Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


uzman47

uzman47

Üye
4.3 icin,gayet guzel herseyi degistirdi,ama klavye emoji destegi yok,ve klavyede panodan yapistir secenegi yok
Emoji destegi var sym tusuna basinca hemen yanindaki gulen yuze basinca cikiyor. Ayrica bende pano calisiyor.
 
kartal2378

kartal2378

Üye
bende yok iste gulen yuze basinca bombos dostum,aroma seceneklerde hatami yaptim acaba,ben griyi sectim kurulumda,seninki grimi siyahmi beyazmi
 
uzman47

uzman47

Üye
bende yok iste gulen yuze basinca bombos dostum,aroma seceneklerde hatami yaptim acaba,ben griyi sectim kurulumda,seninki grimi siyahmi beyazmi
Bos olan tusun yanindaki tuslara bastinmi sirali olam tuslara.. ayrica kopyala dedigim zaman panoya yapistiriyor bende.
 
kartal2378

kartal2378

Üye

boyle bombos yani
 
kartal2378

kartal2378

Üye

bir de burda pano secenegi olmasi lazim o da yok
 
kartal2378

kartal2378

Üye
beyaz kurdum bastan,emojiler geldi,pano gene yok
 
kartal2378

kartal2378

Üye
1.5.1 den baska surum varmi bu dosyanin,yani daha yeni versiyonu
 
uzman47

uzman47

Üye
1.5.1 den baska surum varmi bu dosyanin,yani daha yeni versiyonu
Malesef yok dostum ama xda da bu konunun oldugu sayfada tek tek olarakta indirilip flaslama oluyordu. KlAvye varmi bilmiyorum bi bak istersen.
 
ayaztuncay

ayaztuncay

Üye
Link yenilermisiniz rica etsem:bira:
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Malesef yok dostum ama xda da bu konunun oldugu sayfada tek tek olarakta indirilip flaslama oluyordu. KlAvye varmi bilmiyorum bi bak istersen.
s4 klavye bulup yukledim,bi sikinti yok su an dostum,ilgin ve yardimin icin sagol
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
ifade renklimi gorunuyor
 
kartal2378

kartal2378

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
Renkli olmasi gerekmez mi ya neden boyle ?
 


Üst Alt