Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
kartal2378

kartal2378

Üye
bilmem,seninki de renksizdi ama
 


uzman47

uzman47

Üye
Bence 4.3 surumle alakali 4.4.2 ve uzeri renkli emoji destekliyor.
 
meyrock

meyrock

Üye
s4 klavye bulup yukledim,bi sikinti yok su an dostum,ilgin ve yardimin icin sagol
S4 kalvye tüm işlevleri ( pano, Kaydırarak yazma, emoji, dil tahmin vs) ile çalışıyorsa link alabilir miyim?
 
ayaztuncay

ayaztuncay

Üye
Telefona kurduğum en berbat rom bu diyebilirm ne oyunlarda ne program açılıyor simsiyah ekran kalıyor :kotu:
 
Burhan1995

Burhan1995

Üye
Bazı Çakma Galaxy S3 lerin IMEI leri yeni rom yüklediğinizde bozuluyor. yani arama yaptıkları zaman ağda kayıtlı değil diyor SİM i görmüyor ama telefonun üstünde şebeke işareti var. *06# yaptığınızda IMEI göstermiyordur. neden böyle oluyor. Nasıl düzeltebilirim diye düşünebilirsiniz ve cevabı burda, sorunu kesin olarak çözebilecek bir çözümüm var.
-------------------------------------------------------------------------------


bunu indirin (10mb) çabuk iner.
-------------------------------------------------------------------------------
Nasıl Kurulur; Dediklerimi aynen yapın.

PC de Telefonun Driverleri olmalıdır. Telefonunuzu Rootlayıp TWRP Recovery kurmanız lazım.
bunun için Şu bölüme bakın;

Samsung Galaxy S3 i9300 TWRP Recovey Kurulumu v2.7.0.0 - MaxiCep

TWRP yi kurduk. Şimdi ise benim yukarıda verdiğim RAR dosyasının içindeki 2 tane ZİP var onları rardan çıkarıp Telefon hafızasına atın.
Telefonu kapatın ve "Ses Açma + Ana Menü + Güç" tuşlarına basarak "Recovery Modu"nu açıyoruz.

INSTALL a basıyoruz. Benim verdiğim O iki dosyayı nereye attıysanız onları kuracağız. Muhtemelen en alttadırlar. Önce birini seçin alttaki mavi çubuğu sağa kaydırın. İşlem bittikten sonra Menü ye geri dönün
Sonra Diğerini seçin aynı şekilde de onu kurun. bittikten sonra REBOOT SYSTEM deyin. telefonununz açılacak. ve düzelmiş olacak. . .

 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04, uzman47 ve kartal2378
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Aynen :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
sait56

sait56

Üye
EVET ARKADAŞLAR EN BERBAT ROM BU NOTE 4 ROM BİDE YENİ DİYE YUTURMAYA ÇALIŞIYORLAR ROMU YUKLEDİGİMDEN BERİ VİRUS EKSİK OLMUYOR BİDE YENİ DİYE SÜYLEYİP DÜRÜYORLAR SAKIN DENEMEYİN BİZ DENEDİKTE NE OLDU ŞİMDİ DEĞİŞTİRİYORUM BİRDAHA BU ROMU YUKLEMEM BUNE LA HERGUN BİR ROM MU DEGİŞTİRECEZ...



BOŞA YÜKLEMEYİN TAFSİYEM BOŞ BİR ROM İYİ Sİ Nİ BENDE ARIYORUM BULAMADIM EN İYİ Sİ ORJİNALE GEÇMEK HER HALDE ..
 
morki05

morki05

Üye
EVET ARKADAŞLAR EN BERBAT ROM BU NOTE 4 ROM BİDE YENİ DİYE YUTURMAYA ÇALIŞIYORLAR ROMU YUKLEDİGİMDEN BERİ VİRUS EKSİK OLMUYOR BİDE YENİ DİYE SÜYLEYİP DÜRÜYORLAR SAKIN DENEMEYİN BİZ DENEDİKTE NE OLDU ŞİMDİ DEĞİŞTİRİYORUM BİRDAHA BU ROMU YUKLEMEM BUNE LA HERGUN BİR ROM MU DEGİŞTİRECEZ...



BOŞA YÜKLEMEYİN TAFSİYEM BOŞ BİR ROM İYİ Sİ Nİ BENDE ARIYORUM BULAMADIM EN İYİ Sİ ORJİNALE GEÇMEK HER HALDE ..
Hem xda da hem burada ilk defa böyle bir yorum okudum romu beğenmeyebilirsin ama tuhaf
 
sait56

sait56

Üye
Hem xda da hem burada ilk defa böyle bir yorum okudum romu beğenmeyebilirsin ama tuhaf


YOK KRDEŞİM BELKİ 10 OLDU BU ROMU YÜKLUYORUM HER SEFERİMDE PİŞMAN OLUYORUM ŞİMDİDE ROM ARAMA TELAŞINA GİRDİM HER ZAMAN Kİ GİBİ BİRAZ KIZARAKTA KONUŞMUŞ OLABİLİRİM AMA DEDİGİM GİBİ VİRÜSLÜ ROM BU BELGKİ DE S3 ROM OLDUGU İÇİN BENİM TELEFONUMDA MI SADECE SORUN ÇIKIYOR ANLAMADIM İSTEMEZ MİYİM SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE KULANIM İYİ BİR YORUM KULANMAYI AMA MALESEF OLMADI BU AMA CİDDİ YİM 10 OLDU GERÇEKTEN ...

BELKİDE BEN HATALIYIM BENDE HATALAR VERİP DÜRÜYOR BİLMİYORUM AMA KESİN EMİNİM İYİ YÜKLEDİGİME EN BAŞTA GALERİM YOK OLDU BİR ŞEY OLMAZ DEDİM SONRA HESAP MAKİNE YOK OLDU GENE BİR ŞEY OLMAZ DEDİM BAKTIM MÜZİK SESİ AYARLIYAYIM DEDİM BAKTIM DÜRDÜRÜLDÜ DİYOR HİÇ BİR ŞEY YAPAMIYORUM SORUN NERDE DERSİN SEN CE GEÇENLERDEDE BU ROMU KULANAYIM DEDİM BAKTIM AYNI ŞEYLER DEĞİŞEN HİÇ BİR ŞEWY GÖRMEDİM ...
KUSURA BAKMAYIN YORUMU İÇİN ...
 
Son düzenleme:
morki05

morki05

Üye
Senin telefon ne ki
 


Üst Alt