Acilll yardiiimmmm edin arkadaşlar :( :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_-_ceza_-_45

_-_ceza_-_45

Üye
    Konu Sahibi
Acilll yardiiimmmm edin arkadaşlar :( :(
s.a arkadaşlar günaydın benim çok ilginç bi sorunum var. evimde 2 tane modem var biri TTnet diğeri BİRİ ADSL. TTnet olanda problem yok ama BİRİ ADSL olanda online oyn oynayamıyorum artık eskiden şakır şakır oynardm :( silkroada start diorum char donup kalıyor :( işin garibi donunca tıkladığım yer neresiyse char açıldığında orda oluyr. :( pc ye format attım tek program ble kurmadm değişmedi :( :( staer deynce donuyor :( diğer modeme gidiyorum hiç problem yok bot kendi gidio hemen :( lütfen yardım edn :( kabloları söktm taktm yer değiştrdm wireless ile bağlandım. yok yok yok :(
 
AmbaSSad0R

AmbaSSad0R

Üye
sorunlu modeminde firewall ayarlarını modem arayüzünden girip bak yada servis sağlayıcı ayarlarını gözden geçir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

_-_ceza_-_45
Cevap
1
Görüntüleme
465
abandonware


Üst Alt