matraxmaho
Üye
yardımınıza ihtiyacım var lütfen arkadaşlar
arkadaşlar ben galaxy s2 me lite'ning rom yükledim sonra tekra rbaşka bir rom yüklediğimde lite'ning romun overscroll kızdırma diye tabir ettiğimiz
sayfa en aşşağı kaydırğımızda veya yukarı farketmez yazıların bittiği yerde maviye kaplanmasını önleyemedim yani lite'ning romun izlerini taşıyo halen bunu nasıl önleriz wipe ile başlayan seçenekleri denedim temiz kurulum yaptım olmuyor bilen varsa bilgisine muhtacım şimdiden teşekkür ederim.
sayfa en aşşağı kaydırğımızda veya yukarı farketmez yazıların bittiği yerde maviye kaplanmasını önleyemedim yani lite'ning romun izlerini taşıyo halen bunu nasıl önleriz wipe ile başlayan seçenekleri denedim temiz kurulum yaptım olmuyor bilen varsa bilgisine muhtacım şimdiden teşekkür ederim.
