Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba kardeşim yaklaşık 1 aydır kullanıyorum romu çok iyi öncelikle romu geliştiren XDA Foruma ve romu paylaşan @1553 kardeşime çok teşekkür ederim. Yalnız v3 'ü yüklerken tekrardan kurulum yaptık ve resetlendi telefon her neyse. Blekota Note4 lollipop güncellemesi alır mı ?
Romu kurunca ilk reset atıyor ben yüklemiştim bende de öyle oldu
Büyük ihtimal alır ama daha note 4lere bile android 5 gelmedi sızdırılmadı bile :)
 


ciwano0114

Üye
Lolipop ne zaman gelir acaba [emoji6]
Note lere lolipop gelmiş sanırım
 
aliykse

aliykse

Üye
Bluetooth için bir çözüm geldi uyguladım ama henüz test edemedim. Test edince haber veririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
-Oruc

-Oruc

Üye
benim bu kerneli flaslamam gereklimi
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
benim bu kerneli flaslamam gereklimi
Hat gitmediyse gerek yok ama kerneli flashlarsanız ve uygulamasını yüklerseniz biraz daha stabil olur ve telefon kapalı şarj edebilirsiniz
 
aliykse

aliykse

Üye
Blekota bluetooth problemini çözen bir zip yayınladı. Bilgilerinize.
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Blekota bluetooth problemini çözen bir zip yayınladı. Bilgilerinize.
Teşekkürler
Bluetooth sorunu yaşayanlar yada sorun yaşamak istemeyenler bunu flaslayabilir:
 

ciwano0114

Üye
forumda paylaşılan çoğu romu denedim . aklıma en çok yatan rom bu oldu. ama bazen telefona restart atinca kilit ekranında kalıp donuyor telefon. bu soruna çözüm bulamadım bir türlü?
 
hhararli

hhararli

Üye
rom güzel ama şarj çok sıkıntılı çözülmesi lazım bir an önce hele oyun veya nette gezerken bildiğn içiyor şarjı iki dakikalık oyunda 20 şarj yiyor
karnel boeffla 7.2 acaba ondan dolayımıdır
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
rom güzel ama şarj çok sıkıntılı çözülmesi lazım bir an önce hele oyun veya nette gezerken bildiğn içiyor şarjı iki dakikalık oyunda 20 şarj yiyor
karnel boeffla 7.2 acaba ondan dolayımıdır
Rom yeni olduğu için şarj sorunu biraz olabilir
Kernelden kaynaklanmaz son stabil sürümde kapalı bile şarj olabiliyor
 
hhararli

hhararli

Üye
Rom yeni olduğu için şarj sorunu biraz olabilir
Kernelden kaynaklanmaz son stabil sürümde kapalı bile şarj olabiliyor
haklısın çünkü v2 de şarj gayet iyiydi v3 de sorun inş ara güncelleme yayınlar
ya beyler konu dışı bi sorum olacak s5 kamera özelliklerini flaşlama şansımız var mı acaba
 
Aziz04

Aziz04

Üye
haklısın çünkü v2 de şarj gayet iyiydi v3 de sorun inş ara güncelleme yayınlar
ya beyler konu dışı bi sorum olacak s5 kamera özelliklerini flaşlama şansımız var mı acaba
Flashlama şansın var ama verim alamazsın!
 
hhararli

hhararli

Üye
Aziz04

Aziz04

Üye
çok şey istiyecem de pek ingilizcem yok anlayamadım tam bir kaç tane buldum apk dosyası olaran indiriyo link varme şansın var mı
Apk değil,
Zip olarak cwmden flashlayacaksın
Şuan biraz işim var uygun bir zamanda en iyisini senin için bulup buradan paylaşacağım!
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
Arkadaşlar Blekota'ya mesaj attım, Lollipop a geçip geçmeyeceği ile ilgili
Lollipop TW Rom temeli çıkarsa, S5 ve Note4 ü Lollipopa geçirecekmiş. Ama kesin bir tarihi yok
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
hhararli

hhararli

Üye
Apk değil,
Zip olarak cwmden flashlayacaksın
Şuan biraz işim var uygun bir zamanda en iyisini senin için bulup buradan paylaşacağım!
eyvallah kardeşim çok memnun olurum
 
-Oruc

-Oruc

Üye
Acaba bu romda duzgun bir sekilde rom yenileniyor iyilestirmeler yapilior degilmi ?. Ve birde kisi acikken kulaga ykladtrdigimizda arama yaoiliormu ve sarji nasil
 


Üst Alt