asdas6
Üye
Yardım Lütfen N8 mi Xperia Neo mu?
Arkadaşlar telefonu ayıplı maldan vermiştim bana 1 yıllık fiş verdiler 1000 tl değerinde.
sizce biraz daha beklesem mi yoksa n8 veya neo mu alsam.
oyun oynayan birisi değilim. benim için önemli olan görüntü kalitesi, internet, dayanıklılık, ses, ve özellikle office tarzı programları açabilmesi.
sizce biraz daha beklesem mi yoksa n8 veya neo mu alsam.
oyun oynayan birisi değilim. benim için önemli olan görüntü kalitesi, internet, dayanıklılık, ses, ve özellikle office tarzı programları açabilmesi.


