uzman47
Üye
Rehberi halledebildin mi?Bende kurdum suan icin mukemmel diyebilirim soyle bi sorunum var sim karttaki telefon numaralarini getiremiyorum
Rehberi halledebildin mi?Bende kurdum suan icin mukemmel diyebilirim soyle bi sorunum var sim karttaki telefon numaralarini getiremiyorum
Durdugun kabahat bence hemen kur memnun kalacaksin rom degistirmezsin birdahaVay süpermiş sağolasın
Uzman sana güveneyim. Sadece arayüzü merak ediyorumDurdugun kabahat bence hemen kur memnun kalacaksin rom degistirmezsin birdaha![]()
Romu kurduktan sonra asagidaki uygulamayida yukle tavsiyemdir.Uzman sana güveneyim. Sadece arayüzü merak ediyorum
Arayuzu bildigin lollipop ama begenmezsen nova prime kullan ben kullaniyorum 10 numara ..Cm12.x/Cm13 galaxy s6 bu uygulamayi google playden indir kur dostum dokto rom icin yapilmis system ui .Bildirim ve ayarlar menune cok guzel hava katiyor begenirsin...![]()
Önce romu sonra gaps mı flaşlıyoruzRomu kurduktan sonra asagidaki uygulamayida yukle tavsiyemdir.
Arayuzu bildigin lollipop ama begenmezsen nova prime kullan ben kullaniyorum 10 numara ..![]()
Aynen oyle.Ama kesinlikle kendi kerneli ile kullan cok stabil.Önce romu sonra gaps mı flaşlıyoruz
dokdo rom nasil gidiyor arkadaslar,memnunmusunuz ve yasadiginiz olumsuzluklar ve hatalar neler paylasirmisiniz deneyimlerinizi

şarjı nasıl gidiyor kardeşben şuanda memnunum keşke daha önce keşfetseymişiz![]()
şarjı nasıl gidiyor kardeş


bencede süper en iyisi bu dokdo romben şuanda memnunum keşke daha önce keşfetseymişiz![]()
Eline sağlık.

