Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168

ekshimtrak

Üye
dokdo 7.3.1 kullanıyorum. Bir sıkıntı yoktu. Fakat 2 gündür facebook, instagram ve işbankası mobil uygulamasını açmaya çalıştığımda hata veriyor. donup kalıyor sonra kendiliğinden kapatıyor. sikil tekrar yüklemeyi denedim ama bir işe yaramadı. yine aynı. çözümünü bilen var mı?
 


uzman47

uzman47

Üye
dokdo 7.3.1 kullanıyorum. Bir sıkıntı yoktu. Fakat 2 gündür facebook, instagram ve işbankası mobil uygulamasını açmaya çalıştığımda hata veriyor. donup kalıyor sonra kendiliğinden kapatıyor. sikil tekrar yüklemeyi denedim ama bir işe yaramadı. yine aynı. çözümünü bilen var mı?
Uygulama yoneticisinden bu uygulamalara gir verileri sil de. Sonra tekrar dene....
 
KAAN METE

KAAN METE

Üye
Arkadaşlar blekota roma kilit ekranında takılı kalan bir problem var.... yani kilit ekranında donuyor... çözümü bilen varmi
 
uzman47

uzman47

Üye


11 gundur telefon kapanmadi. En ufak bir reset atma, kasma veya donma olmadi. Sarj olayida cok rahat 4-4.5 saat ekran suresi veriyor. [emoji4]
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
kartal2378

kartal2378

Üye
Arkadaşlar blekota roma kilit ekranında takılı kalan bir problem var.... yani kilit ekranında donuyor... çözümü bilen varmi
aynisi bende de oldu bugun ve stock a dondum tekrar,cozumu bulamadim,ben eclipse 4.4.4 romdaydim ve kilit ekraninda surekli donuyodu,bayagida hosuma gitmisti rom ama programlari kurunca takildi kaldi,mutlaka bir program cakisti ama hangisi,ben xposedden ve launcher dan supheleniyorum gunahi boynuna [emoji5]
 
morki05

morki05

Üye
aynisi bende de oldu bugun ve stock a dondum tekrar,cozumu bulamadim,ben eclipse 4.4.4 romdaydim ve kilit ekraninda surekli donuyodu,bayagida hosuma gitmisti rom ama programlari kurunca takildi kaldi,mutlaka bir program cakisti ama hangisi,ben xposedden ve launcher dan supheleniyorum gunahi boynuna [emoji5]
Xposed yapıyor entegre romun içine entegre [emoji3]
 
KAAN METE

KAAN METE

Üye
Bende xposed yok ama tfs launcher kullaniyorum
 
KAAN METE

KAAN METE

Üye
Bu kilit ekraninda ki donmaya bir cozum bulan yokmu arkadaslar
 

hatipkaya01

Üye
Arkadaslar telefonun ekranini güç tusuna basarak ekranini kapatinca knockon calismiyor ama gravitybox ile bildirim tusuna cift tiklayip ekran kapamayi atayinca knock on calisiyor sebebini bilen var mi
Knockonu calisan arkadaslar nasil calistirdiklarini yazabilir mi acaba
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
uzman47

uzman47

Üye
Resurrection remix e göre nasıl
O romu hic kullanmadim birsey diyemicem.Dostum rom on numara stabilite yonunden inan stock romdan bile daha iyi diyebilirim. Kasma donma isinma reset atma gibi bir durumla hic karsilasmadim. Onceki sayfalarda bahsettigim google playdeki system ui uygulamasinida yukleyince gorsel acidan dahada guzel oluyor. Ayrica cift tiklama ile uyutma ve transparan kilit ekrani ozellikleride cok hoş.Ayrica sarj olayida gayet guzel custom romlar icinde en iyi ekran suresini bu romda aldim. Her gun reset atmayla ugrasmak istemiyorsan siddetle tavsiye ederim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve morki05
morki05

morki05

Üye
O romu hic kullanmadim birsey diyemicem.Dostum rom on numara stabilite yonunden inan stock romdan bile daha iyi diyebilirim. Kasma donma isinma reset atma gibi bir durumla hic karsilasmadim. Onceki sayfalarda bahsettigim google playdeki system ui uygulamasinida yukleyince gorsel acidan dahada guzel oluyor. Ayrica cift tiklama ile uyutma ve transparan kilit ekrani ozellikleride cok hoş.Ayrica sarj olayida gayet guzel custom romlar icinde en iyi ekran suresini bu romda aldim. Her gun reset atmayla ugrasmak istemiyorsan siddetle tavsiye ederim. :)
Güncelleme var 7.3.2 olmuş aslında görseller ve stabil olarak hoşuma gitti. Fakat pek fazla kişiselleştirme yapamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve uzman47
4te351

4te351

Üye
benim bir sıkıntım var boeffla config kurdum telefona supersu ile yetki veriyorumm eksik root yetkisi uyarısı alıyorum birde game hacker kullanıyordum eski rom da bu romdan sonra supersu gamhacker ı gormuyor ve yetki veremıyorum eskı cm 12 romda gelistirilmiş seceneklerden rom yetkisi actıgımda kullanabşliyordum game hackerı burda geliştirilmiş seceneklerinde de bulamadım birşey yardımcı olursanız sevinirim.
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Güncelleme var 7.3.2 olmuş aslında görseller ve stabil olarak hoşuma gitti. Fakat pek fazla kişiselleştirme yapamadım.
7.3.2 yi buluyor ama indiremiyor.
sanırım bağlantıda sorun var.
 
morki05

morki05

Üye
Ben indirdim
 
uzman47

uzman47

Üye
Arkadaslar telefonun ekranini güç tusuna basarak ekranini kapatinca knockon calismiyor ama gravitybox ile bildirim tusuna cift tiklayip ekran kapamayi atayinca knock on calisiyor sebebini bilen var mi
Knockonu calisan arkadaslar nasil calistirdiklarini yazabilir mi acaba
Knock on guc tusuna entegre olmuyor malesef, aynen senin belirttigin gibi oluyor. Bu romda baska yolu yok bu sekilde kullanabilisin ancak.
 


Üst Alt