kartal2378
Üye
Calismiyor evet,kapanip kapanip aciliyor,bir de smart tv ye videolari yansitamiyosun video playerdan,2.1 de wifi hotspot çalışmıyor sadece bende mi sizde de öyle mi
Calismiyor evet,kapanip kapanip aciliyor,bir de smart tv ye videolari yansitamiyosun video playerdan,2.1 de wifi hotspot çalışmıyor sadece bende mi sizde de öyle mi
arkadaşlar
3 gün boyunca 3 tane s3 telefonda 3 romu da denedim.
şu an için en stabil olan haliyle blekota v9 olarak gördüm.
ikincilik blekota 4.4.4 v2'nin olurken
üçüncülük final rom olmasına rağmen dn4'ün oldu.
benim denemelerimin temeli ram bazlı oldu.
v9da ram max 600mb olurken
v2de max 670mb
dn4'te ise 740mb ları gördü.
ayrıca tele yüklediğim harici proramlarda durdurma oranı en çok dn4'te oldu. romda olan not programında bile durdurma hatası verdi.
ben nedense v2'den daha memnun kaldım.
v9 oturmuş hatta final desem yeridir ama v9 yerine v8.1 daha kulkanışlı.
bu akşamlık daha denemem devam edecek ama sanırım v2 ye geri döneceğim.
V9arkadaşlar ben şuan v9 kuyllanıyorum arada internet durduruldu hatası alıyorum acaba 8.1 de herhangi bir sorun var mı hangisi daha sorunsuz v9 mu 8.1 mi
V9 diyorum baskada bisey demeye gerek yok,ikisinide kullandim,ben ikisindende memnundum ve hata almadim,v9 daha kusurauza yakin diyeyimhmm peki kardeş 8.1 ne gibi sorunlar var kararsızım valla internet durduruldu hatası almasam iyi olucak ama
Ben o interneti kullanmiyorumki hic hata alayim,maxton web browser vazgecilmazim,firefox ve chrome da ara sira kullaniyorum,romun kurulumunda internet tarayicisini kurmadim bile o derece yaniv9 da tek aldığım hata internet durduruldu hatası
v9 u bende yüklemiştim ama telefonu kullanamadım hiç bir şekilde bunu kurdum pazartesinden beri kullanıyorum sıfır sıkıntı
zevk meselesi bişe diyemem ben bu romdan memnunum şimdilik 9v hoşuma gitmedi ha bide şöyle bişe dikktimi çekti samsung ve google uygulamalarınıntam yüklemek lazım o zaman çoğu sorun ortadan kalkıyortelefon modem olarak kullanılmuyor.
belgeler durduruldu vs hatalar veriyordu.
çoklu pencere her uygulama da çalışmıyor. onu da sevmedim.
araçlar da yoktu sanırım.
V9 daha kullanışlı geldi bana açıkçası.
ayrıca dediklerinin hiç birini şimdiye kadar hiç kullanmadım lazım da değil hata durduruldu falan da almadım yanizevk meselesi bişe diyemem ben bu romdan memnunum şimdilik 9v hoşuma gitmedi ha bide şöyle bişe dikktimi çekti samsung ve google uygulamalarınıntam yüklemek lazım o zaman çoğu sorun ortadan kalkıyor

Büyük ihtimal henüz samsunglarda 5.0 güncellemesi alan telefon çok değilikinci merak ettiğim şey
blekota Android 5 e de elini uzatır mı acaba :-)
