Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


uzman47

uzman47

Üye
Uzman sana güveneyim. Sadece arayüzü merak ediyorum
Romu kurduktan sonra asagidaki uygulamayida yukle tavsiyemdir.
Cm12.x/Cm13 galaxy s6 bu uygulamayi google playden indir kur dostum dokto rom icin yapilmis system ui .Bildirim ve ayarlar menune cok guzel hava katiyor begenirsin... ;)
Arayuzu bildigin lollipop ama begenmezsen nova prime kullan ben kullaniyorum 10 numara ..;)
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve morki05
morki05

morki05

Üye
Romu kurduktan sonra asagidaki uygulamayida yukle tavsiyemdir.

Arayuzu bildigin lollipop ama begenmezsen nova prime kullan ben kullaniyorum 10 numara ..;)
Önce romu sonra gaps mı flaşlıyoruz
 
morki05

morki05

Üye
Gaps inmiyor :( bir türlü paylaşabilirmisiniz

tamam hallettim
 
kartal2378

kartal2378

Üye
dokdo rom nasil gidiyor arkadaslar,memnunmusunuz ve yasadiginiz olumsuzluklar ve hatalar neler paylasirmisiniz deneyimlerinizi
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
ben 2 3 ay olmuştur kullanalı.
6.5.4 sürüm vardı. çok memnundum.
şimdi 7.3.1 kurdum, üstüne önceki sayfada denilen system ui yi kurdum.
tel çok güzel oldu.
bende şimdiye kadar tek hata olarak sim kart uyarısı verdi ama aramayı da yaptım neti de kullandım.
kapatıp açınca normale döndü.
 
  • Beğen
Tepkiler: revolt25, uzman47 ve kartal2378

abuzer0006

Üye
Rehber isini cozdum uzman kardes tsk
Kurmayanlar 1saniye bile beklemesinler mukemnel tek kelimeyle
Rom degistirme isi finish iste budur abi cok iyi ya@a
 
  • Beğen
Tepkiler: revolt25 ve uzman47
revolt25

revolt25

Üye
şarjı nasıl gidiyor kardeş

Kardeş şarj kullanıma bağlı ben neti çok kullanırsam eğer 1 gün filan çıkarıyor yada çıkarmadığıda oluyor 1 günü çıkarsın diye ayarlıyorum işte birde benim batarya gidiyor sanırım hiç değiştirmedim daha . Yeni bir batarya alsak belki farklı olabilir durum ama bir süre sonra değiştirceğim için telefonu şimdilik idare ediyorum. :)

ama şunu açıkca söyleyebilirim miui v7 kullanıyordum ondan öncede denemediğim rom kalmadı bu romdan sonra geri dönmedim miuiden de iyi bir rom şuandaki stabilitesi ve kullanılabilirliği umarım uzun süre devam eder ki yukarda bir arkadaş 2 3 aydır kullandığını söylemiş. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: cellini ve uzman47

Emre

Üye
Eline sağlık.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47

ekshimtrak

Üye
dokdo romda alarm konusunda sıkıntı vardı. ses çıkmıyor sadece titreşim veriyordu. o düzeldi mi?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
alarmda sıkıntı yok.
ses- titreşim veya ikisi bir aynı anda çalışıyor.
istediğin müziği de kullanabiliyorsun alarm için.
 
morki05

morki05

Üye
Dun kurdum simdilik memnunum tek sorun gec sarj oluyor bu sadece bende mi var yada nasil cozerim?
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Arkadaşlar benim şahsi görüşüm cm11 bundan çok iyi biraz önce Resurrection ve dokdo rom yükledim beş dakika bile kullanmadım cihazı Basitleştiriyor sanki dandik Çin malı telefona dönüyor şimdi tekrar benim için efsane olan qs Roma döndüm işte bu denecek rom qs rom gerisi hikaye inşallah patlamaz
 


Üst Alt