Bazı Çakma Galaxy S3 lerin IMEI leri yeni rom yüklediğinizde bozuluyor. yani arama yaptıkları zaman ağda kayıtlı değil diyor SİM i görmüyor ama telefonun üstünde şebeke işareti var. *06# yaptığınızda IMEI göstermiyordur. neden böyle oluyor. Nasıl düzeltebilirim diye düşünebilirsiniz ve cevabı burda, sorunu kesin olarak çözebilecek bir çözümüm var.
-------------------------------------------------------------------------------
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bunu indirin (10mb) çabuk iner.
-------------------------------------------------------------------------------
Nasıl Kurulur; Dediklerimi aynen yapın.
PC de Telefonun Driverleri olmalıdır. Telefonunuzu Rootlayıp TWRP Recovery kurmanız lazım.
bunun için Şu bölüme bakın;
Samsung Galaxy S3 i9300 TWRP Recovey Kurulumu v2.7.0.0 - MaxiCep
TWRP yi kurduk. Şimdi ise benim yukarıda verdiğim RAR dosyasının içindeki 2 tane ZİP var onları rardan çıkarıp Telefon hafızasına atın.
Telefonu kapatın ve "Ses Açma + Ana Menü + Güç" tuşlarına basarak "Recovery Modu"nu açıyoruz.
INSTALL a basıyoruz. Benim verdiğim O iki dosyayı nereye attıysanız onları kuracağız. Muhtemelen en alttadırlar. Önce birini seçin alttaki mavi çubuğu sağa kaydırın. İşlem bittikten sonra Menü ye geri dönün
Sonra Diğerini seçin aynı şekilde de onu kurun. bittikten sonra REBOOT SYSTEM deyin. telefonununz açılacak. ve düzelmiş olacak. . .