yarın telefon alıcam yardımcı olun lütfen!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SahTRuMA

Üye
    Konu Sahibi
yarın telefon alıcam yardımcı olun lütfen!!
arkadaşlar Allahtan birşey olmazsa yarın telefon almaya gidicem(yarın halletmek zorundayım). ama hala kararsızım aşağı yukarı 700 tl gibi bi bütçem var tavsiyeleriniz üzerine xperia sola ve ace 2 arasında kalmıştım. yaptığım incelemeler sonucu solada karar kılmıştım ama izlediğim videolar eski olduğun solanın jelly bean alacağı söyleniyodu ama sony destek vermiyecekmiş solaya ve ics güncellemesi sorunluymuş ayrıca bataryası çıkarılmaması kafamda soru işareti bırakmıyor değil :).

ace 2 ye gelince en başta eski telim gio olduğundan bakınca onu görmüş gibi oluyorum(fiziksel olarak:) ) ayrıca kapağı mazemesi falanda pek sağlam değilmiş. fakat hiç beklenmemesine rağmen jelly bean desteğini verecekmiş :)

ayrıca nette gezerken Motorola Razr xt910 hepsiburada nerdeyese %50 indirimli 860 lira yoksa üstekilerden vazgeçip buna mı yönelmeliyim:)

sizce hangisinde karar kılmalıyım veya önerebileceğiniz bu civarda tel var mı? yardımcı olursanız sevinirim?
 


Matthe

Matthe

Üye
Razr XT910 :)
 

SahTRuMA

Üye
    Konu Sahibi
Razr XT910 servis desteği falan nasıl bilgin var mı konuda :) ayrıca alsam beni 2-3 sene idare eder mi :)
 
Matthe

Matthe

Üye
Valla ne yalan söyleyim o telefonun servislik olcağını düşünmüyorum. Rahat gider 3-4 sene :)
 

SahTRuMA

Üye
    Konu Sahibi
peki motorola güncellemeri kesmismidir ki bu telefon için 2011 başı çıkmış piyasaya:) sony falan 2 senelik telefonlara desteğini kestiği için soruyorum :)
 
Matthe

Matthe

Üye
En son Android 4 ICS güncellemesi almıştı XT910 ama fazla bilgim yok bu konuda :)
 

SahTRuMA

Üye
    Konu Sahibi
peki s3 miniyi bi yerden 750 lira civarı s3 mini daha güncel razr göre tercih sebebji olur mu :)
 
Matthe

Matthe

Üye
s3 miniye sakın bulaşma aman aman :D sadece jb olması güzel yoksa verdiğin paraya değmez miniye
 

SahTRuMA

Üye
    Konu Sahibi
peki razr falan hiç girmeden ace 2 veya sola arasında kalsan sen hangisini tercih ederdin?
 
Matthe

Matthe

Üye
Sola :)

 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
Xperia P
 

SahTRuMA

Üye
    Konu Sahibi
peki motorola artix indirimli 600 lira şuan solaya göre tercih edilebilir mi?
 
Matthe

Matthe

Üye
atrix mükemmeldir ya şahsen ben tercih ederdim
 
sincarezindan

sincarezindan

Üye
xperia sola arkadaşımda var çok güzel bir telefon ben olsam onu alırdım
 

SahTRuMA

Üye
    Konu Sahibi
peki artix tercih sebebin nedir paylaşırmısın :)
 
Matthe

Matthe

Üye
Donanımı harika telefonun :)
 

SahTRuMA

Üye
    Konu Sahibi
xperia sola arkadaşımda var çok güzel bir telefon ben olsam onu alırdım
benimde çok hoşuma gitti ama bataryasının çıkmaması ve güncelleme kesilmesi soru işareti oluşturuyor biraz :)

- - - Eklendi - - -

evet onuda gördüm indirimli 850 lira şuan ama nasıldıe hiç bir bilgim yok araştımadım hiç öneri sebebinide paylaşırmısın :)

- - - Eklendi - - -

Donanımı harika telefonun :)
yani burdaki telefonlar içinde artixi tercih ederim diyosun kısacası:) hiç görmedim ekran kalitesi kamerası falan nasıl bilgi verirmisin:)
 
Matthe

Matthe

Üye
atrix fiyatına göre en iyisi, razr'da öyle :)
 
Matthe

Matthe

Üye
değer vede iyi ki almışım dersin :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

umitgul18
Cevap
5
Görüntüleme
239K


Üst Alt