Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


GreaTH

GreaTH

Üye
arkadaşlar
3 gün boyunca 3 tane s3 telefonda 3 romu da denedim.
şu an için en stabil olan haliyle blekota v9 olarak gördüm.
ikincilik blekota 4.4.4 v2'nin olurken
üçüncülük final rom olmasına rağmen dn4'ün oldu.
benim denemelerimin temeli ram bazlı oldu.
v9da ram max 600mb olurken
v2de max 670mb
dn4'te ise 740mb ları gördü.

ayrıca tele yüklediğim harici proramlarda durdurma oranı en çok dn4'te oldu. romda olan not programında bile durdurma hatası verdi.
ben nedense v2'den daha memnun kaldım.
v9 oturmuş hatta final desem yeridir ama v9 yerine v8.1 daha kulkanışlı.

bu akşamlık daha denemem devam edecek ama sanırım v2 ye geri döneceğim.

dn4 romu Temiz Olarak bi daha yuklemelisin 1 Gun oldu suan Sifir sikinti Durdurma hatasi suana kadar almadim Ram dedigin gibi. Haliyle Kasiyo biraz arada
 
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
arkadaşlar ben şuan v9 kuyllanıyorum arada internet durduruldu hatası alıyorum acaba 8.1 de herhangi bir sorun var mı hangisi daha sorunsuz v9 mu 8.1 mi
 
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
hmm peki kardeş 8.1 ne gibi sorunlar var kararsızım valla internet durduruldu hatası almasam iyi olucak ama
 
kartal2378

kartal2378

Üye
hmm peki kardeş 8.1 ne gibi sorunlar var kararsızım valla internet durduruldu hatası almasam iyi olucak ama
V9 diyorum baskada bisey demeye gerek yok,ikisinide kullandim,ben ikisindende memnundum ve hata almadim,v9 daha kusurauza yakin diyeyim
 
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
v9 da tek aldığım hata internet durduruldu hatası
 
kartal2378

kartal2378

Üye
v9 da tek aldığım hata internet durduruldu hatası
Ben o interneti kullanmiyorumki hic hata alayim,maxton web browser vazgecilmazim,firefox ve chrome da ara sira kullaniyorum,romun kurulumunda internet tarayicisini kurmadim bile o derece yani
 
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
tm kardeşim sağolasın v9 daha iyi diyosun yani :D 8.1 e göre daha stabil yani
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal2378

ekremesiroglu

Üye
xda konusunda aynen şöyle yazıyor - Lockscreen Effect - Abstract Tile causing FC - DO NOT SELECT IT!

ayarlar / kilit ekranı / Kilit açma efecti ni Soyut karolar seçerseniz telefon kilitleniyor.

ne yapsam düzeltemedim. Backup almıştm tekrar restore ile düzeltebildim.

Yeni rom kuran arkadaşlarda google hesabı ile oturum açtığınız zaman önceki ayarları geri yükle seçeneğini seçmeyin. çunki onceki ayarlarınızda kaydırma efecti var ise bu ayar 1. seçenek olduğu için otomatik soyut karolar seçiyor ve telefon kurulum aşamasında kilitleniyor.
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
arkadaşlar
yukarıdaki donma olayını bende yaşadım ama yazmayı unuttum.
birde biley dikkatimi çekti.
şöyle ki:
samsung hesabınız aktif ise internet durdurma hatası veriyo.
1 saattir romu kaldır kur yaparak deniyorum ve samsung account aktif olursa yada sonradan da aktive edilirse internet durduruldu hatasını veriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
peki şarj süresi nasıl gidiyor ekran süresini çekip atabilirmisinz
 
bytllh

bytllh

Üye
v9 u bende yüklemiştim ama telefonu kullanamadım hiç bir şekilde bunu kurdum pazartesinden beri kullanıyorum sıfır sıkıntı

telefon modem olarak kullanılmuyor.
belgeler durduruldu vs hatalar veriyordu.
çoklu pencere her uygulama da çalışmıyor. onu da sevmedim.
araçlar da yoktu sanırım.
V9 daha kullanışlı geldi bana açıkçası.
 
hhararli

hhararli

Üye
telefon modem olarak kullanılmuyor.
belgeler durduruldu vs hatalar veriyordu.
çoklu pencere her uygulama da çalışmıyor. onu da sevmedim.
araçlar da yoktu sanırım.
V9 daha kullanışlı geldi bana açıkçası.
zevk meselesi bişe diyemem ben bu romdan memnunum şimdilik 9v hoşuma gitmedi ha bide şöyle bişe dikktimi çekti samsung ve google uygulamalarınıntam yüklemek lazım o zaman çoğu sorun ortadan kalkıyor
zevk meselesi bişe diyemem ben bu romdan memnunum şimdilik 9v hoşuma gitmedi ha bide şöyle bişe dikktimi çekti samsung ve google uygulamalarınıntam yüklemek lazım o zaman çoğu sorun ortadan kalkıyor
ayrıca dediklerinin hiç birini şimdiye kadar hiç kullanmadım lazım da değil hata durduruldu falan da almadım yani :D
bide v9 geliştirilmiş bişe onunla bu v2.1 i kıyaslamak çok yanlış olur
 

ciwano0114

Üye
bu rom a güncelleme gelmeye devam eder mi ? :)
 
morki05

morki05

Üye
Belli olmaz [emoji6]
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114

ciwano0114

Üye
ikinci merak ettiğim şey
blekota Android 5 e de elini uzatır mı acaba :-)
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114
frkanyldz

frkanyldz

Üye
Bu roma güncelleme ne zaman gelecek yaaa
 

ciwano0114

Üye
can sıkan bir durum var
telefon boşta iken cebimde iken şarj gidiyor nadir de olsa
 


Üst Alt