greenmile
Üye
artı rep
----------Eklendi @ 23:49:39 ---------- Yazıldı @ 23:48:13 ----------
acıksözluyumdurkendımı övdugum yanım coktur ama ama
![]()
tuba bunları benim için mi diyosun?

artı rep
----------Eklendi @ 23:49:39 ---------- Yazıldı @ 23:48:13 ----------
acıksözluyumdurkendımı övdugum yanım coktur ama ama
![]()

acıksözluyumdurkendımı övdugum yanım coktur ama ama
![]()

yani kızmayın ama gerçektende bazen bayanlar sevgililerini çileden çıkaracak kadar çok konusuyorlar![]()
ezdıkce ezıyosun arkadasım
Kızlarda;
Açıksözlülük + Kendini övmek + Tam otomatik yaylı bir çene
oldu mu durduramazsın zaten![]()
:Kızlarda;
Açıksözlülük + Kendini övmek + Tam otomatik yaylı bir çene
oldu mu durduramazsın zaten![]()
:
tuba bunları benim için mi diyosun?![]()
yok 
aaa hak verdıkte okadar da deyıl
ezdıkce ezıyosun arkadasım
sankı erkekler sütten cıkmıs ak kasık
haklısın abarttım
-
hayır sadece gtmedı gtmedı bekleyemedım sayfanın yenılenmesını
pespese tıkladım:
bu sabırsızlık cok konusma deıl
benım agzım var dilim yok![]()
) ama kız milleti değil misiniz, biz erkekler size hep "çok konuşan cins" gözüyle bakıyoruz 
Valla yanında değilim, ben hareketlerine göre bir sonuca varmaya çalışıyorum. Normalde çok konuşmuyor olabilirsin( hiç sanmıyorum) ama kız milleti değil misiniz, biz erkekler size hep "çok konuşan cins" gözüyle bakıyoruz
![]()
:
sizi dusuncelerınızden dolayı kınıyorum ercan bey :yanyanbakansurat:

noldu be neden ayrıldınoffffffffff sevgılımde ayrıldım cok yalnızım


noldu be neden ayrıldın
çocukların fotolarınıda isteycektik daha![]()

offffffffff sevgılımde ayrıldım cok yalnızım

