Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
kartal2378

kartal2378

Üye
Arkadaslar bu rom icin knock on programi var mi... yada paylasilmis mi ?
knock on arter 97 kernel in ayar programinda var,son surum kerneli fladhlayinca otomatik programida kuruluyor yani,sonra oradan aciyosun knock on u,ama ben cok memnun oldugum icin su an son surumdur knock ondur falan cesaret edemedim. Yoksa agni kernel demiydi o yaw,tam hatirlayamadim valla [emoji5]
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47


uzman47

uzman47

Üye
knock on arter 97 kernel in ayar programinda var,son surum kerneli fladhlayinca otomatik programida kuruluyor yani,sonra oradan aciyosun knock on u,ama ben cok memnun oldugum icin su an son surumdur knock ondur falan cesaret edemedim. Yoksa agni kernel demiydi o yaw,tam hatirlayamadim valla [emoji5]
Dostum boeffla haricinde kernelle hattimi getiremiyorum malesef zip veya apk yok degilmi bildigin?
 
Aziz04

Aziz04

Üye
Tesekkur ederim dostum ben bu romdan memnunum bu rom icin knock on ozelligi ariyorum.
O zaman her iki romu indir
Masaüstünde winrar ile aç iki rom dosyasını knock dosyasını diğer romun aynı konumuna ekle. Winrar dosyasında yaptığın değişiklikleri kaydet romu yeniden kur.
Ya da Root Explorer ile cihaz üstündende bu işlemi gerçekleştirebilirsin...
 
  • Beğen
Tepkiler: gacvokem ve uzman47

daigoro

Üye
kim ne derse desin abi blekotata şişme problemi var. facebook, instagram, messenger la bir süre sonra kasmaya başlıyor. eşeğe altın semer vursan eşek yine eşek demişler.
 
kartal2378

kartal2378

Üye
kim ne derse desin abi blekotata şişme problemi var. facebook, instagram, messenger la bir süre sonra kasmaya başlıyor. eşeğe altın semer vursan eşek yine eşek demişler.
bu dediklerin programlarin yuklu oldugu stock romda sisme yokmu sanki,bence hic fark yok,kaldiki samsungun veremedigi ve port bir rom bu
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04 ve uzman47
morki05

morki05

Üye
O zaman her iki romu indir
Masaüstünde winrar ile aç iki rom dosyasını knock dosyasını diğer romun aynı konumuna ekle. Winrar dosyasında yaptığın değişiklikleri kaydet romu yeniden kur.
Ya da Root Explorer ile cihaz üstündende bu işlemi gerçekleştirebilirsin...
Usta nerelerdesin özlettin kendini. Kolay gelsin
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04 ve uzman47
uzman47

uzman47

Üye
O zaman her iki romu indir
Masaüstünde winrar ile aç iki rom dosyasını knock dosyasını diğer romun aynı konumuna ekle. Winrar dosyasında yaptığın değişiklikleri kaydet romu yeniden kur.
Ya da Root Explorer ile cihaz üstündende bu işlemi gerçekleştirebilirsin...
Eyvallah aziz yine kaybolma buralardan forum seninle dahada guzel..:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04 ve morki05
uzman47

uzman47

Üye
Bu romdaki ekran surem bence cok iyi...

 
  • Beğen
Tepkiler: kartal2378
Aziz04

Aziz04

Üye
Usta nerelerdesin özlettin kendini. Kolay gelsin
Eyvallah kardeşim. Foruma fazla girmiyorum. En son rom işlerinde kullandığım s3 çalındı. Telefonculuğuda bıraktım bide note 4'e terfi ettim haliyle rom işlerindende biraz uzaklaştım.
Ama huylu huyundan vazgeçmez geçen bi s3 aldım yine başladım rom çalışmalarıma. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05, uzman47 ve kartal2378
kartal2378

kartal2378

Üye
Bu romdaki ekran surem bence cok iyi...

pilin yeni mi dostum,ne kadardir kullaniyosun,bir de orjinalmi,ben bugun simex batarya aldim,test etmeye basliycam,sonucu burdan paylasirim,belki almak isteyenler olur
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
pilin yeni mi dostum,ne kadardir kullaniyosun,bir de orjinalmi,ben bugun simex batarya aldim,test etmeye basliycam,sonucu burdan paylasirim,belki almak isteyenler olur
Telefonun ustunde gelen orjinal 2100 luk batarya 2012 model .bende sasirdim bu sureye buda romun gayet guzel ve gunluk kullanima uygun oldugunu gosteriyor..
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal2378
nobleess21

nobleess21

Üye
beyler bu wifiye baglanmıyor neden böyle oldu wifiye görüyor
 

Levent Sivri

Üye
Arkadaşlar merhaba bu romu kullanıyorum. Telefonun ayarlar-hafıza bölümüne girdiğimde buradaki önbelleklenen veriler kısmı 1.22 gb yer kaplıyor bana biraz fazla geldi. Bunun sebebi ne olabilir. Üzerine tıkladığımda ''tüm uygulamalar için önbelleğe atılmış verileri silecek'' yazıyor silsem ne gibi zararı var yararı var acaba ?
 
uzman47

uzman47

Üye
Arkadaşlar merhaba bu romu kullanıyorum. Telefonun ayarlar-hafıza bölümüne girdiğimde buradaki önbelleklenen veriler kısmı 1.22 gb yer kaplıyor bana biraz fazla geldi. Bunun sebebi ne olabilir. Üzerine tıkladığımda ''tüm uygulamalar için önbelleğe atılmış verileri silecek'' yazıyor silsem ne gibi zararı var yararı var acaba ?
Sil telefon rahatlar fazla olan gereksizleri siler bu islem hafizani basaltir.
 
uzman47

uzman47

Üye
O zaman her iki romu indir
Masaüstünde winrar ile aç iki rom dosyasını knock dosyasını diğer romun aynı konumuna ekle. Winrar dosyasında yaptığın değişiklikleri kaydet romu yeniden kur.
Ya da Root Explorer ile cihaz üstündende bu işlemi gerçekleştirebilirsin...
Knock on icin zip dosyasi elinde varmi? veya hazirlayabilirmisin dostum.
 
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
O zaman her iki romu indir
Masaüstünde winrar ile aç iki rom dosyasını knock dosyasını diğer romun aynı konumuna ekle. Winrar dosyasında yaptığın değişiklikleri kaydet romu yeniden kur.
Ya da Root Explorer ile cihaz üstündende bu işlemi gerçekleştirebilirsin...
aziz kardeşim ne zaman yeni romlarını göreceğiz acaba sabırsızlıkla bekliyorum :)
Bu romdaki ekran surem bence cok iyi...

kardeş bu süreyi nasıl aldın mobil veri açıkmıydı herhangi bir ayar yaptın mı kernel falan yükledin mi
 


Üst Alt