Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
whitemountain

whitemountain

Üye
Lütfen bilen biri yardım etsin romdan çok memnunum ancak eksiklerinden biri görüntülü görüşme sırasında ses gelmiyor 3g arama yapılıyor ama ses çıkmıyor bu genel olarak custom romlarin bir dezavantaji mi yoksa 4.4.4 kitkat romunun mu yoksa blekotanin mi problem kim de anlayan varsa yazsin çünkü 3g aramayi kullanamıyorum ona göre rom değiştirecegim şimdiden teşekkürler
 


padisah_58

padisah_58

Üye
Dn4 te wifi sıkıntısı vardı üzerine bu wifi zıp dosyasını flaşladm benim de wifi hiç çekmemeye başladı. Bu sorulardan yoruldum ve liquidsmooth a geçtim lolipop gelene kadar
ben tüm 4.4.2 ve 4.4.4 romlarda flaşlarım hiçbir sıkıntı olmaz aksine hepsi düzeldi.
Dn4 te wifi sıkıntısı vardı üzerine bu wifi zıp dosyasını flaşladm benim de wifi hiç çekmemeye başladı. Bu sorulardan yoruldum ve liquidsmooth a geçtim lolipop gelene kadar

ben tüm 4.4.2 ve 4.4.4 romlarda flaşlarım hiçbir sıkıntı olmaz aksine hepsi düzeldi.
bunu deneyin. kendi kullandığım wi fi fix dosyası
 
-Oruc

-Oruc

Üye
ben tüm 4.4.2 ve 4.4.4 romlarda flaşlarım hiçbir sıkıntı olmaz aksine hepsi düzeldi.


ben tüm 4.4.2 ve 4.4.4 romlarda flaşlarım hiçbir sıkıntı olmaz aksine hepsi düzeldi.
bunu deneyin. kendi kullandığım wi fi fix dosyası
tamam çözdüm gibi sıkıntı modemdeymiş ayarları yapmak lazımmıs
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
Hayır hocam şöyle anlatıyım kilit ekranında 2 saniyeden fazla duramıyorum kendiliğinden ekran kapanıyo ya hemen kilidi açmam gerekiyo yada ekran gidiyo :) çözemedim :)

Güç tasarrufu modunu kapatırsan düzelir :)
 
aliykse

aliykse

Üye
Ota dan note 4 v.3 güncellemesi geldi. İşin garibi ben zaten v3.0 kullanıyorum. Size de geldi mi ?
 
harunharunbursa

harunharunbursa

Üye
evet geldi yüklicem bakalım
 
hhararli

hhararli

Üye
geldi ama v3 ile aynı yani gelen güncelleme ile önceki arasında fark yok aynısı gelmiş xda baktım v3 için hala çalışması devam ediiyor yazmış indirdiğimiz güncellemeyle şimdi gelen aynısı neden aynısını yükleyelim ki anlamadım
 
aliykse

aliykse

Üye
Ben de indiriyorum ama güncelleme konusunda kararsızım. Bana da saçma geliyor.
 
hhararli

hhararli

Üye
s5 romuna güncelleme vermiş bence yanlışlıkla verdi bunu çünkü kendi sitesinde bişe yok ben indirmiyecem
 
huseyinos

huseyinos

Üye
otadan güncelleme geldi şimdi iniyor kurulu olanlar güncellemeyi kontrol edin
 
mertarslang

mertarslang

Üye
Merhaba kardeşim, birşey sormak istiyorum, az önce OTA BOKA ROM UPDATE Bana V3 güncellemesi sundu fakat ben zaten V3 kullanıyorum yeni bir güncelleme mi? Yoksa aynı güncelleme mi? İnternet paketimden indireceğim dosya yaklaşık 900 MB yani bakarsanız sevinirim @burak1553
Bu arada blekota note4 'de akıllı duraklatma, kaydirma sensörleri çalışmıyor.
 
harunharunbursa

harunharunbursa

Üye
Ben güncelleme yaptim ota yine guncelleme var diyor bosunayaptik yani gitti 1gb :(
 
hhararli

hhararli

Üye
ben inirmedim daha önce indirdiğim şeyi neden tekrar indiriyim ki kesin bi yanlışlık var bu işte çünkü xda da blekotaya baktım hala v3 ün güncellemesinin üzerinde çalıştığı yazıyor
 

ciwano0114

Üye
Blekota nin bugün rom hakkinda yazdiği yorum : (ceviri)
v3 son güncelleme. Ben hala v3.1 üzerinde çalışıyorum.

:)
 

ciwano0114

Üye
onu bir aydır yazıyo zaten yeni mi okudun sen :D


Mesaj bugûn yazilmis . Ayrica 3.1 hakkinda bir mesaj görmedim burada
Ve ben kullanmiyorum romu:)
Guncelleme muammasina netlik getirmek istedim sizin icin
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmetvural33
hhararli

hhararli

Üye
Mesaj bugûn yazilmis . Ayrica 3.1 hakkinda bir mesaj görmedim burada
Ve ben kullanmiyorum romu:)
Guncelleme muammasina netlik getirmek istedim sizin icin
geçmiş mesajlara bakarsan bizzat ben kendim yazdım bu konu hakkında bilgi yinede sağol :D
 


Üst Alt