yaşasın sevgilim oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
yani kızmayın ama gerçektende bazen bayanlar sevgililerini çileden çıkaracak kadar çok konusuyorlar:ehe

aaa hak verdıkte okadar da deyıl
:eheezdıkce ezıyosun arkadasım

sankı erkekler sütten cıkmıs ak kasık:hih:


----------Eklendi @ 23:53:23 ---------- Yazıldı @ 23:52:19 ----------

Kızlarda;

Açıksözlülük + Kendini övmek + Tam otomatik yaylı bir çene

oldu mu durduramazsın zaten :ehe

sonuncuyu uzerıme alınmıyorum :ehe:


----------Eklendi @ 23:53:50 ---------- Yazıldı @ 23:53:23 ----------

Kızlarda;

Açıksözlülük + Kendini övmek + Tam otomatik yaylı bir çene

oldu mu durduramazsın zaten :ehe

sonuncuyu uzerıme alınmıyorum :ehe:


----------Eklendi @ 23:55:05 ---------- Yazıldı @ 23:53:50 ----------



tuba bunları benim için mi diyosun?:)

yok :D yok :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:allalla:
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Bir mesajda 4 tane alıntıyı alt alta getirebilen yegane insanlardan birisin Tuba. Tebrik ederim :ehe

( Bu da çok konuştuğunun resmidir :ehe )
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
hayır sadece gtmedı gtmedı bekleyemedım sayfanın yenılenmesını
pespese tıkladım :ehe:
bu sabırsızlık cok konusma deıl
benım agzım var dilim yok :D
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
hayır sadece gtmedı gtmedı bekleyemedım sayfanın yenılenmesını
pespese tıkladım :ehe:
bu sabırsızlık cok konusma deıl
benım agzım var dilim yok :D

Valla yanında değilim, ben hareketlerine göre bir sonuca varmaya çalışıyorum. Normalde çok konuşmuyor olabilirsin( hiç sanmıyorum :ehe ) ama kız milleti değil misiniz, biz erkekler size hep "çok konuşan cins" gözüyle bakıyoruz :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
Valla yanında değilim, ben hareketlerine göre bir sonuca varmaya çalışıyorum. Normalde çok konuşmuyor olabilirsin( hiç sanmıyorum :ehe ) ama kız milleti değil misiniz, biz erkekler size hep "çok konuşan cins" gözüyle bakıyoruz :ehe

sizi dusuncelerınızden dolayı kınıyorum ercan bey :yanyanbakansurat :ehe:
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
offffffffff sevgılımde ayrıldım cok yalnızım
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
sevgılımden ayrıldım cok yalnızım
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
sevgılımden ayrıldım com yalnızım
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
sevgılımle tekrar barıstım yasasın
 
qirL1903

qirL1903

Üye
Konuya ilk girdiğimde tebrik ederim yazıcaktım baktım ki ayrıldım yazmıssın gecmis olsun dicektim yine bir mesaj daha tekrar barıstım hangi arada yapıyorsun bunları :D
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Uvv çok hızlısın ama bence fazla kapılma :ehe
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
barıstım dedıysem sevgılı anlamında degıl arkadas olarak barıstık ya sevgılı degılız bız tabı kı ben oku olenedek sevecegım kalpten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt