Yardım Edin lütfen :( :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_-_ceza_-_45

_-_ceza_-_45

Üye
    Konu Sahibi
Yardım Edin lütfen :( :(
s.a arkadaşlar günaydın benim çok ilginç bi sorunum var. evimde 2 tane modem var biri TTnet diğeri BİRİ ADSL. TTnet olanda problem yok ama BİRİ ADSL olanda online oyn oynayamıyorum artık eskiden şakır şakır oynardm :( silkroada start diorum char donup kalıyor :( işin garibi donunca tıkladığım yer neresiyse char açıldığında orda oluyr. :( pc ye format attım tek program ble kurmadm değişmedi :( :( staer deynce donuyor :( diğer modeme gidiyorum hiç problem yok bot kendi gidio hemen :( lütfen yardım edn :(kabloları söktm taktm yer değiştrdm wireless ile bağlandım. yok yok yok :(
 
abandonware

abandonware

Üye
olursa birkaç çözüm:
1. modeme pc yi ethernetle bağla net ayarlarını tekrar ayarla
2. ultrasurf veya hotspot shield gibi bi programla ip adresini değiltirip, tüm yasaklı sitelere gir (belki oyunun serverlerı yasaklı siteler arasındadır - ultrasurf bir trajan dikkat et fakat işe yarıyor.)
3. telefonla servis sağlayıcınla kkonuş.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt