kartal2378
Üye
4.3 icin,gayet guzel herseyi degistirdi,ama klavye emoji destegi yok,ve klavyede panodan yapistir secenegi yokBu 320mb olan dokdo için mi 4.3 için mi?
4.3 icin,gayet guzel herseyi degistirdi,ama klavye emoji destegi yok,ve klavyede panodan yapistir secenegi yokBu 320mb olan dokdo için mi 4.3 için mi?
Emoji destegi var sym tusuna basinca hemen yanindaki gulen yuze basinca cikiyor. Ayrica bende pano calisiyor.4.3 icin,gayet guzel herseyi degistirdi,ama klavye emoji destegi yok,ve klavyede panodan yapistir secenegi yok
Bos olan tusun yanindaki tuslara bastinmi sirali olam tuslara.. ayrica kopyala dedigim zaman panoya yapistiriyor bende.bende yok iste gulen yuze basinca bombos dostum,aroma seceneklerde hatami yaptim acaba,ben griyi sectim kurulumda,seninki grimi siyahmi beyazmi
bir de burda pano secenegi olmasi lazim o da yok
ok,bi karistirayim bakem
Bende var dostum gri secmistim. Muhtemelen yanlislik yaptin..
Valla enteresan ya bir daha kur bastan belki gelir bu seferbeyaz kurdum bastan,emojiler geldi,pano gene yok

Ne yaptin oldumu başkan???beyaz kurdum bastan,emojiler geldi,pano gene yok
pano haric emojiler oldu seninki gibi,ama niyeyse pano yok [emoji2]Ne yaptin oldumu başkan???
Malesef yok dostum ama xda da bu konunun oldugu sayfada tek tek olarakta indirilip flaslama oluyordu. KlAvye varmi bilmiyorum bi bak istersen.1.5.1 den baska surum varmi bu dosyanin,yani daha yeni versiyonu
s4 klavye bulup yukledim,bi sikinti yok su an dostum,ilgin ve yardimin icin sagolMalesef yok dostum ama xda da bu konunun oldugu sayfada tek tek olarakta indirilip flaslama oluyordu. KlAvye varmi bilmiyorum bi bak istersen.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
S4 klavyede emojiler renklimi siyah beyazmi?s4 klavye bulup yukledim,bi sikinti yok su an dostum,ilgin ve yardimin icin sagol
