Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
tdd46

tdd46

Üye
karnelle romla alakalı bi durum olduğunu sanmıyorum hoparlör arızası olabilir
Karşı tarafta hisirtili gidiyor dedim benim telefonda hisirti yok ki ve telefon görüşmesi ortasında bitiyor.önce ki roma geri dönünce düzeliyor bu roma böyle yapıyor
 


hhararli

hhararli

Üye
Karşı tarafta hisirtili gidiyor dedim benim telefonda hisirti yok ki ve telefon görüşmesi ortasında bitiyor.önce ki roma geri dönünce düzeliyor bu roma böyle yapıyor
ben karşılaşmadım açıkcası karşılaşan arkadaşlar varsa yardımcı olurlar sana
 
bjkmert45

bjkmert45

Üye
Hocam sizi bu konuda çok sıkıyoruz farkındayım ama şuan kullandığım romdan pek memnun değilim o yuzden N4 V2 kurucam. Ama ayarlamalar falan uğraştığım için baya Rom değişimi zor oluyor. V3 için kesin bir tarih var mı yoksa değiştireyim mi? Affınıza sığınarak cevap bekliyorum :)
 
tdd46

tdd46

Üye
karnelle romla alakalı bi durum olduğunu sanmıyorum hoparlör arızası olabilir
Karşı tarafta hisirtili gidiyor dedim benim telefonda hisirti yok ki ve telefon görüşmesi ortasında bitiyor.önce ki roma geri dönünce düzeliyor bu roma böyle yapıyor
ben karşılaşmadım açıkcası karşılaşan arkadaşlar varsa yardımcı olurlar sana
teşekkürler hocam yardımcı olduğunuz için
 

lahamfaresi

Üye
Hocam bana yardım edermisniz lütfen telefona kurdum şebekem gitti sizin verdiğiniz kernelide flashladım modem'ide flashladım ama bir türlü şebekem gelmedi telefon yurt dısından gelmişti bana imei attırmıstık turkiyede pasaport ustune deil yani imei sorgulamaya giriyorum asagıdaki gibi oluyor nasıl cözerim lutfen yardımcı olun
 
Son düzenleme:
tdd46

tdd46

Üye
Hocam bana yardım edermisniz lütfen telefona kurdum şebekem gitti sizin verdiğiniz kernelide flashladım modem'ide flashladım ama bir türlü şebekem gelmedi telefon yurt dısından gelmişti bana imei attırmıstık turkiyede pasaport ustune deil yani imei sorgulamaya giriyorum asagıdaki gibi oluyor nasıl cözerim lutfen yardımcı olun
Kernel temizleyicigi ile bir temizle sonra karneli yükle sonra modemi yükle düzelir. Ben böyle düzeltiyorum benim de clon imei
 
stuxnet

stuxnet

Üye
Hocam bana yardım edermisniz lütfen telefona kurdum şebekem gitti sizin verdiğiniz kernelide flashladım modem'ide flashladım ama bir türlü şebekem gelmedi telefon yurt dısından gelmişti bana imei attırmıstık turkiyede pasaport ustune deil yani imei sorgulamaya giriyorum asagıdaki gibi oluyor nasıl cözerim lutfen yardımcı olun

Imei resmini kaldir dostum
 
hhararli

hhararli

Üye
enteresan bişe ile karşılaştım facebookta blekotanın sayfası var takip ediyorum bugün baktım bi yazı yazmış lolipop rom yapması için en az 25 dolar bağış yapılmasını istiyor anladığım kadarıyla çevirmeye çalıştım

Some time back, I was asking you for a little donation for helping me to buy a new hard drive for my old laptop to get more space to create more updates or ROMs (Maybe Lollipop based ROM later). I've got at least $25 till now so thank you for your contribution. Now I have to wait to save some more money to buy the HDD and go on with development.

