Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Arkadaşlar Qs one1 le kıyaslaırsa hangisi şahsen ben Qs yükledim pek memnun kalmadım bunuda denemek isterim ama indirecek netim yok görüşlerinizi bekliyorum s3 için onlarca rom var ama adam akıllı kasmadan donmadan kullanılacak rom yok nedense
 


kartal2378

kartal2378

Üye
Arkadaşlar Qs one1 le kıyaslaırsa hangisi şahsen ben Qs yükledim pek memnun kalmadım bunuda denemek isterim ama indirecek netim yok görüşlerinizi bekliyorum s3 için onlarca rom var ama adam akıllı kasmadan donmadan kullanılacak rom yok nedense
piyasadaki butun romlari en az 3 kere denemis birisi olarak bunu kur ve hicbir ayar kernel yukleme
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114

ciwano0114

Üye
Belki 100 rom denemisimdir
Ama özellikleri ile birlikte stok rom hissini veren en iyi rom blokota. :)

4.3 versiyonun kullanıyorum ( daha renkli, ayrıca custom settings sadece bu sürümde mevcut, saate tıklayarak ekranı kilitleme vb.)
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Teşekkürler arkadaşlar indirme şansım olursa yükleyeceğim
 
uzman47

uzman47

Üye
Klon imeil usta
4.3 olan blokota hangisi daha renkli
Romlarin uzerinde gelen orjinal kernelle yani arter kernelle kullanabiliyormusun bu romlari hattin gitmiyor mu ?Bende hat gelmiyor ancak boeffla ile geliyor...
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Stoc romlarda patchli modem ve kernel kullanıyorum Qs romda bu kernel ve modem işe yaramadı başka bir forumdan Qs 4.4.2 için farklı modem ve kernel verilmiş onunla geldi şebeke bu blekota yı yükleyince yine patchli kernel filan istiyormu
Ana Özellikler:
# Not 4 arayüzü
# Not 4 Çerçeve
# S5 Boot animasyon
# Not 4 Sesler
# Not hava bilgi ile 4 Lockscreen
# 4 Ayarlar Not
# Not 4 S-Planner
# Not 4 TouchWiz başlatıcısı
# Not 4 S-Tarayıcı
# Not 4 Hesaplama
# Not 4 Dosya yöneticisi
# Not 4 Müzik çalar
# Not 4 Video oynatıcı
# Not 4 Not uygulaması
# Not 4 SMS / MMS uygulaması
# Not 4 Dialer & incall UI ile İletişim
# Not 4 Hava Widget
# Ek diller ile 4 Klavye Not
# Not 4 Benim Dergisi
# Not 4 Görev yöneticisi
# Not 4 Hızlı bağlamak ve S Bulucu
# Not 4 Ultra Güç Tasarruf Modu UPSM Müdürü ile
# 4 Lockscreen etkileri Not
# 4 yönlü yeniden menüsü

Çalışanlar / Çalışmayanlar:
Çalışanlar:

- Aramalar
- Wifi
- Küresel Konumlama Sistemi
- 3G
- SMSes / MMSes
- Kamera
- Lockscreen etkiler
- Uygulamalar ve işlevlerin çoğu
- Tüm sensörler
- Otomatik rotasyon
- Android 4.4.4
- Aşağıda "Çalışmıyor" dışında kalan her şey

Çalışmayanlar:
- FM Radyo

[/I]
ROMDAN GÖRÜNTÜLER:








Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız


ROMU BU ADRESTEN İNDİREBİLİRSİNİZ:



ROMU YÜKLEMEDEN ÖNCE UYGULAMALARI YEDEKLEME:
ROMU KURDUKTAN SONRA ESKİ UYGULMALARI KAYIPSIZ GERİ GETİRMEK İÇİN ŞU KONUYA BİR GÖZ ATIN:
TİTANİUM BACKUP İLE YEDEK ALMA

TELEFONA PHİLZ TOUCH RECOVERY NASIL YÜKLENİR:
İLK ÖNCE ROMU TELEFONUNUZA YÜKLEYİN.
ROMU DAHA KOLAY YÜKLEMEK İÇİN PHİLZ TOUCH RECOVERY LAZIM.
PHİLZ TOUCH'U 2 FARKLI YÖNTEMLE YÜKLEYEBİLİRSİNİZ.



1. YÖNTEM(BİLGİSAYAR GEREKMEZ): ÖNCE BU DOSYAYI TELEFONA YÜKLEYİN:

SONRA TELEFONU RECOVERY MODA ALIN.(TELEFON KAPALIKYEN SES AÇMA+MENÜ+POWER TUŞLARINA AYNI ANDA BASIN)

2. YÖNTEM(BİLGİSAYAR GEREKİR):BİLGİSAYARINIZA ODİN PROGRAMINI İNDİRİN:

DAHA SONRA TELEFONUNUZU KAPATIN VE AYNI ANDA SES KISMA+MENÜ+POWER TUŞLARINA AYNI ANDA BASIN VE ÖNÜNÜZE EKRAN GELİNCE BİR KEZ SES AÇMA TUŞUNA BASIN.
TELEFONU DOWLOAD MODUNA ALDINIZ ŞİMDİ TELEFONU BİLGİSAYARA USB KABLO İLE BAĞLAYIN BU DOSYAYI BİLGİSAYARINIZA İNDİRİN:

ŞİMDİ ODİN PROGRAMINI AÇIN VE PDA BUTONUNA TIKLAYIP İNDİRDİĞİNİZ DOSYAYI SEÇİN VE START BUTONUNA BASIN.

TELEFON YEDEĞİ NASIL ALINIR(ESKİ ROMA DÖNMEK İÇİN):
ŞİMDİ TELEFONUNUZ YENİDEN BAŞLAYACAK.YENİDEN BAŞLADIKTAN SONRA TEKRAR TELEFONU KAPATIN.BU SEFER SES AÇMA+MENÜ+POWER TUŞLARINA AYNI ANDA BASIN.TELEFONU RECOVERY MODUNA ALDINIZ. ŞİMDİ DOSYALARIN YEDEĞİNİ ALMAK İÇİN BACKUP AND RESTORE KISMINA BASIN VE BACKUP(YANİ DOSYA YEDEĞİ ALIN) YAPIN(BİRAZ ZAMAN ALABİLİR).EĞER ÇOK ÖNEMLİ DOSYA VE RESİMLERİNİZ VARSA BİLGİSAYARA YEDEKLEYİN.(EĞER YEDEKLEME ALAMAZSANIZ ÖNEMLİ OLAN DOSYALARI BİLGİSAYARA ATIP YEDEKLEYEBİLİRSİNİZ.


ESKİ ROM DOSYALARI NASIL SİLİNİR:
ŞİMDİ RECOVERY MODDA WİPE DATA/FACTORY RESETE TIKLAYIN VE CLEAN TO İNSTALL A NEW ROM'A TIKLAYIN.


ROM NASIL YÜKLENİR:
ŞİMDİ RECOVERY MODDA İNSTALL ZİP'E TIKLAYIN TELEFONUN İÇİNE ATTIĞINIZ BLEKOTA NOTE 4 ROM DOSYASINI BULUN VE TIKLAYIN ROMU YÜKLERKEN BENİM TAVSİYEM GOOGLE UYGULAMALARINA VE SAMSUNG SERVİCE'YE TİK KOYUN DİĞERLERİNE İSTEĞE BAĞLI TİK KOYABİLİRSİNİZ VE ROMU YÜKLEYİN.


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

ALDIĞINIZ BACKUP YEDEĞİ NASIL YÜKLENİR(Eski roma geri dönmek için):
ROM YÜKLENDİKTEN SONRA EĞER ROMU BEĞENMEZSENİZ VE BACKUP'TAN YEDEK ALDIYSANIZ ÖNCE WİPE YAPARAK YÜKLÜ OLAN ROMUN DOSYALARINI TEMİZLEYİN. ŞİMDİ RECOVERY MODDA BACKUP AND RESTORE'DE RESTOREYE BASIN UYGULAMALARINIZ VE ÖNCEKİ ROMUNUZ YENİDEN YÜKLENECEKTİR.(BİRAZ ZAMAN ALABİLİR)


KERNEL VE MODEM NASIL YÜKLENİR (HAT SORUNU OLANLAR İÇİN):
KERNELİ YÜKLEMEK İÇİN İLK ÖNCE KERNELİ TELOFONUN İÇİNE ATIN.TELEFONU RECOVERY MODA ALIN VE İNSTALL ZİP'E TIKLAYIN KERNEL DOSYASINI BULUN VE ÜZERİNE TIKLAYIP YÜKLEYİN.RAM KULLANIMINI AZALTAMAK İÇİN YUKARIDA VERDİĞİM APK DOSYASI LİNKİNİ KULLANIN.

EĞER HAT SORUNU YAŞARSANIZ MODEM DOSYASINI KERNEL DOSYASINI YÜKLEDİĞİNİZ GİBİ YÜKLEYİN.

DİĞER KONULARIMIZ:
BLEKOTA S5 LİTE ROM YENİ ANDROİD 4.4.2

QS Final ROM ANDROİD 4.4.2


KLON İMEİ(HAT) SORUNU OLANLAR İÇİN KERNEL VE MODEM:
ÖNCE KERNEL DOSYASINI

PHİLZ TOUCH RECOVERY'DEN TELEFONUNUZA FLASHLAYIN
KERNEL:
EĞER SORUN DÜZELMEZSE MODEM DOSYASINI CWM'DEN TELEFONA FLASHLAYIN
MODEM:
SORULARINIZI YORUM BÖLÜMÜNDE SORABİLİRSİNİZ ELİMDEN GELDİĞİ KADAR CEVAPLANDIRMAYA ÇALIŞIRIM.


Konu anlatımı ve linkler bana aittir.


