SahTRuMA
Üye
yarın telefon alıcam yardımcı olun lütfen!!
arkadaşlar Allahtan birşey olmazsa yarın telefon almaya gidicem(yarın halletmek zorundayım). ama hala kararsızım aşağı yukarı 700 tl gibi bi bütçem var tavsiyeleriniz üzerine xperia sola ve ace 2 arasında kalmıştım. yaptığım incelemeler sonucu solada karar kılmıştım ama izlediğim videolar eski olduğun solanın jelly bean alacağı söyleniyodu ama sony destek vermiyecekmiş solaya ve ics güncellemesi sorunluymuş ayrıca bataryası çıkarılmaması kafamda soru işareti bırakmıyor değil
.
ace 2 ye gelince en başta eski telim gio olduğundan bakınca onu görmüş gibi oluyorum(fiziksel olarak
) ayrıca kapağı mazemesi falanda pek sağlam değilmiş. fakat hiç beklenmemesine rağmen jelly bean desteğini verecekmiş 
ayrıca nette gezerken Motorola Razr xt910 hepsiburada nerdeyese %50 indirimli 860 lira yoksa üstekilerden vazgeçip buna mı yönelmeliyim
sizce hangisinde karar kılmalıyım veya önerebileceğiniz bu civarda tel var mı? yardımcı olursanız sevinirim?
. ace 2 ye gelince en başta eski telim gio olduğundan bakınca onu görmüş gibi oluyorum(fiziksel olarak
) ayrıca kapağı mazemesi falanda pek sağlam değilmiş. fakat hiç beklenmemesine rağmen jelly bean desteğini verecekmiş 
ayrıca nette gezerken Motorola Razr xt910 hepsiburada nerdeyese %50 indirimli 860 lira yoksa üstekilerden vazgeçip buna mı yönelmeliyim
sizce hangisinde karar kılmalıyım veya önerebileceğiniz bu civarda tel var mı? yardımcı olursanız sevinirim?
sadece jb olması güzel yoksa verdiğin paraya değmez miniye