Uygulama yoneticisinden bu uygulamalara gir verileri sil de. Sonra tekrar dene....dokdo 7.3.1 kullanıyorum. Bir sıkıntı yoktu. Fakat 2 gündür facebook, instagram ve işbankası mobil uygulamasını açmaya çalıştığımda hata veriyor. donup kalıyor sonra kendiliğinden kapatıyor. sikil tekrar yüklemeyi denedim ama bir işe yaramadı. yine aynı. çözümünü bilen var mı?
aynisi bende de oldu bugun ve stock a dondum tekrar,cozumu bulamadim,ben eclipse 4.4.4 romdaydim ve kilit ekraninda surekli donuyodu,bayagida hosuma gitmisti rom ama programlari kurunca takildi kaldi,mutlaka bir program cakisti ama hangisi,ben xposedden ve launcher dan supheleniyorum gunahi boynuna [emoji5]Arkadaşlar blekota roma kilit ekranında takılı kalan bir problem var.... yani kilit ekranında donuyor... çözümü bilen varmi
Xposed yapıyor entegre romun içine entegre [emoji3]aynisi bende de oldu bugun ve stock a dondum tekrar,cozumu bulamadim,ben eclipse 4.4.4 romdaydim ve kilit ekraninda surekli donuyodu,bayagida hosuma gitmisti rom ama programlari kurunca takildi kaldi,mutlaka bir program cakisti ama hangisi,ben xposedden ve launcher dan supheleniyorum gunahi boynuna [emoji5]
Hangi sürüm bu
11 gundur telefon kapanmadi. En ufak bir reset atma, kasma veya donma olmadi. Sarj olayida cok rahat 4-4.5 saat ekran suresi veriyor. [emoji4]
Dokdo 7.3.1..Hangi sürüm bu
Bildiğim kadarıyla yok malesefBu kilit ekraninda ki donmaya bir cozum bulan yokmu arkadaslar
7.3.1Hangi sürüm bu
Resurrection remix e göre nasıl
11 gundur telefon kapanmadi. En ufak bir reset atma, kasma veya donma olmadi. Sarj olayida cok rahat 4-4.5 saat ekran suresi veriyor. [emoji4]
O romu hic kullanmadim birsey diyemicem.Dostum rom on numara stabilite yonunden inan stock romdan bile daha iyi diyebilirim. Kasma donma isinma reset atma gibi bir durumla hic karsilasmadim. Onceki sayfalarda bahsettigim google playdeki system ui uygulamasinida yukleyince gorsel acidan dahada guzel oluyor. Ayrica cift tiklama ile uyutma ve transparan kilit ekrani ozellikleride cok hoş.Ayrica sarj olayida gayet guzel custom romlar icinde en iyi ekran suresini bu romda aldim. Her gun reset atmayla ugrasmak istemiyorsan siddetle tavsiye ederim.Resurrection remix e göre nasıl

Güncelleme var 7.3.2 olmuş aslında görseller ve stabil olarak hoşuma gitti. Fakat pek fazla kişiselleştirme yapamadım.O romu hic kullanmadim birsey diyemicem.Dostum rom on numara stabilite yonunden inan stock romdan bile daha iyi diyebilirim. Kasma donma isinma reset atma gibi bir durumla hic karsilasmadim. Onceki sayfalarda bahsettigim google playdeki system ui uygulamasinida yukleyince gorsel acidan dahada guzel oluyor. Ayrica cift tiklama ile uyutma ve transparan kilit ekrani ozellikleride cok hoş.Ayrica sarj olayida gayet guzel custom romlar icinde en iyi ekran suresini bu romda aldim. Her gun reset atmayla ugrasmak istemiyorsan siddetle tavsiye ederim.![]()
7.3.2 yi buluyor ama indiremiyor.Güncelleme var 7.3.2 olmuş aslında görseller ve stabil olarak hoşuma gitti. Fakat pek fazla kişiselleştirme yapamadım.
Knock on guc tusuna entegre olmuyor malesef, aynen senin belirttigin gibi oluyor. Bu romda baska yolu yok bu sekilde kullanabilisin ancak.Arkadaslar telefonun ekranini güç tusuna basarak ekranini kapatinca knockon calismiyor ama gravitybox ile bildirim tusuna cift tiklayip ekran kapamayi atayinca knock on calisiyor sebebini bilen var mi
Knockonu calisan arkadaslar nasil calistirdiklarini yazabilir mi acaba
