v9 u bende yüklemiştim ama telefonu kullanamadım hiç bir şekilde bunu kurdum pazartesinden beri kullanıyorum sıfır sıkıntırom şu an için iyi değil bence.
V9 a geri döndüm. İleri de ne olur bilmem ama şu an için yüklemeyin bence
3 telefonda seninmi [emoji54]arkadaşlar
3 gün boyunca 3 tane s3 telefonda 3 romu da denedim.
şu an için en stabil olan haliyle blekota v9 olarak gördüm.
ikincilik blekota 4.4.4 v2'nin olurken
üçüncülük final rom olmasına rağmen dn4'ün oldu.
benim denemelerimin temeli ram bazlı oldu.
v9da ram max 600mb olurken
v2de max 670mb
dn4'te ise 740mb ları gördü.
ayrıca tele yüklediğim harici proramlarda durdurma oranı en çok dn4'te oldu. romda olan not programında bile durdurma hatası verdi.
ben nedense v2'den daha memnun kaldım.
v9 oturmuş hatta final desem yeridir ama v9 yerine v8.1 daha kulkanışlı.
bu akşamlık daha denemem devam edecek ama sanırım v2 ye geri döneceğim.
arkadaşlar
3 gün boyunca 3 tane s3 telefonda 3 romu da denedim.
şu an için en stabil olan haliyle blekota v9 olarak gördüm.
ikincilik blekota 4.4.4 v2'nin olurken
üçüncülük final rom olmasına rağmen dn4'ün oldu.
benim denemelerimin temeli ram bazlı oldu.
v9da ram max 600mb olurken
v2de max 670mb
dn4'te ise 740mb ları gördü.
ayrıca tele yüklediğim harici proramlarda durdurma oranı en çok dn4'te oldu. romda olan not programında bile durdurma hatası verdi.
ben nedense v2'den daha memnun kaldım.
v9 oturmuş hatta final desem yeridir ama v9 yerine v8.1 daha kulkanışlı.
bu akşamlık daha denemem devam edecek ama sanırım v2 ye geri döneceğim.
ya 700 olsun nolcak 10 tane uygulama birden accak halin yok ya. boeffla kernelde yükledim gayet güzel oldu. ben s5 lite de toplam 1.20 gb hafıza kullanıyordum 9-10gb boş yer vardı. dn4 de bu 1.70gb e çıktı.ayni programlar yüklü. biraz şişirilmiş rom olduğu doğrudur ama note 4 v2.1 den iyi olduğu gayet belli.ram e kafa takmayacaz da ne yapacaz?
831mb ram in olduğu bir telde ram en önemli etken.
ayrıca o gösterdiğin değer telefon boşta iken olan değer.
yüke bindiği anda dn4 700 leri geçiyor.
v2 içinse daha yolun başında aslında.
v9 olan oturmuş bir romla v2 olan bir romu kıyaslamak pek doğru değil aslında![]()
v9 çok şişiyor ona alternatif bakıyorum klavye bile açılmıyor reset gerektiriyor. şuan ram durumum 693 mb. tapatalk ve internet açık. bu rom da biraz devam edeceğim yoksa neatrom lite var 4.3 tabanlı ona geçmeyi planlıyorum.soryn da orda zaten.
v9 yada v2.1 bile 6 7 uygulama açınca o rakama ulaşan ram
dn4 te 2 3 tanede ulaştı.
ve haliyle tel cevap vermemeye başlıyo ram de yer olmadığı için.
ayrıca telin hafızası ike ram i niye bağdaştırdın anlamadım.
benim telde şu anda boş 150mb yer var ama v2.1 yada v9 da tel gayet rahattı.
