Yok daha açıklanmadı.
Direksiyondan geçerim de çok fazla derse gidemiyorum yoğunluktan ötürü.
O tamamen pratik işi
Bu arada kutlamayı unutmuştum değiştirdim mesajımı.
Gördün değil mi?![]()
DiaBLoS™;1756928' Alıntı:Ata açıklanmadı da , nasıl giriyorsun direksiyona...Kesin geçeceğinin garantisi bakımından mı dedin ? :=)
Sanırım bir ders bırakma korkun vardı ondan diyorum...
Burcu Hanım ; araba istop edilirse , bağırtılırsa direk sınavdan bırakıyorlar.Pratik bir nevi şart..Dur kalklar çok önemli bir de.![]()
Sana dedim ya pazar belli olacak sonuç diye.
Ne yapayım o açıklanana kadar bekleyip hazırlanmayayım mı?


Yanlış hatırlıyorsun nedir yahuDiaBLoS™;1756944' Alıntı:Yanlışın var Ata , gerek profilden gerek de pm den yazdığım mesajlara cevap vermedin...
Yanlış hatırlıyorsun....




Filimden Sahneyi Canlandırdın VallaRecep İvedik 2' Alıntı:Gelsene Güngörene Yiyooosa
Yok Pederin 3 Kapılı arabasını Kaçırıyom Kıprısta sağdan Direksyonda Üstüme Tanımam![]()
Ya bir gün yakalanırsan arabayla polise..! Ehliyette yok sende..! Peder ne yapar seni..
Ayağına mı sıkar , kafana mı..? Ya da ayaklarından tavana mı asar , bekletir..Hangisi.? 
