yardımınıza ihtiyacım var lütfen arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

matraxmaho

Üye
    Konu Sahibi
yardımınıza ihtiyacım var lütfen arkadaşlar
arkadaşlar ben galaxy s2 me lite'ning rom yükledim sonra tekra rbaşka bir rom yüklediğimde lite'ning romun overscroll kızdırma diye tabir ettiğimiz
sayfa en aşşağı kaydırğımızda veya yukarı farketmez yazıların bittiği yerde maviye kaplanmasını önleyemedim yani lite'ning romun izlerini taşıyo halen bunu nasıl önleriz wipe ile başlayan seçenekleri denedim temiz kurulum yaptım olmuyor bilen varsa bilgisine muhtacım şimdiden teşekkür ederim.
 


xpity

Üye
Kurduktan sonra telefonunu fabrika ayarlarına döndürdün mü?
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
kurdugun yeni romda da ayni efektin olup olmadigi hakkinda bir fikrin varmi?
 

matraxmaho

Üye
    Konu Sahibi
kurduğum rom orjinal rom onda aynı efekt yok fabrika ayarlarına getirdim ama değişen bişey olmadı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt