Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


ekremesiroglu

Üye
v3.1 de home ile menü yer değişmiş. s3 stock gibi olmuş
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114
hhararli

hhararli

Üye
otaya düşmemiş daha
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114

ciwano0114

Üye
ota serverlerinde sıkıntı varmış . . blekota diyor . .

sen ekrem arkadaşın verdiği linkten indir . .
 
hhararli

hhararli

Üye
öyle yapıyorum bende :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114
hhararli

hhararli

Üye
flaşlkadım sen yükledin mi
bişe değişmemiş sadece home tuşuna basılı tuttun mu ram bölümünü giriyor orayı değşşmiş bide sanki ekran biraz daha canlı olmuş başka bişe göremedim ben
bide bişe sorcam eski orjinal romlarda falan kilit ekrana yazı yazılıyordu bu romda yok mu ben mi bulamıyorum
 

ekremesiroglu

Üye
Şu home ile secenek tuslarinin yer degisip durmasi artik can sikmaya basladi. Tam birine alistim diosun birsonraki güncellemede degisiyor baska roma geçiyorsun yine değişiyor. Bir secenek olsa da kullanici kendi secse tam super olur
 
mertarslang

mertarslang

Üye
Şu home ile secenek tuslarinin yer degisip durmasi artik can sikmaya basladi. Tam birine alistim diosun birsonraki güncellemede degisiyor baska roma geçiyorsun yine değişiyor. Bir secenek olsa da kullanici kendi secse tam super olur
Sanırım bilmiyorsun zaten kendin değiştirebiliyorsun. Ben hep stock romdaki gibi kullandım tuşları. Bak Root Explorer indir içine gir. Usr tıkla açılan klasörlerden key layout seç daha sonra kl dosyasını aç hangi tuşu değiştirmek istiyorsan düzenle
 
  • Beğen
Tepkiler: stuxnet
-Oruc

-Oruc

Üye
cok şiddetle bekliyorum şu lollipop u meraklar içindeyim :D bir kaç rom denedim ama en iyisi blekota nın note4 romuydu skıntısıs bir rom sarjıda süper bu sürümün lollipop u bakalım nasıl olurr blekotaya ulasan varmı ne diyor güncelleme hakkında yani lollipop güncellemesi
 

ciwano0114

Üye
cok şiddetle bekliyorum şu lollipop u meraklar içindeyim :D bir kaç rom denedim ama en iyisi blekota nın note4 romuydu skıntısıs bir rom sarjıda süper bu sürümün lollipop u bakalım nasıl olurr blekotaya ulasan varmı ne diyor güncelleme hakkında yani lollipop güncellemesi

note 2 ye lollipop gelmesi yakındır . .
resmi bilgi var bu konuda . .

note 2 ye düşmesi demek bize port lollipop düşüyor demek . sanırım . . mart a kadar bekleyelim bakalım
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani

ekremesiroglu

Üye
ben bu lollipop romdan okadar ümitli değilim. çünki alışılığın dışına çıktığınız zaman eskiyi arıyorsunuz. eskiyi unutturmak için yeninin beklentinin üzerinde olması lazım. ama s3 donanımı bunu karşılayacak kadar yeterli değil.

örnek miui rom var. s5v11 ve note4 v3 den daha seri ve stabil. ama grafikler ve tasarım samsung çizgisi dışında. bu da farklı telefona alışma hissi veriyor. 1 hafta kullandım tekrar v3 e geri döndüm.
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114

ciwano0114

Üye
ben bu lollipop romdan okadar ümitli değilim. çünki alışılığın dışına çıktığınız zaman eskiyi arıyorsunuz. eskiyi unutturmak için yeninin beklentinin üzerinde olması lazım. ama s3 donanımı bunu karşılayacak kadar yeterli değil.

örnek miui rom var. s5v11 ve note4 v3 den daha seri ve stabil. ama grafikler ve tasarım samsung çizgisi dışında. bu da farklı telefona alışma hissi veriyor. 1 hafta kullandım tekrar v3 e geri döndüm.

güzel dediniz . .
'peki v3 ten en iyi şarj ömrü almak için boeffla nin forumda paylaşılmış ayarı dışında birşey varmı?
 
memo23142314

memo23142314

Üye
Paylasim icin tesekkur ederim yuledim gayet stabil calisiyor arayuz cok guzel ceviricide ses kayit bile var s3 u tekrardan sevdirdi beofle karnel de yukledim ve sistem testinde 8200 pan aldi degerlere bakinca ram 400 lerde cipu firekansi 1100 e kadar cikiyor ama 8200 puan almasin daki yukselis veri tabinindan kaynaklaniyor veri tabanini yukselmis olmasi telde neyi hizlandiriyor bilmiyorum stock romda bukadar yuksek degil oryalama 4200 puan alaiyor ozel romda veri tabani bayagi bi yukseliyor ve ben bunun teldeki islevini bilmiyorum aydinlatirsaniz sevinirim
sekkur ederim☺
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
sat s3 al

sat s3 al

Üye
Backup first wipe data wipe cache yapıo
Ota updaterde güncelleme geldi hangilerini tık kocam
 

ekremesiroglu

Üye
güzel dediniz . .
'peki v3 ten en iyi şarj ömrü almak için boeffla nin forumda paylaşılmış ayarı dışında birşey varmı?

Ben titanium backup ile calisan servislerde gereksiz uygulamalari kaldiriyorum. Mesela samsung push servis , Flooting messages factory test context service vs. Sonra greenify ile whatsapp hariç uygulamalari uyutuyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Bu Lolipop güncellemesini bu kadar sabırsızlıkla beklemeyin bence
Merak ediyorsanız android 5i cyanogenmod 12 deneyin isterseniz
Martın sonu nisanın başlarında note 2 den ancak portlanır diye düşünüyorum ben
 
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye


Hangisini seçicem
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
ben tüm çentikleri kaldırıp flashladım.
 
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
Celtikler ne anlama geliyor ki
 


Üst Alt