_-_ceza_-_45
Üye
Yardım Edin lütfen :( :(
s.a arkadaşlar günaydın benim çok ilginç bi sorunum var. evimde 2 tane modem var biri TTnet diğeri BİRİ ADSL. TTnet olanda problem yok ama BİRİ ADSL olanda online oyn oynayamıyorum artık eskiden şakır şakır oynardm
silkroada start diorum char donup kalıyor
işin garibi donunca tıkladığım yer neresiyse char açıldığında orda oluyr.
pc ye format attım tek program ble kurmadm değişmedi
staer deynce donuyor
diğer modeme gidiyorum hiç problem yok bot kendi gidio hemen
lütfen yardım edn
kabloları söktm taktm yer değiştrdm wireless ile bağlandım. yok yok yok 
silkroada start diorum char donup kalıyor
işin garibi donunca tıkladığım yer neresiyse char açıldığında orda oluyr.
pc ye format attım tek program ble kurmadm değişmedi
staer deynce donuyor
diğer modeme gidiyorum hiç problem yok bot kendi gidio hemen
lütfen yardım edn
kabloları söktm taktm yer değiştrdm wireless ile bağlandım. yok yok yok 