RAM KULLANIMINI NASIL DÜŞÜRÜLÜR:
RAM KULLANIMINI 100 MB CİVARINDA DÜŞÜRMEK İÇİN KERNELİ YÜKLEDİKTEN SONRA BU UYGULAMANIYI YÜKLEYİN:



TELEFONUNUZDA OLUŞABİLECEK SORUNLARDAN BEN VE MAXİCEP SORUMLU DEĞİLDİR.
:maxicep:
EMEĞE SAYGI...
BU KADAR EMEĞE BEĞENMEDEN GEÇMEYELİM ;)
Klon imeil için olan medem linki ölü kernel indirdim ama modem linki ölü
Stoc romlarda patchli modem ve kernel kullanıyorum Qs romda bu kernel ve modem işe yaramadı başka bir forumdan Qs 4.4.2 için farklı modem ve kernel verilmiş onunla geldi şebeke bu blekota yı yükleyince yine patchli kernel filan istiyormu

Klon imeil için olan medem linki ölü kernel indirdim ama modem linki ölü
Stoc romlarda patchli modem ve kernel kullanıyorum Qs romda bu kernel ve modem işe yaramadı başka bir forumdan Qs 4.4.2 için farklı modem ve kernel verilmiş onunla geldi şebeke bu blekota yı yükleyince yine patchli kernel filan istiyormu

Romu indirdim akşam yükleyeceğim inşallah memnun olurum rom degiştirmekden bıktım
 
uzman47

uzman47

Üye
Stoc romlarda patchli modem ve kernel kullanıyorum Qs romda bu kernel ve modem işe yaramadı başka bir forumdan Qs 4.4.2 için farklı modem ve kernel verilmiş onunla geldi şebeke bu blekota yı yükleyince yine patchli kernel filan istiyormu

Klon imeil için olan medem linki ölü kernel indirdim ama modem linki ölü
Modem linki aktif calisiyor sayfa acildigi zaman sag ust kosede bulunan (ok) isaretinden indirme yapacan.
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Romdaki son durum ne sisme kasma donma isinma vs...
ne sisme ne isinma ne donma,hicbir sorun yok dostum,ama mukemmelmi dersen degil,mesela kulaklikla konusurken karsi tarafa bazen hisirtilar gidiyor,goruntulu arama yok bildiginiz gibi,ama bunlar arti yonlerine gore hic ama hic gözume gelmiyor,ha bir de ultra guc tasarrufuna tum programlar atanmiyor,bug var,xda da patch cikmis ama korkumdan flashlamadim,cunku stabiliteyi bozariz falan maazAllah neme lazim [emoji6]
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
O zaman bende indiriyim deniyim bakalim... :)
 
kartal2378

kartal2378

Üye
O zaman bende indiriyim deniyim bakalim... :)
sadece rom ile olmuyor ama,touchwiz yerine nova kullanmalisin,samsung rehber yerine exdialer kullanmalisin,facebook twitter uygulamalarini kurmayip chromdan ac ve masaustune ekle diyerek chromdan surekli kullanmalisin,iste bunlarla beraber telefon roket gibi hizli ve stabil
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve uzman47
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Dün akşam romu yükledim google arama motoru yoktu kamera çalışmıyordu aynı Qs romunda olduğu gibi başka eksiği varmı yokmu bilmiyorum nedense sevmedim stoc Brezilya romuna döndüm keşke sorunsuz bir stoc rom olsaydı bended de stock rom hastalığı var bir sorum olacak sammobile deki en son güncellemeyi denesek hangi ülkenin olursa olsun sorunsuz bir güncelleme yokmu sizce
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Dün akşam romu yükledim google arama motoru yoktu kamera çalışmıyordu aynı Qs romunda olduğu gibi başka eksiği varmı yokmu bilmiyorum nedense sevmedim stoc Brezilya romuna döndüm keşke sorunsuz bir stoc rom olsaydı bended de stock rom hastalığı var bir sorum olacak sammobile deki en son güncellemeyi denesek hangi ülkenin olursa olsun sorunsuz bir güncelleme yokmu sizce
soylediginiz bu sorunlar bu romda yok,bence bi ywrde hata yapmissiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
uzman47

uzman47

Üye
Dün akşam romu yükledim google arama motoru yoktu kamera çalışmıyordu aynı Qs romunda olduğu gibi başka eksiği varmı yokmu bilmiyorum nedense sevmedim stoc Brezilya romuna döndüm keşke sorunsuz bir stoc rom olsaydı bended de stock rom hastalığı var bir sorum olacak sammobile deki en son güncellemeyi denesek hangi ülkenin olursa olsun sorunsuz bir güncelleme yokmu sizce
I9300XXUGNB6 (4.3)en son yapilan guncelleme ile yayinlanan stabil resmi kies turkiye romu bunu indir ben kullandim gayet iyiydi.
 
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
I9300XXUGNB6 (4.3)en son yapilan guncelleme ile yayinlanan stabil resmi kies turkiye romu bunu indir ben kullandim gayet iyiydi.
Teşekkürler arkadaşım denerim romu indirme fırsatı bulursam
 
sait56

sait56

Üye
arkadaşım dosya silinmiş diyor bakın nediyor silinmişmi gerçekten sizde bakın nasıl indirecem bu romu şimdi
 
uzman47

uzman47

Üye
Arkadaslar bu rom icin knock on programi var mi... yada paylasilmis mi ?
 


Üst Alt