But don't forget I'm still here to help you with my current ROMs
 

ciwano0114

Üye
enteresan bişe ile karşılaştım facebookta blekotanın sayfası var takip ediyorum bugün baktım bi yazı yazmış lolipop rom yapması için en az 25 dolar bağış yapılmasını istiyor anladığım kadarıyla çevirmeye çalıştım

Some time back, I was asking you for a little donation for helping me to buy a new hard drive for my old laptop to get more space to create more updates or ROMs (Maybe Lollipop based ROM later). I've got at least $25 till now so thank you for your contribution. Now I have to wait to save some more money to buy the HDD and go on with development.

But don't forget I'm still here to help you with my current ROMs
İlginç . .
Geçen xda dan blekota ya sordum yakında dedi . lollipop veritabanı falan dedi .
Sanırım uygun lollipop güncellemesi bekliyor . note 2 gibi
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
hdd için 25 dolara ihtiyacı varmış.
eğer yardım eden olursa iyi olur falan demiş.
saol google :)
 

ciwano0114

Üye
Hak ediyor parayı
Arkadaşlar blekotaya, note 2 ye lollipop gelmesi durumunda s3 e portlarmisiniz sorusunu sordum .
İşte cevabı ;
If there will be a Lollipop ROM for Note 2, it should be ported for S3 too.

Çeviri ;
Not 2 için bir Lollipop ROM olacak olursa, çok S3 için taşıdık edilmelidir.


Ben fazla anlamadım ingilizce bilen biri çözsün artık :)
 

lahamfaresi

Üye
Kernel temizleyicigi ile bir temizle sonra karneli yükle sonra modemi yükle düzelir. Ben böyle düzeltiyorum benim de clon imei

hocam ne yaptıysam duzeltemedım mecburu sonunda göturdum telefoncuya 20 tl ye yenı imei attırdım ama bu seferde soyle bır sorunlar karsılastım telefon görüşmesi yaptıgımda ön taraftaki hoparlörde cızırıt gelıyordu o sorunu cozdum boeffla-config-v2.apk ile daha sonra soyle bır sorunlada karsılastım hocam aramada hoparlör tusuna bastıgımda karsı tarafa cok az bır sekılde ses gıdıyor buguk gıdıyor bunu nasıl duzeltebılırım bırde rehbere gırerken ısımlerın ustune tıkladıgımda cok ufak bır kasma sorunu meydana gelıyor birde su imei resımerını kaldıryamı unutmsun sızde kaldırısanız sevınıurım :)
 
ezezel

ezezel

Üye
Hak ediyor parayı
Arkadaşlar blekotaya, note 2 ye lollipop gelmesi durumunda s3 e portlarmisiniz sorusunu sordum .
İşte cevabı ;
If there will be a Lollipop ROM for Note 2, it should be ported for S3 too.

Çeviri ;
Not 2 için bir Lollipop ROM olacak olursa, çok S3 için taşıdık edilmelidir.


Ben fazla anlamadım ingilizce bilen biri çözsün artık :)
Note 2ye lolipop güncellemesi gelirse s3e de portlanabilir demiş:)
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114
-Oruc

-Oruc

Üye
note 2 ye gelmesi bira mechul galiba
 
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
Kilit ekranında hava durumu yok açana fabrika ayarlarına çevirsem telefonu bir sorun olur mu ?
yardım edecek kimse yok mu ya
 
tolga72

tolga72

Üye
Hocam bu rom çok hoşuma gitti. s4 I9505 telefon aldım onada bu romu yüklemek istiyorum s4 e uyumlu olarak bu romu nerede bulabilirim.
Teşekkür ederim
 
kartal2378

kartal2378

Üye
.
 
Son düzenleme:
tolga72

tolga72

Üye
Hocam dn4 nedir?
evet benimki 9505 tir 9500 modelin romunu yükleyemem donanımsal farklılıklar olduğu için cihaz çökebilir.
xda da bir tane buldum Rom sorunsuz yükleniyor. Klon imei kullandığım için şebeke gelmiyor

EDIT: odin ile modem dosyası yükledim şebeke geldi
 
Son düzenleme:


Üst Alt