu aldığım yedeğe geri dönüyorum. Şarjı çok iyi giden özelleştirmeye açık hatasız bir stok romdur, mutlaka denemeniz gerekir.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
kartal2378

kartal2378

Üye
ARKADAŞLAR STOK ROM ARAYANLAR İÇİN TAVSİYEMDİR! (Böylesini bulamazsın)
Bildiğiniz gibi Galaxy i9300 için çıkan en stabil stok rom sürümü 4.1.2 sürümü olmuştur.
stock romu deneyin. Custom romlardan farkını göreceksiniz. Şarj, ekran ışığı performansı, stabillik derecesi en iyi olan stok romdur, HATASIZDIR. (4.3 stok romlardan daha uzun şarj süresi vardır.)
Bu roma ek olarak belli bir takım dosyaları birleştirdim (şeffaf) transparent statüs bar yaptım.Yani 4.3 te gelen statüs bar ile aynı oldu, hiçbir farkı yok. [KİLİT EKRANI DAHİL] Benim düzenlediğim ve sadece bu romda [XXEMJ2 ]çalışan CWM ile flashlanan bir zip dosyam.
Fakat onu nasıl paylaşacağımı bilmiyorum.
Ekstra olarak
Samsungun yeni model Note5 s6 gibi sistem seslerini ve bildirim seslerini xda dan indirip root explorer ile yazılıma sistem dosyası olarak attım. Bunlar linkteki romun içinde değil. Kendim eklemiştim, xda dan bulabilirsiniz.

Sözün özü;
Linkteki romu kendime göre editledim CWM den hafıza kartıma komple yedeğimi aldım. Herhangi bir custom rom deneyip sorunlarla karşılaştığımda 5 dk içinde bu aldığım yedeğe geri dönüyorum. Şarjı çok iyi giden özelleştirmeye açık hatasız bir stok romdur, mutlaka denemeniz gerekir.
4.3 den donersek sebeke falan gitmesin,efs2 den efs1 sistemine donmus olacaz sonucta,sikinti yaratirmi,ayrica root gidermi
 
sonyteam

sonyteam

Üye
4.3 den donersek sebeke falan gitmesin,efs2 den efs1 sistemine donmus olacaz sonucta,sikinti yaratirmi,ayrica root gidermi
Hocam Bende 4.1.2 şebeke çözümü ne ait modem.bin dosyası da var her ihtimale karşı. Olası bir şebeke sorununda, ODİN yardımıyla PHONE bölümünü seçip dosyayı ODİN'e ekleyip şebekeyi geri getiriyorum. Yalnız benim telefonum yurtiçi imeili. Yurtdışı çakılmış imein varsa bilemem. Eğer yurtiçi imeili isen bu modem.bin dosyası ile hangi romdan 4.1.2 ye geri dönersen dön şebeken geri gelir.
 
Son düzenleme:
kartal2378

kartal2378

Üye
Hocam Bende 4.1.2 şebeke çözümü ne ait modem.bin dosyası da var her ihtimale karşı. Olası bir şebeke sorununda, ODİN yardımıyla PHONE bölümünü seçip dosyayı ODİN'e ekleyip şebekeyi geri getiriyorum. Yalnız benim telefonum yurtiçi imeili. Yurtdışı çakılmış imein varsa bilemem. Eğer yurtiçi imeili isen bu modem.bin dosyası ile hangi romdan 4.1.2 ye geri dönersen dön şebeken geri gelir.
benimkide yurtici cihaz ama herhalukarda kesin gidiyomu yoksa gitmeme ihtimalide varmi
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04 ve uzman47
uzman47

uzman47

Üye
Hocam Bende 4.1.2 şebeke çözümü ne ait modem.bin dosyası da var her ihtimale karşı. Olası bir şebeke sorununda, ODİN yardımıyla PHONE bölümünü seçip dosyayı ODİN'e ekleyip şebekeyi geri getiriyorum. Yalnız benim telefonum yurtiçi imeili. Yurtdışı çakılmış imein varsa bilemem. Eğer yurtiçi imeili isen bu modem.bin dosyası ile hangi romdan 4.1.2 ye geri dönersen dön şebeken geri gelir.
Kardes sadece seffaf status bar ve sistem-bildirim seslerini mi ekledin? extra sadece bunlar mi? Note3 veya s4 klavye - beyaz temali systemui - s5 veya s6 tarzi bildirim ekrani s5 hava durumu v.s halinde bir zip hazirlayabilsen o zaman on numara olur. [emoji6]
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
uzman47

uzman47

Üye
benimkide yurtici cihaz ama herhalukarda kesin gidiyomu yoksa gitmeme ihtimalide varmi
Kesinlikle sebeke gider. Orjinal imei ise modem.bin dosyasini odinden flashlayinca gelir. Klon imei ise patchli modem dosyasini cwm den flashlamak gerekiyor...
 

hiu482

Üye
5.2.1 sürümü nasıl?
 
morki05

morki05

Üye
5.2.1 sürümü nasıl?
Ben bu sürümü kullanıyorum şarj haricinde her şey çok iyi çalışıyor şu ana kadar sorun yaşamadım şarjı çok dert etmeyeceksen kullanmanı tavsiye ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47

hiu482

Üye
Ben bu sürümü kullanıyorum şarj haricinde her şey çok iyi çalışıyor şu ana kadar sorun yaşamadım şarjı çok dert etmeyeceksen kullanmanı tavsiye ederim
Zahmet olmazsa üst barin ss sini felan atar misiniz? Birde telefon rehber mesajlar tw ayarlar vs.
 
morki05

morki05

Üye
Görsel olarak Fazla değişiklik yok zaten sadece mesajlar uygulaması değişmiş tema Note 5 olmuş
 

hiu482

Üye
Romu tam bilmediğim için görüntüsünü hatırlamıyorum
 
morki05

morki05

Üye
Birinci sayfada görseller var alıntı yapılan linkte var oradan bakabilirsin ama tavsiye ederim
 


Üst Alt