burak1553
Üye
Romu kurunca ilk reset atıyor ben yüklemiştim bende de öyle olduMerhaba kardeşim yaklaşık 1 aydır kullanıyorum romu çok iyi öncelikle romu geliştiren XDA Foruma ve romu paylaşan @1553 kardeşime çok teşekkür ederim. Yalnız v3 'ü yüklerken tekrardan kurulum yaptık ve resetlendi telefon her neyse. Blekota Note4 lollipop güncellemesi alır mı ?
Büyük ihtimal alır ama daha note 4lere bile android 5 gelmedi sızdırılmadı bile

